Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ормандағы үйшік
Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
26 Қараша 2018
470
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ересектер тобы.Білім саласы: «Қатынас»,«Таным»,«Әлеуметтік орта»,«Шығармашылық».Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:Тіл дамыту,қоршаған ортамен таныстыру,қарапайым математика,бейнелеу,жапсыру. Ұ.О.І.Ә. түрі:Кіріктірілген оқу іс-әрекеті.Тақырыбы: «Ормандағы үйшік»ертегісі.Мақсаты:Білімділік:Балаларға ертегі туралы түсінік беру.Ертегі кейіпкерлерін таныстыру,сөздік қорларын молайту,өткен тақырыптарды еске түсіру.Дамытушылық:Ертегінің қойылымын көрсету арқылы балалардың танымдық белсенділігін арттыру, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.Ойлау ,есте сақтау қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік:Өзара сыйласып достық қарым-қатынаста болуға,бірін-бірі құрметтеп,үлгі болуға,ұқыптылыққа,әдептілікке тәрбиелеу.Міндеті:Ертегінің мазмұнын түсіндіріп,бірін-бірі сыйлауға,кішіпейілдікке тәрбиелеу.Ұсақ қол маторикасына көңіл бөлу.Әдіс-тәсілдер:Көрсету,әңгімелеу,түсіндіру,сұрақ-жауап,сергіту сәті,ойын.Бейнелеу өнерінің әдістері: «Пуантилизм»(нүктелі сурет), «Граттаж» тырнау әдісі.Көрнекіліктер:Төрт түлік малдың суреттері,үйшік,төс белгі,керекті құралдар.Билингвизм:Сиыр-корова,жылқы-лощадь.Инклюзивтік әлеумет:Бағдат-ұяң бала.
Іс-әрекет кезеңдері: | Тәрбиешінің іс-әрекеті: | Балалардың іс-әрекеті: |
Мотивациялық ой- қозғаушы | Әсем әуен ырғағымен балалар топқа кіріп,шаттық шеңберін құрады. Бүгінгі күніміз жақсы өтуі үшін,бір-бірімізге жақсылық тілеп,сәлемдесіп алайық. Жылулық шеңбері:Қол ұстасып кәне біз,Дос болайық бәрімізҚандай жақсыдос болу Достарыңмен бір жүру,Қайырлы күн достарым! -Кәне балалар бір-бірімізге шоқ гүлін сыйлап,тілек білдірейік. Балалар,мына гүл сендердің жылы сөздеріңнен кейін тіпті әдемі болып,құлпыра түсті,құмыраға салып қояйын.-Балалар,гүл жақсы өсуі үшін не керек?Біздің тобымыз жылы ма?Бұдан да жылы болуы үшін бір-бірімізге үрлеу арқылы жылуымызды сыйлайықшы. Кіріспе әңгіме:Бір жылда неше мезгіл бар?Балалар қазір жылдың қай мезгілі?Көктем мезгілінде неше ай бар?Көктем мезгілінде қандай ерекшеліктер болады?Мынау не?Үйшік қайда тұрады?Орманда нелер бар? | Қимыл-қозғалыспен көрсетеді. Денің сау болсын! Ешқашан ауырма,мейірімді бол! Үлкен азамат бол. Алланың нұры жаусын! Жылу,жарық,су. Иә,жылы Балалар жылуды үрлейді. Төрт Көктем 3 ай Жаңбыр жауады,шөп шығады,күн жылынады. ҮйшікОрмандаАғаштар,құстар,гүлдер,аңдар |
Ізденушілік- ұйымдастырушы: | «Ормандағы үйшік»ертегісін тыңдап,тапсырмаларын орындайық.Аласа да емес,Биік те емес,Ормандағы үйшіктіТышқан көріп қалыптыКірейін десе кіре алмайдыЕсігін де аша алмайды.Көмектесеміз бе?Тышқан келеді.Балалармен ойын ойнасаңыз,үйшікке кіре аласыз! Ойын: «Шапшаң ойла»-Үш алманы бақтағы,Кірпі барып жинады. Ең әдемі тәттісін,ақ тиінге сыйлайды.Ыдыстағы алманың, санап көрші қалғанын?-Екі тышқанның құлағы нешеу?-Бір мысықтың аяғы нешеу?Тышқан:Ризамын,рахмет сендерге.Аласа да емесБиік те емесОрмандағы үйшіктіОйнап жүрген шалшықтаБақа көріп қалыптыСекіріп бара жатқандаЖұмбағын ұмытып қалыпты.Бақа:мен бір жұмбақ жаттап алып едім,жауабын ұмытып қалыппын. Бақа сен еш қиналма,біздің балаларымыз көмектеседі.Жұмбақ.Жарға шығып ойнайды,Ойынға бір тоймайды.Болса дағы сақалы,Секіруді қоймайды.Бұл не?Ешкінің төлін қалай атаймыз?Суретпен жұмыс Мынау не?Бір сөзбен қалай атауға болады?Қой,ешкі,сиыр,жылқы төрт түлік малға жатады.Кім үй жануарлары туралы тақпақ біледі? Балалар сендер жұмбақ шешіп,тақпақ айта алады екенсіңдер.Кім жаңылтпаш айтып береді? Билингвизм:Қой-баран,сиыр-корова. Риза болып сендергеБақа кірді үйшіккеНешеу енді тұрады?Ормандағы үйшікті. Қоян да көріп қалыпты.Көңілі толған қоянның, Демалғысы келіпті.Қоянмен бірге бойымызды сергітіп алайық.Сергіту сәті: Қоян шықты орманға,Кез келді оған бір аңшы.Дүрбімен былай қарады,былай қарады,Қане тапшы,қоян қайда?Қоян кіріп кетіпті,Нешеу болды үйшікте?Шырқын бұзуға қасқыр келіпті.Балалар,біз үйшіктің бұзылғанын қаламаймыз ғой.Олай болса қасқырмен біз дос болып,бірге ойнайық.Ойын: «Қасқыр-қақпан»Көңілді тұрған үйшікке,Қасқыр кіріп кетіпті.Шулы тұрған үйшікті,Аю көріп қойыпты. Бірақ бұл кішкентай үйшікте,Оған орын болмапты.Көңілін қимай достары,Ығысып орын беріпті.Ыңыранған аюдың тапсырмасы болыпты.Аю,біз саған тапсырманы орындауға көмектесеміз,саған да орын табылар уайымдама. 3-орталыққа бөлу.1-Тырнау әдісі арқылы құлпынайдың суретін салу.2-нүктелер арқылы сурет салу(Балға толы бөшке)3-жырту әдісі,жапсыру.Саусақ жаттығуы:Бас бармағым бауға барды,Сұқ саусағым суға барды,Ортан қолым отын жарып,Аты жоғым егін салды.Тек алақан жұмсамаптыКіп-кішкентай шынашақты. Қауіпсіздік ережесін сақтау.Іске сәт,балалар.Міне балалар,аю да кірді үйшікке.Осымен ертегіміз аяқталды. | Иә,көмектесеміз. Балалар логикалық есептерді шапшаң,қызыға орындайды. Екеу. Төртеу. Төртеу. Ешкі Лақ Қой,сиыр,түйе,жылқы. Үй жануарлары. Мінезім жайлы сиырмын,Байлығымын бір үйдің.Етім дәмді,сүтім балСырымды менің ұғып ал. Мен түйемін түйемін,Тікенді шөпті сүйемін.Пайдалансаң сүтім-шұбатДертке дауа,жанға қуат Түйе-малдың үлкені,Жылқы-малдың үркегі,Сиыр-малдың сүттісі,Қой-түліктің құттысы. Алатауда неше қой бар?Қаратауда неше қой бар?Алатауда бір мың қой бар,Қаратауда бір мың қой бар. 2-еу тұрады.Тышқан,бақа. Қимыл-қозғалыста болады.3-еу Иә. Қызыға ойнайды. Қызығып тыңдайды. Саусақ қимылдарын жасайды. Балалар қызыға әрекеттенеді. |
Рефлексивті түзетушілік | Қандай ертегі тындадыңдар?Ертегі ұнады ма?Қай кейіпкер ұнады?Не мен әрекеттендіңдер?Балаларды мадақтау. | Ормандағы үйшік.Ұнады.Барлығы ұнады.Ойнадық, сурет салдық, жапсырдық.Тақпақтар айттық. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)