Материалдар / Өрнектер және теңдеулер.Өрнектердегі амалдардың орындалу реті.

Өрнектер және теңдеулер.Өрнектердегі амалдардың орындалу реті.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өрнектер және теңдеулер.Өрнектердегі амалдардың орындалу реті.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
562
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбыӨрнектер және теңдеулер.Өрнектердегі амалдардың орындалу реті.
СілтемеМатематика оқулығы Алматы «Атамұра» 2014Авторы: Т.Қ. Оспанов, Ш.Х.Құрманалина, Ж.Т. Қайыңбаев, Б.М. Қосанов, К.Ә.Ерешева, М.В. Маркина
Жалпы мақсаттарыӨрнектер және теңдеулер туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері оқушыларды достарымен жағымды қарым – қатынас жасауға үйрету;  өзара  татулыққа, сыйластыққа, достыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу. -  «Татулық», адамгершілік құндылығы туралы түсіндіру. -  жақсы қасиеттерін дамытуға ықпал ету.
Оқыту нәтижесі Достарымен жақсы қарым-қатынас жасап үйренеді.Татулық, адамгершілік құндылығы туралы түсінеді.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі Мұғалімнің іс-әрекеті:Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі







Психологиялық дайындықКүннен, жерден нәр алғанБіз - өмірдің гүліміз.Шуақты күннен басталған,Сәтті болсын күніміз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Білімді жан-жақты тексеру кезеңі



Санға бесті қосу кестесін және оған сәйкес азайтуды еске түсіру. Бесті қосу кестесін құру.     +5, бос тордың орнына 30, 40, 50, 60, 70, 80 сандарын қою және нәтижені жатқа айту.30+5=3540+5=4550+5=5560+5=6570+5=7580+5=85

Берілген тапсырманы орындайды.
Мағынаны тануОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.1Шешімі бірдей теңдеулерді теріп жаз.51+х=65 71-х=57х+44=58х=65-51х=71-57 х=58-44 х=14 х=14 х=1451+14=65 71-14=57 14+44=58 65=65 57=57 58=582Теңдеу құр және оны шеш:80+х=180 х-30=65 74-х=20х=180-80 х=65+30 х=74-20 х=100 х=95 х=5480+100=180 95-30=65 74-54=20 180=180 65=65 20=20 х+35=23529+х=74 х-41=59х=235-35х=74-29 х=59+41 х=200 х=45 х=100200+35=23529+45=74 100-41=59 235=235 74=74 59=593Өрнектердің мәндерін тап.(16+9)+25=5071-(38-19)=524560-100=460560-160=400300+84=384(100+160)+300=560(560-300)-100=160(484-84)-100=3005Есептерді шығар.а) Шарты:Ұл бала-46Қыз бала-52Мектеп балалары-60Басқа мектеп-?Шешуі: (46+52)-60=38Жауабы: Басқа мектептен 38 бала келді.ә) Шарты:Бар-120 бМашина-80 бМотоцикл-20 бҚалды-? бШешуі: 120-(80+20)=20 (б)Жауабы: Қалды 20 бөлшек.

Сергіту сәтіВидеоролик бойынша жаттығу жасайды.Жаттығу жасайды.
Қорытынды



Сұрақ-жауап арқылы қорытындылау.
  • Бүгінгі сабақ ұнады ма?
  • Несімен ұнады?
  • Сұрақтарға жауап береді.
    Үйге тапсырма:6,7 20 бет

    Бағалау

    Кері байланыс

    Оқушыларды бағалау.



    Бір-бірлерін, өзін -өзі бағалайды.





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ