Өрнектер. Теңдеулер.

Тақырып бойынша 26 материал табылды

Өрнектер. Теңдеулер.

Материал туралы қысқаша түсінік
,
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

9.2ВМеталдар мен құймалар

Педагогтің аты-жөні:

Толепова Ж.М

Күні:


Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Металдар құймалары.№5көрсетілім «Металдар және құймалар»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.4.3 -құйма ұғымын және оның артықшылықтарын білу

9.1.4.4 -шойын мен болаттың құрамы мен қасиеттерін салыстыру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Шойын мен болаттың құрамы мен қасиеттерін анықтайды.

Көпшілік оқушылар үшін:

Қазақстандағы металдардың кен орындарын атауын біледі.

Кейбір оқушылар үшін:

Құйма ұғымын және оның артықшылықтарын біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушы-лықты ояту


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


Үй тапсырмасын сұрау.

Фигура таңдау” әдісі


Сәлемдеседі. Үй тапсырмасына жауап беруге дайындалады.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық дәптер қалам




Жаңа сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

1 Құйма деген не оның қандай артықшылығы бар?


2.Шойын мен болат дегеніміз не?


3. Тұрмыста және техникада кең қолданылатын құймалар?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.


Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағына-да білдіріп, талқылауға белсенді-лікпен қатысқан оқушыға «Жарай-сың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Шойын мен болаттың құрамы мен қасиеттерін анықтайды.


оқулық


Оқулықта берілген орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

  1. Тапсырм

17-кесте бойынша құймалардың құрамын анықтау

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Кестені талқылайды

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптер-лері.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

  1. https://wordwall.net/ru/resource/38787202/металдар-құймалары сұрақтарға жауап беру

  2. Тапсырма

Құймаларды дайындау балқыған күйде металдардың әсері

3. Тапсырма

1.Таза темірді іс жүзінде қолданылуының себебі неде?

2.Ұшақ жасау үшін қандай металдың құймасы қолданылады?

3.Әртүрлі құймаларды алу қажеттілігі неліктен туындады?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тапсырмаларды талдап сипаттайды

2.Сұрақтарға жауап береді

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптер-лері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 38



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
45
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі