Тексерілді
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.1D Қоректену |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Толепова Ж.М |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:7-8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Элементтер- дәрумендер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.5 адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау; 8.1.2.6 құрамында дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық-түліктер тізімін жасау, жетіспеушіллігінен пайда болатын ауырларды білу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
- Дәрумендер және олардың маңызын сипаттау. - Дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық түлік тізімін жасау. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.
Үй тапсырмасы сұралады “Ыстық орындық” әдісі |
Бір-біріне жақсы тілектерін айтады. Үй тапсырмасына жауап береді. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыс-тыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Дәрумендердің құрамы. 2. Дәрумендердің адам ағзасына маңызы. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағына-ны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Масса, молярлық масса және зат мөлшері арасындағы байланысты зерттейді |
Презента-ция |
|
|
1-тапсырма а). Дәрумендердің маңызын
көрсетіңіз. 2- тапсырма «Сәйкестендіру» Оқушылар алған білімдерін қолданып, дәрумендерді маңызы бойынша сәйкестендіреді. |
а)Суда еритін дәрумен:___________ Майда еритін дәрумен:__________ в)Ағза үшін дәрумендердің маңызын
сипаттаңыз.
Оқушылар тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: Жалпы балл-3 Дәрумендердің маңызын сипаттайды. Адам ағзасына қажеттіліктерін түсінеді.
Дескриптор: -дәруменнің адам ағзасына әсерін анықтайды |
ДК экраны Жұмыс дәптерлері.
қосымша 1 |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлек-сия |
«Чемодан. Ет тартқыш. Қоқыс жәшігі » әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өрнектер. Теңдеулер.
Өрнектер. Теңдеулер.
Тексерілді
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.1D Қоректену |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Толепова Ж.М |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:7-8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Элементтер- дәрумендер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.5 адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау; 8.1.2.6 құрамында дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық-түліктер тізімін жасау, жетіспеушіллігінен пайда болатын ауырларды білу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
- Дәрумендер және олардың маңызын сипаттау. - Дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық түлік тізімін жасау. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.
Үй тапсырмасы сұралады “Ыстық орындық” әдісі |
Бір-біріне жақсы тілектерін айтады. Үй тапсырмасына жауап береді. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыс-тыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Дәрумендердің құрамы. 2. Дәрумендердің адам ағзасына маңызы. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағына-ны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Масса, молярлық масса және зат мөлшері арасындағы байланысты зерттейді |
Презента-ция |
|
|
1-тапсырма а). Дәрумендердің маңызын
көрсетіңіз. 2- тапсырма «Сәйкестендіру» Оқушылар алған білімдерін қолданып, дәрумендерді маңызы бойынша сәйкестендіреді. |
а)Суда еритін дәрумен:___________ Майда еритін дәрумен:__________ в)Ағза үшін дәрумендердің маңызын
сипаттаңыз.
Оқушылар тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: Жалпы балл-3 Дәрумендердің маңызын сипаттайды. Адам ағзасына қажеттіліктерін түсінеді.
Дескриптор: -дәруменнің адам ағзасына әсерін анықтайды |
ДК экраны Жұмыс дәптерлері.
қосымша 1 |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлек-сия |
«Чемодан. Ет тартқыш. Қоқыс жәшігі » әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз
















