Тексерілді
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.2А Зат мөлшері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Толепова Ж.М |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Масса, молярлық масса және зат мөлшері арасындағы байланыс |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.3 -масса, зат мөлшері және құрылымдық бөлшектер санын есептеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Молярлық масса ұғымын, заттың молярлық массасын есептеп шығарады Көпшілік оқушылар үшін: Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны бойынша алған білім-білік дағдыларын қалыптастыруда есептер шығара алады Кейбір оқушылар үшін: Молярлық және салыстырмалы молекулалық массалар сандық мәні бойынша тең болатындығын түсінеді |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығу-шылықты ояту |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Жүрекпен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Үй тапсырмасын сұрау. |
Оқушылардың көңіл-күйін жақсарту, үй тапсырмасын сұрау. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байлан-ыстыру мақсатын-да ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
1.Молярлық масса ұғымы жайлы түсінік
2.Заттың молярлық массасы қалай жүзеге асады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Жеке жұмыс |
Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Тақырып соңындағы есептерді шығарады. Қосымша 1 WORD WOLL платформасы |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. 1. Молярлық масса және зат мөлшері арасындағы өзгерістер қай ретпен жүретінің түсіндіреді. |
8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Салыстыру 1.Массалары бірдей 200 г әктасы СаСO3 және күйдіргіш натр NaOH берілген.Осылардың қайсысының зат мөлшері көп екенін есептеу 2. Массалары бірдей 400 г әктасы СаСO3 және магний оксиді MgO берілген.Осылардың қайсысының зат мөлшері көп екенін есептеу 3. Массалары бірдей 600 г әктасы СаСO3 және құм SіO2берілген. Осылардың қайсысының зат мөлшері көп екенін есептеңдер Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Берілген салыстыру тапсырмасын орындайды. 2. Өзіндік көзқарасын пайымдайды |
8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Сабақ-тың соңы Ой толғаныс. Рефлек-сия |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өрнектер. Теңдеулер.
Өрнектер. Теңдеулер.
Тексерілді
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.2А Зат мөлшері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Толепова Ж.М |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Масса, молярлық масса және зат мөлшері арасындағы байланыс |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.3 -масса, зат мөлшері және құрылымдық бөлшектер санын есептеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Молярлық масса ұғымын, заттың молярлық массасын есептеп шығарады Көпшілік оқушылар үшін: Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны бойынша алған білім-білік дағдыларын қалыптастыруда есептер шығара алады Кейбір оқушылар үшін: Молярлық және салыстырмалы молекулалық массалар сандық мәні бойынша тең болатындығын түсінеді |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығу-шылықты ояту |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Жүрекпен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Үй тапсырмасын сұрау. |
Оқушылардың көңіл-күйін жақсарту, үй тапсырмасын сұрау. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байлан-ыстыру мақсатын-да ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
1.Молярлық масса ұғымы жайлы түсінік
2.Заттың молярлық массасы қалай жүзеге асады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Жеке жұмыс |
Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Тақырып соңындағы есептерді шығарады. Қосымша 1 WORD WOLL платформасы |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. 1. Молярлық масса және зат мөлшері арасындағы өзгерістер қай ретпен жүретінің түсіндіреді. |
8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Салыстыру 1.Массалары бірдей 200 г әктасы СаСO3 және күйдіргіш натр NaOH берілген.Осылардың қайсысының зат мөлшері көп екенін есептеу 2. Массалары бірдей 400 г әктасы СаСO3 және магний оксиді MgO берілген.Осылардың қайсысының зат мөлшері көп екенін есептеу 3. Массалары бірдей 600 г әктасы СаСO3 және құм SіO2берілген. Осылардың қайсысының зат мөлшері көп екенін есептеңдер Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Берілген салыстыру тапсырмасын орындайды. 2. Өзіндік көзқарасын пайымдайды |
8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Сабақ-тың соңы Ой толғаныс. Рефлек-сия |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: |
||||
шағым қалдыра аласыз














