Тексерілді
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.2C Химиялық реакциядағы энергиямен танысу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Толепова Ж.М |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Отынның жануы және энергияның бөлінуі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.1 -заттың жану реакциясының өнімі көбінесе оксид екенін және құрамында көміртегі бар отын оттекте жанғанда, көмірқышқыл газы, иіс газы немесе көміртек түзілетінін түсіну |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Заттар жанған кезде энергия бөлінетіндігін түсінеді Көпшілік оқушылар үшін: Жылыжайлық эффектіcінің себептерін түсіндіреді. Кейбір оқушылар үшін: Жанғыш заттармен таныс. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Колесо (шеңбер)” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Үй тапсымасын сұрақтар қою арқылы сұрайды |
Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын дайындап жаңа сабаққа кіріседі. Үй тапсырмасына жауап береді. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық жұмыс дәптері |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
“Мозаика” әдісі «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1. Отын дегеніміз не? 2.Қандай отын түрлерін білесіз? 3.Күнделікті өмірде қандай отын түрлерін қолданасыз? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсен-ділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Керекті ақпаратты дәптерге жазып алады |
“Өзін-өзі бағалау” жүйесі |
Оқулық презентация |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
“Өзін-өзі бағалау” жүйесі |
8-сынып оқулығы. Қима қағаздары |
|
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Дескриптор: реакция теңдеуін аяқтайды, өнімдерді атайды Бағалау жүйесі: мұғалімнің бағалауы “Жарайсың” мадақтауы
3.Тапсырма Quizizz платформасы Оқушылар берілген тапсырманы белсенді түрде орындайды. “Өзін-өзі бағалау” жүйесі |
8-сынып оқулығы. ДК экраны тақта |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлек-сия |
«ПЛЮС-МИНУС-ҚЫЗЫҚТЫ» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар
Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар
Тексерілді
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.2C Химиялық реакциядағы энергиямен танысу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Толепова Ж.М |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Отынның жануы және энергияның бөлінуі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.1 -заттың жану реакциясының өнімі көбінесе оксид екенін және құрамында көміртегі бар отын оттекте жанғанда, көмірқышқыл газы, иіс газы немесе көміртек түзілетінін түсіну |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Заттар жанған кезде энергия бөлінетіндігін түсінеді Көпшілік оқушылар үшін: Жылыжайлық эффектіcінің себептерін түсіндіреді. Кейбір оқушылар үшін: Жанғыш заттармен таныс. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Колесо (шеңбер)” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Үй тапсымасын сұрақтар қою арқылы сұрайды |
Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын дайындап жаңа сабаққа кіріседі. Үй тапсырмасына жауап береді. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық жұмыс дәптері |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
“Мозаика” әдісі «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1. Отын дегеніміз не? 2.Қандай отын түрлерін білесіз? 3.Күнделікті өмірде қандай отын түрлерін қолданасыз? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсен-ділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Керекті ақпаратты дәптерге жазып алады |
“Өзін-өзі бағалау” жүйесі |
Оқулық презентация |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
“Өзін-өзі бағалау” жүйесі |
8-сынып оқулығы. Қима қағаздары |
|
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Дескриптор: реакция теңдеуін аяқтайды, өнімдерді атайды Бағалау жүйесі: мұғалімнің бағалауы “Жарайсың” мадақтауы
3.Тапсырма Quizizz платформасы Оқушылар берілген тапсырманы белсенді түрде орындайды. “Өзін-өзі бағалау” жүйесі |
8-сынып оқулығы. ДК экраны тақта |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлек-сия |
«ПЛЮС-МИНУС-ҚЫЗЫҚТЫ» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз
















