Бекітемін:
|
Бөлім: |
Көпмүшелер |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау; |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындауды білу |
||||
|
Сабақ барысы: |
|||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру Слайдтың көмегімен түсіндіру
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды. Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып жасалады. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды; сұрақтарына жауап береді, мысалдар келтіреді Қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік заңы: a + b = b + a; ab = ba; (a + b) + c = a + (b + c); (ab)c = a(bc); a(b + c) = ab + ac. |
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Тақта; Слайд; Оқулық 7-сынып, Алгебра, авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017 |
|
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Бекіту тапсырмаларын орындату.
Дескриптор Білім Алушы - көпмүшелердің қосындысын / айырмашылығын табады; - көпмүшені көбейткіштерге бөледі; - көпмүшенің бөлінгіштігін дәлелдейд |
Дескриптор Білім Алушы - көпмүшелердің қосындысын / айырмашылығын табады; - көпмүшені көбейткіштерге бөледі; - көпмүшенің бөлінгіштігін дәлелдейд |
«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі |
Тақта; Слайд; Оқулық 7-сынып, Алгебра, авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017 |
|
|
|
|
№2.119 теңдеудің түбірлерін табыңдар
|
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
7-сынып, Алгебра, авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017 |
|
|
|
Деңгейлік тапсырмалар. І деңгей. ( бес ұпай) 1.Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер: 3a2-12ab2+25b4-8a3-17ab2 .2.көпүшені стандарт түге келтіріңдер: 3p2q-12pq2+9p2q-7pq2+24 3. Көбейтуді орындаңдар: -10x2(5xy+7y2-1.2x2)
II деңгей( төрт ұпай) 1.өрнекті ықшамда. a)6xy-2x2-(3xy-4x2+1)-(-xy-2x2-1)=? b)-(5xy2-xy+y)+6xy2-4y-(5xy-2xy2)=? 2.Теңдеуді шеш. a)(17+3x)-(5x-15)=67
III деңгей (үш ұпай) Келесі теңдіктегі Д-ның орнына қойғанда ол теңдікті теңбе-теңдікке айналдыратын көпмүшені тап: a)D+(4a2-3ab)=7a3-2ab-b2 b)(3x4-6xy+5x2)-D=0 |
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер |
||
|
|
Көбейтудің үлестірімділік заңын қолдана отырып, берілген өрнектерді теңбе-тең түрлендіргендегі алынған өрнектердің сәйкестігін тап. Сәйкестік тест 3(2ах+5у+7) 5х2+15ху2 2а(4х+у) 6ах+15у+21 5ху(х+3у) 8ах+2ау |
Дұрыс теңдікті анықтаңдар: А) B) C) 3. A) B) C) Дескриптор Білім Алушы - көпмүшелердің қосындысын / айырмашылығын табады; - көпмүшені көбейткіштерге бөледі; - көпмүшенің бөлінгіштігін дәлелдейд |
Бағалау Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды. Мұғалім оқушылар жұмысын бақылап, оларға кері байланыс береді. |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым» «Бүгін мен сабақта ... қайталадым» «Бүгін мен сабақта ... бекіттім» Үй тапсырмасын беремін |
Сабақты қорытындылау: Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. 1.Сабақтың мақсаты қандай болды? 2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек? 3.Нені түсінбедіңдер? Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу: - тақырып бойынша не білемін? - тағы не білгім келеді? - не істей аламын? Үйге тапсырма:№ |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» 1-10 баллдық жүйеде бағаланады. |
Бағалау парақтары; оқулық; |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Бекітемін:
|
Бөлім: |
Көпмүшелер |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау; |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындауды білу |
||||
|
Сабақ барысы: |
|||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру Слайдтың көмегімен түсіндіру
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды. Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып жасалады. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды; сұрақтарына жауап береді, мысалдар келтіреді Қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік заңы: a + b = b + a; ab = ba; (a + b) + c = a + (b + c); (ab)c = a(bc); a(b + c) = ab + ac. |
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Тақта; Слайд; Оқулық 7-сынып, Алгебра, авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017 |
|
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Бекіту тапсырмаларын орындату.
Дескриптор Білім Алушы - көпмүшелердің қосындысын / айырмашылығын табады; - көпмүшені көбейткіштерге бөледі; - көпмүшенің бөлінгіштігін дәлелдейд |
Дескриптор Білім Алушы - көпмүшелердің қосындысын / айырмашылығын табады; - көпмүшені көбейткіштерге бөледі; - көпмүшенің бөлінгіштігін дәлелдейд |
«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі |
Тақта; Слайд; Оқулық 7-сынып, Алгебра, авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017 |
|
|
|
|
№2.119 теңдеудің түбірлерін табыңдар
|
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
7-сынып, Алгебра, авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017 |
|
|
|
Деңгейлік тапсырмалар. І деңгей. ( бес ұпай) 1.Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер: 3a2-12ab2+25b4-8a3-17ab2 .2.көпүшені стандарт түге келтіріңдер: 3p2q-12pq2+9p2q-7pq2+24 3. Көбейтуді орындаңдар: -10x2(5xy+7y2-1.2x2)
II деңгей( төрт ұпай) 1.өрнекті ықшамда. a)6xy-2x2-(3xy-4x2+1)-(-xy-2x2-1)=? b)-(5xy2-xy+y)+6xy2-4y-(5xy-2xy2)=? 2.Теңдеуді шеш. a)(17+3x)-(5x-15)=67
III деңгей (үш ұпай) Келесі теңдіктегі Д-ның орнына қойғанда ол теңдікті теңбе-теңдікке айналдыратын көпмүшені тап: a)D+(4a2-3ab)=7a3-2ab-b2 b)(3x4-6xy+5x2)-D=0 |
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер |
||
|
|
Көбейтудің үлестірімділік заңын қолдана отырып, берілген өрнектерді теңбе-тең түрлендіргендегі алынған өрнектердің сәйкестігін тап. Сәйкестік тест 3(2ах+5у+7) 5х2+15ху2 2а(4х+у) 6ах+15у+21 5ху(х+3у) 8ах+2ау |
Дұрыс теңдікті анықтаңдар: А) B) C) 3. A) B) C) Дескриптор Білім Алушы - көпмүшелердің қосындысын / айырмашылығын табады; - көпмүшені көбейткіштерге бөледі; - көпмүшенің бөлінгіштігін дәлелдейд |
Бағалау Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды. Мұғалім оқушылар жұмысын бақылап, оларға кері байланыс береді. |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым» «Бүгін мен сабақта ... қайталадым» «Бүгін мен сабақта ... бекіттім» Үй тапсырмасын беремін |
Сабақты қорытындылау: Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. 1.Сабақтың мақсаты қандай болды? 2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек? 3.Нені түсінбедіңдер? Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу: - тақырып бойынша не білемін? - тағы не білгім келеді? - не істей аламын? Үйге тапсырма:№ |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» 1-10 баллдық жүйеде бағаланады. |
Бағалау парақтары; оқулық; |
|
шағым қалдыра аласыз
























