Материалдар / Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2024
89
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Бөлім:

Көпмүшелер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 7

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өрнектерді тепе-тең түрлендіру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.2.1.13

көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;

Сабақтың мақсаты:

көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындауды білу

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


5мин

Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Мұғаліммен сәлемдесу;

Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру;

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну

Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»

Тақта;

Оқулық;


Сабақтың

басы


10 минут

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Слайдтың көмегімен түсіндіру


Өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды. Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып жасалады.


Оқушылар мұғалімді тыңдайды; сұрақтарына жауап береді, мысалдар келтіреді

Қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік заңы:

a + b = b + a;

ab = ba;

(a + b) + c = a + (b + c);

(ab)c = a(bc);

a(b + c) = ab + ac.

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!

Тақта;

Слайд;

Оқулық

7-сынып, Алгебра, авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017

Сабақтың

ортасы


25минут

Бекіту тапсырмаларын орындату.

Дескриптор Білім Алушы - көпмүшелердің қосындысын / айырмашылығын табады; - көпмүшені көбейткіштерге бөледі; - көпмүшенің бөлінгіштігін дәлелдейд

Дескриптор Білім Алушы - көпмүшелердің қосындысын / айырмашылығын табады; - көпмүшені көбейткіштерге бөледі; - көпмүшенің бөлінгіштігін дәлелдейд

«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі

Тақта;

Слайд;

Оқулық

7-сынып, Алгебра, авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017


2.119 теңдеудің түбірлерін табыңдар

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты

7-сынып, Алгебра, авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017



Деңгейлік тапсырмалар.

І деңгей. ( бес ұпай)

1.Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:

3a2-12ab2+25b4-8a3-17ab2

.2.көпүшені стандарт түге келтіріңдер:

3p2q-12pq2+9p2q-7pq2+24 3.

Көбейтуді орындаңдар: -10x2(5xy+7y2-1.2x2)


II деңгей( төрт ұпай)

1.өрнекті ықшамда.

a)6xy-2x2-(3xy-4x2+1)-(-xy-2x2-1)=?

b)-(5xy2-xy+y)+6xy2-4y-(5xy-2xy2)=?

2.Теңдеуді шеш. a)(17+3x)-(5x-15)=67


III деңгей (үш ұпай) Келесі теңдіктегі Д-ның орнына қойғанда ол теңдікті теңбе-теңдікке айналдыратын көпмүшені тап:

a)D+(4a2-3ab)=7a3-2ab-b2

b)(3x4-6xy+5x2)-D=0

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты

Слайд

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Көбейтудің үлестірімділік заңын қолдана отырып, берілген өрнектерді теңбе-тең түрлендіргендегі алынған өрнектердің сәйкестігін тап.

Сәйкестік тест

3(2ах+5у+7) 5х2+15ху2


2а(4х+у) 6ах+15у+21


5ху(х+3у) 8ах+2ау


Дұрыс теңдікті анықтаңдар:

А)

B)

C)

3. өрнегін ықшамдаңдар.

A)

B)

C)

Дескриптор Білім Алушы - көпмүшелердің қосындысын / айырмашылығын табады; - көпмүшені көбейткіштерге бөледі; - көпмүшенің бөлінгіштігін дәлелдейд

Бағалау

Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды.

Мұғалім оқушылар жұмысын бақылап, оларға кері байланыс береді.

Слайд

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер

Сабақтың

соңы

5

минут

Қорытындылау.

Рефлексия.

Тіркесті толықтырыңыз:

«Бүгін мен сабақта ... білдім»

«Бүгін мен сабақта ... үйрендім»

«Бүгін мен сабақта ... таныстым»

«Бүгін мен сабақта ... қайталадым»

«Бүгін мен сабақта ... бекіттім»

Үй тапсырмасын беремін

Сабақты қорытындылау:

Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын.

1.Сабақтың мақсаты қандай болды?

2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек?

3.Нені түсінбедіңдер?

Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу:

- тақырып бойынша не білемін?

- тағы не білгім келеді?

- не істей аламын?

Үйге тапсырма:

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

1-10 баллдық жүйеде бағаланады.


Бағалау парақтары;

оқулық;




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!