Бөлім:
|
Көпмүшелер
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сынып:
7
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Өрнектерді
тепе-тең түрлендіру.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
7.2.1.13
көпмүшелерге амалдар қолдану,
көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді
тепе-тең түрлендірулерді орындау;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
көпмүшелерге амалдар қолдану,
көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді
тепе-тең түрлендірулерді орындауды
білу
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты/
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас-
тыру
кезеңі
5мин
|
Сәлемдесу;
Сыныптағы
оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал
туындату;
Оқушыларды
түгелдеу;
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
|
Мұғаліммен
сәлемдесу;
Сыныпта жағымды
ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін
білдіру;
Сабақтың мақсатын мұғаліммен
бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне
жүгіну
|
Ауызша бағалауды
қоданамын
«Өте
жақсы»
«Жарайсың»
|
Тақта;
Оқулық;
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
Жаңа
тақырыпты түсіндіру
Слайдтың
көмегімен түсіндіру
Өрнектерді тепе-тең
түрлендіру
Айнымалының кез келген мәнінде
мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды
тепе-тең түрлендіру деп атайды.
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына
сүйене отырып жасалады.
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды; сұрақтарына жауап береді,
мысалдар келтіреді
Қосудың және көбейтудің
терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік
заңы:
a + b = b +
a;
ab =
ba;
(a + b) + c = a + (b +
c);
(ab)c =
a(bc);
a(b + c)
= ab + ac.
|
Мактау мадақтау арқылы
бағалау:
Жарайсың!
Өте
жақсы!
Жақсы!
Керемет!
|
Тақта;
Слайд;
Оқулық
7-сынып, Алгебра,
авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017
|
Сабақтың
ортасы
25минут
|
Бекіту тапсырмаларын
орындату.
Дескриптор Білім Алушы -
көпмүшелердің қосындысын / айырмашылығын табады; - көпмүшені
көбейткіштерге бөледі; - көпмүшенің бөлінгіштігін
дәлелдейд
|
Дескриптор Білім Алушы -
көпмүшелердің қосындысын / айырмашылығын табады; - көпмүшені
көбейткіштерге бөледі; - көпмүшенің бөлінгіштігін
дәлелдейд
|
«Басбармақ» әдісімен
бір – бірін бағалау жүргізіледі
|
Тақта;
Слайд;
Оқулық
7-сынып, Алгебра,
авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017
|
|
|
№2.119 теңдеудің түбірлерін
табыңдар
|
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
7-сынып, Алгебра,
авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017
|
|
Деңгейлік
тапсырмалар.
І
деңгей. ( бес ұпай)
1.Ұқсас
мүшелерді біріктіріңдер:
3a2-12ab2+25b4-8a3-17ab2
.2.көпүшені стандарт түге
келтіріңдер:
3p2q-12pq2+9p2q-7pq2+24 3.
Көбейтуді орындаңдар: -10x2(5xy+7y2-1.2x2)
II
деңгей( төрт ұпай)
1.өрнекті
ықшамда.
a)6xy-2x2-(3xy-4x2+1)-(-xy-2x2-1)=?
b)-(5xy2-xy+y)+6xy2-4y-(5xy-2xy2)=?
2.Теңдеуді шеш.
a)(17+3x)-(5x-15)=67
III
деңгей (үш ұпай) Келесі теңдіктегі Д-ның орнына қойғанда ол
теңдікті теңбе-теңдікке айналдыратын көпмүшені
тап:
a)D+(4a2-3ab)=7a3-2ab-b2
b)(3x4-6xy+5x2)-D=0
|
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
Слайд
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
|
Көбейтудің
үлестірімділік заңын қолдана отырып, берілген өрнектерді теңбе-тең
түрлендіргендегі алынған өрнектердің сәйкестігін
тап.
Сәйкестік
тест
3(2ах+5у+7)
5х2+15ху2
2а(4х+у)
6ах+15у+21
5ху(х+3у)
8ах+2ау
|
Дұрыс теңдікті
анықтаңдар:
А)
B)
C)
3. өрнегін
ықшамдаңдар.
A)
B)
C)
Дескриптор Білім Алушы -
көпмүшелердің қосындысын / айырмашылығын табады; - көпмүшені
көбейткіштерге бөледі; - көпмүшенің бөлінгіштігін
дәлелдейд
|
Бағалау
Оқушылар жеке орындап
болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша
бағалайды.
Мұғалім оқушылар жұмысын бақылап, оларға кері байланыс
береді.
|
Слайд
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Қорытындылау.
Рефлексия.
Тіркесті
толықтырыңыз:
«Бүгін мен сабақта ...
білдім»
«Бүгін мен сабақта ...
үйрендім»
«Бүгін мен сабақта ...
таныстым»
«Бүгін мен сабақта ...
қайталадым»
«Бүгін мен сабақта ...
бекіттім»
Үй тапсырмасын
беремін
|
Сабақты
қорытындылау:
Өтілген мақсат
бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты
қорытындылаймын.
1.Сабақтың мақсаты
қандай болды?
2.Сабақтың мақсатына
жету үшін нені білу керек?
3.Нені
түсінбедіңдер?
Сабақ соңында
оқушылардан рефлексия алу:
- тақырып бойынша не
білемін?
- тағы не білгім
келеді?
- не істей
аламын?
Үйге
тапсырма:№
|
Ынталандыру сөздерін
қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте
жақсы»
1-10 баллдық жүйеде
бағаланады.
|
Бағалау
парақтары;
оқулық;
|