Дүниежүзі тарихы, 6 сынып.
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
|
Сабақ тақырыбы |
Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде? |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Франция тарихындағы Жанна д Арктің рөлін анықтау |
||
|
Бағалау критерийлері
|
|
||
|
Тарихи концепт (фокус)
|
маңыздылық |
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Тілдік құзіретті дамыту: Тыңдалым: ауызша пікірлерді тыңдау. Оқылым: мәтіндік мәліметпен жұмыс. Жазылым: жазба жұмыстарын орындау. Айтылым: барлық сыныппен жұпта/топта ұжымдық талқылау, сондай-ақ сұрақтарға жауап беру кезінде. Пәнге тән лексика мен терминология: Қысқа мерзімді салдары: Орта мерзімді салдары: Ұзақ мерзімді салдары: Жүзжылдық соғыстың сылтауы.... болды Жүзжылдық соғыстың себептері … болды |
||
|
Құндылықтарды дарыту
|
жұптық/топтық жұмыстарды және бағалауды ұйымдастыру арқылы ынтымақтастық, сыйластық пен академиялық шындықты дамыту |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
География (кескін карта) |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады. |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушыларда ислам діні туралы жалпылама білімдері болуы мүмкін. |
||
Сабақ барысы
|
|
Сабақ элементтері, уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет (мұғалімнің және оқушылардың іс әрекеті) |
Ресурстар |
|
||
|
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 0-2 |
1. Сәлемдесу 2. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. |
Оқу құралдары |
|
||
|
|
Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау 2-5 |
БЫМ/Б Мұғалім оқушылар назарына Жанна Д*Арктің алтынжалатқан ескерткішін ұсынады. Сұрақ: Бұл қыз тарихта қандай рөл атқарды? Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу. Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:
|
Презентация |
|
||
|
|
Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс түрі Зерттеу жұмысы 5-15
|
М/Б Мұғалім Жүз жылдық соғыс картасын көрсетіп, оқушылардан карталар арасындағы айырмашылықты түсіндіруді сұрайды. М/Т Мұғалім оқушыларға «Жанна д’Арктің Франция тарихындағы рөлі» атты мәтінді таратады. Оқушылар мәтін бойынша Жанна д*Арктің Франция тарихында алатын орнын анықтайды. Б Жалпысыптық талқылау. Дескрипторлар:
М Қорытынды шығару. М/Ж Мұғалім оқушыларға түрлі деңгейдегі тапсырмаларды ьаратып, сұрақтарға жауап беруге тапсырма береді: 1 топ VII Карлдің Реймсте тәж кию рәсімі не үшін қажет болды? Жауапты мәтіннен табыңыз; 2 топ Неліктен король Жанна д‘Аркті мойындап, әскер берді? Жауапты мәтіннен табыңыз; 3 топ Жанна бургундықтардың тұтқынында болған кезде, неліктен король оны қорғап алмады? Жауапты мәтіннен табыңыз; 4 топ Неліктен король VII Карл ширек ғасыр өткеннен кейін Жанна д,Арктің ісін қайта қарауды талап етті? Жауапты мәтіннен табыңыз; 5 топ Жанна д, Арктің жеке бас қасиеттерін анықтаңыз. Жауапты мәтіннен табыңыз;. Дескрипторлар:
Б Жалпысыныптық талқылау. Мұғалім кері байланыс береді. М Оқушылар «Жанна д’Арк» синквейнді құрастырады. Тақырып – бір сөз-зат есім (Жанна д’Арк). Екі анықтауыш. Үш етістік. Бір сөйлем. Тақырып бойынша ассоциация: синоним немесе сөз тіркесі. Ж/Б Кейбір оқушылар өз жауаптарын оқиды. |
Презентация, Дидактикалық материал: «Жанна д’Арктің Франция тарихындағы рөлі»
Презентация, Дидактикалық материал: іртүрлі деңгейдегі тапсырмалар
Презентация
|
|
||
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия және үй тапсырмасы 40-45 |
Б Сұрақты талқылау: Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының жадында сақталған? Ж Рефлексия. |
Презентация |
|
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Сабақ ақпаратты қабылдаудың әртүрлі түрлерін ескере отырып, білім туралы ақпаратты пайдаланады. Жұптасып жұмыс істеу кезінде қабілетті оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетіп, әлсіз оқушыны мұғалім де қолдайды. Бейне баяндыі көріп, кескін картасында жұмыс жасағанда, дифференциялау жүргізіледі, қабілеті жоғары оқушылар бірінші, екінші, үшінші және төртінші крест жорықтарының бағыттарын жылдам анықтайды. |
Келесі оқу мақсаттары үшін қалыптастырушы бағалау: 6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату Жақын арадағы даму аймағын (ЖАДА) анықтайтын ой қозғау кезеңінде диагностикалық бағалау ұйымдастыру. Мағынаны тану кезеңінде оқушылар критерийлерге сәйкес бағаланады, олар себептерін аталған сипаттамаларға сәйкес жіктеуге мүмкіндік алады. |
Оқушылар топтық жұмыс кезінде сыныпта жүрген кезде қауіпсіздік шараларын сақтау. Интербелсенді тақта 10 минут шамасында жұмыс жасайды. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Орта ғасырлардағы "Жүз жылдық соғыс"
Орта ғасырлардағы "Жүз жылдық соғыс"
Дүниежүзі тарихы, 6 сынып.
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
|
Сабақ тақырыбы |
Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде? |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Франция тарихындағы Жанна д Арктің рөлін анықтау |
||
|
Бағалау критерийлері
|
|
||
|
Тарихи концепт (фокус)
|
маңыздылық |
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Тілдік құзіретті дамыту: Тыңдалым: ауызша пікірлерді тыңдау. Оқылым: мәтіндік мәліметпен жұмыс. Жазылым: жазба жұмыстарын орындау. Айтылым: барлық сыныппен жұпта/топта ұжымдық талқылау, сондай-ақ сұрақтарға жауап беру кезінде. Пәнге тән лексика мен терминология: Қысқа мерзімді салдары: Орта мерзімді салдары: Ұзақ мерзімді салдары: Жүзжылдық соғыстың сылтауы.... болды Жүзжылдық соғыстың себептері … болды |
||
|
Құндылықтарды дарыту
|
жұптық/топтық жұмыстарды және бағалауды ұйымдастыру арқылы ынтымақтастық, сыйластық пен академиялық шындықты дамыту |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
География (кескін карта) |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады. |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушыларда ислам діні туралы жалпылама білімдері болуы мүмкін. |
||
Сабақ барысы
|
|
Сабақ элементтері, уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет (мұғалімнің және оқушылардың іс әрекеті) |
Ресурстар |
|
||
|
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 0-2 |
1. Сәлемдесу 2. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. |
Оқу құралдары |
|
||
|
|
Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау 2-5 |
БЫМ/Б Мұғалім оқушылар назарына Жанна Д*Арктің алтынжалатқан ескерткішін ұсынады. Сұрақ: Бұл қыз тарихта қандай рөл атқарды? Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу. Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:
|
Презентация |
|
||
|
|
Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс түрі Зерттеу жұмысы 5-15
|
М/Б Мұғалім Жүз жылдық соғыс картасын көрсетіп, оқушылардан карталар арасындағы айырмашылықты түсіндіруді сұрайды. М/Т Мұғалім оқушыларға «Жанна д’Арктің Франция тарихындағы рөлі» атты мәтінді таратады. Оқушылар мәтін бойынша Жанна д*Арктің Франция тарихында алатын орнын анықтайды. Б Жалпысыптық талқылау. Дескрипторлар:
М Қорытынды шығару. М/Ж Мұғалім оқушыларға түрлі деңгейдегі тапсырмаларды ьаратып, сұрақтарға жауап беруге тапсырма береді: 1 топ VII Карлдің Реймсте тәж кию рәсімі не үшін қажет болды? Жауапты мәтіннен табыңыз; 2 топ Неліктен король Жанна д‘Аркті мойындап, әскер берді? Жауапты мәтіннен табыңыз; 3 топ Жанна бургундықтардың тұтқынында болған кезде, неліктен король оны қорғап алмады? Жауапты мәтіннен табыңыз; 4 топ Неліктен король VII Карл ширек ғасыр өткеннен кейін Жанна д,Арктің ісін қайта қарауды талап етті? Жауапты мәтіннен табыңыз; 5 топ Жанна д, Арктің жеке бас қасиеттерін анықтаңыз. Жауапты мәтіннен табыңыз;. Дескрипторлар:
Б Жалпысыныптық талқылау. Мұғалім кері байланыс береді. М Оқушылар «Жанна д’Арк» синквейнді құрастырады. Тақырып – бір сөз-зат есім (Жанна д’Арк). Екі анықтауыш. Үш етістік. Бір сөйлем. Тақырып бойынша ассоциация: синоним немесе сөз тіркесі. Ж/Б Кейбір оқушылар өз жауаптарын оқиды. |
Презентация, Дидактикалық материал: «Жанна д’Арктің Франция тарихындағы рөлі»
Презентация, Дидактикалық материал: іртүрлі деңгейдегі тапсырмалар
Презентация
|
|
||
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия және үй тапсырмасы 40-45 |
Б Сұрақты талқылау: Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының жадында сақталған? Ж Рефлексия. |
Презентация |
|
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Сабақ ақпаратты қабылдаудың әртүрлі түрлерін ескере отырып, білім туралы ақпаратты пайдаланады. Жұптасып жұмыс істеу кезінде қабілетті оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетіп, әлсіз оқушыны мұғалім де қолдайды. Бейне баяндыі көріп, кескін картасында жұмыс жасағанда, дифференциялау жүргізіледі, қабілеті жоғары оқушылар бірінші, екінші, үшінші және төртінші крест жорықтарының бағыттарын жылдам анықтайды. |
Келесі оқу мақсаттары үшін қалыптастырушы бағалау: 6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату Жақын арадағы даму аймағын (ЖАДА) анықтайтын ой қозғау кезеңінде диагностикалық бағалау ұйымдастыру. Мағынаны тану кезеңінде оқушылар критерийлерге сәйкес бағаланады, олар себептерін аталған сипаттамаларға сәйкес жіктеуге мүмкіндік алады. |
Оқушылар топтық жұмыс кезінде сыныпта жүрген кезде қауіпсіздік шараларын сақтау. Интербелсенді тақта 10 минут шамасында жұмыс жасайды. |
||||
шағым қалдыра аласыз













