|
Сабақ тақырыбын, мақсаттар
және бағалау критерийлерін анықтау
2-5
|
БЫМ/Б Мұғалім оқушылар
назарына Жанна Д*Арктің алтынжалатқан
ескерткішін ұсынады. Сұрақ: Бұл қыз тарихта қандай рөл
атқарды?
Жұмыс дәптеріне сабақ
тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен
бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен
танысу.
Оқушылармен бірлесіп, зерттеу
сұрақтары анықталады:
-
Франция тарихында Жанна д
Арктің рөлін анықтау;
-
Жанна д*Арктің маңызын
зерттеу.
-
Сабақтың қорытындысын
шығару.
|
Презентация
|
|
|
Сабақтың
ортасы
Жұптық жұмыс
түрі
Зерттеу
жұмысы
5-15
|
М/Б Мұғалім Жүз жылдық соғыс
картасын көрсетіп, оқушылардан карталар арасындағы айырмашылықты
түсіндіруді сұрайды.
М/Т Мұғалім
оқушыларға «Жанна д’Арктің Франция
тарихындағы рөлі» атты мәтінді таратады.
Оқушылар мәтін бойынша Жанна д*Арктің Франция тарихында алатын
орнын анықтайды.
Б Жалпысыптық
талқылау.
Дескрипторлар:
М Қорытынды
шығару.
М/Ж Мұғалім оқушыларға түрлі
деңгейдегі тапсырмаларды ьаратып, сұрақтарға жауап беруге тапсырма
береді:
1 топ VII Карлдің Реймсте тәж кию
рәсімі не үшін қажет болды? Жауапты мәтіннен
табыңыз;
2 топ Неліктен король Жанна д‘Аркті
мойындап, әскер берді? Жауапты мәтіннен
табыңыз;
3 топ Жанна бургундықтардың тұтқынында болған
кезде, неліктен король оны қорғап алмады?
Жауапты мәтіннен
табыңыз;
4 топ Неліктен
король VII
Карл ширек ғасыр өткеннен
кейін Жанна
д,Арктің ісін қайта қарауды талап
етті? Жауапты мәтіннен
табыңыз;
5 топ Жанна
д, Арктің жеке бас қасиеттерін
анықтаңыз. Жауапты мәтіннен
табыңыз;.
Дескрипторлар:
-
№1
сұрақтың жауабын мәтіннен
табады;
-
VII Карлдің Реймсте тәж кию
рәсімінің қажеттілігін түсіндіреді;
-
№2
сұрақтың жауабын мәтіннен
табады;
-
Король Жанна
д‘Аркті мойындап, әскер
берудің себебін
түсіндіреді;
-
№3
сұрақтың жауабын мәтіннен
табады;
-
Корольдің Жанна д*Аркті
қорғамау себебін түсіндіреді;
-
№4
сұрақтың жауабын мәтіннен
табады;
-
Жанна
д,Арктің ісі бойынша жаза қайта
қаралу себебін аықтап,
түсіндіреді;
-
№5 сұрақтың жауабын мәтіннен
табады;
-
Жанна
д,Арктің жеке бас қасиеттерін
анықтайды.
Б
Жалпысыныптық талқылау.
Мұғалім кері байланыс береді.
М
Оқушылар
«Жанна д’Арк» синквейнді
құрастырады.
Тақырып – бір сөз-зат есім
(Жанна д’Арк).
Екі
анықтауыш.
Үш
етістік.
Бір
сөйлем.
Тақырып бойынша
ассоциация: синоним немесе
сөз
тіркесі.
Ж/Б
Кейбір оқушылар өз жауаптарын
оқиды.
|
Презентация, Дидактикалық
материал: «Жанна д’Арктің Франция тарихындағы
рөлі»
Презентация, Дидактикалық
материал: іртүрлі деңгейдегі
тапсырмалар
Презентация
|
|