Орта ғасырлардағы "Жүз жылдық соғыс"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Орта ғасырлардағы "Жүз жылдық соғыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
реферат жазу барысында пайдалануға болады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Дүниежүзі тарихы, 6 сынып.

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде?




Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

Сабақ мақсаттары

Франция тарихындағы Жанна д Арктің рөлін анықтау

Бағалау критерийлері










  • Жүзжылдық соғыста Жанна д Арктің рөлін анықтау;

  • Жанна д Арктің Франция тарихындағы маңыздылығын анықтау.

Тарихи концепт (фокус)










маңыздылық


Тілдік мақсаттар


Тілдік құзіретті дамыту:

Тыңдалым: ауызша пікірлерді тыңдау.

Оқылым: мәтіндік мәліметпен жұмыс.

Жазылым: жазба жұмыстарын орындау.

Айтылым: барлық сыныппен жұпта/топта ұжымдық талқылау, сондай-ақ сұрақтарға жауап беру кезінде.

Пәнге тән лексика мен терминология:

Қысқа мерзімді салдары:

Орта мерзімді салдары:

Ұзақ мерзімді салдары:

Жүзжылдық соғыстың сылтауы.... болды

Жүзжылдық соғыстың себептері … болды

Құндылықтарды дарыту




жұптық/топтық жұмыстарды және бағалауды ұйымдастыру арқылы ынтымақтастық, сыйластық пен академиялық шындықты дамыту

Пәнаралық байланыстар

География (кескін карта)

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады.

Бастапқы білім


Оқушыларда ислам діні туралы жалпылама білімдері болуы мүмкін.


Сабақ барысы



Сабақ элементтері, уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

(мұғалімнің және оқушылардың іс әрекеті)

Ресурстар



Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

0-2

1. Сәлемдесу

2. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.


Оқу құралдары





Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау

2-5

БЫМ/Б Мұғалім оқушылар назарына Жанна Д*Арктің алтынжалатқан ескерткішін ұсынады. Сұрақ: Бұл қыз тарихта қандай рөл атқарды?

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.


Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

  1. Франция тарихында Жанна д Арктің рөлін анықтау;

  2. Жанна д*Арктің маңызын зерттеу.

  3. Сабақтың қорытындысын шығару.


Презентация





Сабақтың ортасы

Жұптық жұмыс түрі


Зерттеу жұмысы


5-15


























































М/Б Мұғалім Жүз жылдық соғыс картасын көрсетіп, оқушылардан карталар арасындағы айырмашылықты түсіндіруді сұрайды.

М/Т Мұғалім оқушыларға «Жанна д’Арктің Франция тарихындағы рөлі» атты мәтінді таратады. Оқушылар мәтін бойынша Жанна д*Арктің Франция тарихында алатын орнын анықтайды.

Б Жалпысыптық талқылау.

Дескрипторлар:

  • Мәтіннен басты ақпаратты ажыратады;

  • 3 сөйлем көлемінде жауап дайындайды;

  • Қорытынды шығарады.

М Қорытынды шығару.

М/Ж Мұғалім оқушыларға түрлі деңгейдегі тапсырмаларды ьаратып, сұрақтарға жауап беруге тапсырма береді:

1 топ VII Карлдің Реймсте тәж кию рәсімі не үшін қажет болды? Жауапты мәтіннен табыңыз;

2 топ Неліктен король Жанна д‘Аркті мойындап, әскер берді? Жауапты мәтіннен табыңыз;

3 топ Жанна бургундықтардың тұтқынында болған кезде, неліктен король оны қорғап алмады? Жауапты мәтіннен табыңыз;

4 топ Неліктен король VII Карл ширек ғасыр өткеннен кейін Жанна д,Арктің ісін қайта қарауды талап етті? Жауапты мәтіннен табыңыз;

5 топ Жанна д, Арктің жеке бас қасиеттерін анықтаңыз. Жауапты мәтіннен табыңыз;.

Дескрипторлар:

  • 1 сұрақтың жауабын мәтіннен табады;

  • VII Карлдің Реймсте тәж кию рәсімінің қажеттілігін түсіндіреді;

  • 2 сұрақтың жауабын мәтіннен табады;

  • Король Жанна д‘Аркті мойындап, әскер берудің себебін түсіндіреді;

  • 3 сұрақтың жауабын мәтіннен табады;

  • Корольдің Жанна д*Аркті қорғамау себебін түсіндіреді;

  • 4 сұрақтың жауабын мәтіннен табады;

  • Жанна д,Арктің ісі бойынша жаза қайта қаралу себебін аықтап, түсіндіреді;

  • 5 сұрақтың жауабын мәтіннен табады;

  • Жанна д,Арктің жеке бас қасиеттерін анықтайды.

Б Жалпысыныптық талқылау. Мұғалім кері байланыс береді.

М Оқушылар «Жанна д’Арк» синквейнді құрастырады.


Тақырып – бір сөз-зат есім (Жанна д’Арк).

Екі анықтауыш.

Үш етістік.

Бір сөйлем.

Тақырып бойынша ассоциация: синоним немесе сөз тіркесі.

Ж/Б Кейбір оқушылар өз жауаптарын оқиды.

Презентация, Дидактикалық материал: «Жанна д’Арктің Франция тарихындағы рөлі»











Презентация, Дидактикалық материал: іртүрлі деңгейдегі тапсырмалар

































Презентация








Сабақтың соңы


Рефлексия және үй тапсырмасы

40-45

Б Сұрақты талқылау: Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының жадында сақталған?

Ж Рефлексия.

Презентация


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Сабақ ақпаратты қабылдаудың әртүрлі түрлерін ескере отырып, білім туралы ақпаратты пайдаланады. Жұптасып жұмыс істеу кезінде қабілетті оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетіп, әлсіз оқушыны мұғалім де қолдайды. Бейне баяндыі көріп, кескін картасында жұмыс жасағанда, дифференциялау жүргізіледі, қабілеті жоғары оқушылар бірінші, екінші, үшінші және төртінші крест жорықтарының бағыттарын жылдам анықтайды.

Келесі оқу мақсаттары үшін қалыптастырушы бағалау:

6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

Жақын арадағы даму аймағын (ЖАДА) анықтайтын ой қозғау кезеңінде диагностикалық бағалау ұйымдастыру.

Мағынаны тану кезеңінде оқушылар критерийлерге сәйкес бағаланады, олар себептерін аталған сипаттамаларға сәйкес жіктеуге мүмкіндік алады.

Оқушылар топтық жұмыс кезінде сыныпта жүрген кезде қауіпсіздік шараларын сақтау. Интербелсенді тақта 10 минут шамасында жұмыс жасайды.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2018
1431
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі