Сабақ элементтері, уақыт | Жоспарланған іс-әрекет(мұғалімнің және оқушылардың іс әрекеті) | Ресурстар |
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі 0-2 | 1. Сәлемдесу 2. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
| Оқу құралдары
|
Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау 2-5 | БЫМ/Б Мұғалім оқушылар назарына Жанна Д*Арктің алтынжалатқан ескерткішін ұсынады. Сұрақ: Бұл қыз тарихта қандай рөл атқарды?Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.
Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:Франция тарихында Жанна д Арктің рөлін анықтау; Жанна д*Арктің маңызын зерттеу.Сабақтың қорытындысын шығару.
| Презентация
|
Сабақтың ортасыЖұптық жұмыс түрі
Зерттеу жұмысы
5-15
| М/Б Мұғалім Жүз жылдық соғыс картасын көрсетіп, оқушылардан карталар арасындағы айырмашылықты түсіндіруді сұрайды.М/Т Мұғалім оқушыларға «Жанна д’Арктің Франция тарихындағы рөлі» атты мәтінді таратады. Оқушылар мәтін бойынша Жанна д*Арктің Франция тарихында алатын орнын анықтайды. Б Жалпысыптық талқылау. Дескрипторлар:Мәтіннен басты ақпаратты ажыратады;3 сөйлем көлемінде жауап дайындайды;Қорытынды шығарады.М Қорытынды шығару. М/Ж Мұғалім оқушыларға түрлі деңгейдегі тапсырмаларды ьаратып, сұрақтарға жауап беруге тапсырма береді: 1 топ VII Карлдің Реймсте тәж кию рәсімі не үшін қажет болды? Жауапты мәтіннен табыңыз; 2 топ Неліктен король Жанна д‘Аркті мойындап, әскер берді? Жауапты мәтіннен табыңыз; 3 топ Жанна бургундықтардың тұтқынында болған кезде, неліктен король оны қорғап алмады? Жауапты мәтіннен табыңыз; 4 топ Неліктен король VII Карл ширек ғасыр өткеннен кейін Жанна д,Арктің ісін қайта қарауды талап етті? Жауапты мәтіннен табыңыз;5 топ Жанна д, Арктің жеке бас қасиеттерін анықтаңыз. Жауапты мәтіннен табыңыз;.Дескрипторлар: №1 сұрақтың жауабын мәтіннен табады;VII Карлдің Реймсте тәж кию рәсімінің қажеттілігін түсіндіреді; №2 сұрақтың жауабын мәтіннен табады;Король Жанна д‘Аркті мойындап, әскер берудің себебін түсіндіреді;№3 сұрақтың жауабын мәтіннен табады;Корольдің Жанна д*Аркті қорғамау себебін түсіндіреді;№4 сұрақтың жауабын мәтіннен табады;Жанна д,Арктің ісі бойынша жаза қайта қаралу себебін аықтап, түсіндіреді;№5 сұрақтың жауабын мәтіннен табады;Жанна д,Арктің жеке бас қасиеттерін анықтайды.Б Жалпысыныптық талқылау. Мұғалім кері байланыс береді.М Оқушылар «Жанна д’Арк» синквейнді құрастырады.
Тақырып – бір сөз-зат есім (Жанна д’Арк).Екі анықтауыш.Үш етістік.Бір сөйлем.Тақырып бойынша ассоциация: синоним немесе сөз тіркесі. Ж/Б Кейбір оқушылар өз жауаптарын оқиды. | Презентация, Дидактикалық материал: «Жанна д’Арктің Франция тарихындағы рөлі»
Презентация, Дидактикалық материал: іртүрлі деңгейдегі тапсырмалар
Презентация
|
Сабақтың соңы
Рефлексия және үй тапсырмасы 40-45 | Б Сұрақты талқылау: Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының жадында сақталған? Ж Рефлексия. | Презентация |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақ ақпаратты қабылдаудың әртүрлі түрлерін ескере отырып, білім туралы ақпаратты пайдаланады. Жұптасып жұмыс істеу кезінде қабілетті оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетіп, әлсіз оқушыны мұғалім де қолдайды. Бейне баяндыі көріп, кескін картасында жұмыс жасағанда, дифференциялау жүргізіледі, қабілеті жоғары оқушылар бірінші, екінші, үшінші және төртінші крест жорықтарының бағыттарын жылдам анықтайды. | Келесі оқу мақсаттары үшін қалыптастырушы бағалау: 6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату Жақын арадағы даму аймағын (ЖАДА) анықтайтын ой қозғау кезеңінде диагностикалық бағалау ұйымдастыру.Мағынаны тану кезеңінде оқушылар критерийлерге сәйкес бағаланады, олар себептерін аталған сипаттамаларға сәйкес жіктеуге мүмкіндік алады. | Оқушылар топтық жұмыс кезінде сыныпта жүрген кезде қауіпсіздік шараларын сақтау. Интербелсенді тақта 10 минут шамасында жұмыс жасайды. |