Күні:
06.09.2017ж
Сынып: 5
ә
|
Қатысқандар саны:
15
Қатыспағандар
саны:0
|
Мектеп: №
15
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Ибрагимов Асқар
Байрамович
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Орта және алыс
қашықтық техникасын үйрету
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
5.3.3.1 Түрлі дене
жүктемелерінің арасындағы
айырмашылықты және
олардың ағзаға тигізетін
әсерін
сыртқы белгілеріне қарап
анықтай білу
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: денені қыздыру жаттығуларын
жасайды;
Көбі: қашықтыққа жүгіргенде қол мен
аяқты үйлестіру
техникасын
орындайды;
Кейбірі: жүгіргеннен кейін денесін
қалыпқа келтіру жаттығуларын
жасайды.
|
Жетістік
критерийлері
|
Қашықтықта жүгіру техникаларын
көрсетеді
Орта және алыс қашықтықтағы дене
жүктемелерінің
айырмашылығын және оның ағзаға
тигізетін әсерін
анықтайды
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды салауатты
өмір сүруге тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Сабақ
барысында қозғалыс кезінде кететін күш -
қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология
пәнімен байланысты.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
видеожазба,
таныстырылым.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ынтымақтастыру атмосферасын
орнату. Оқушыларды сапқа
тұрғызу,сәлемдесу.
Жалпы жетілдіру
жаттығулары:
1. Бір орында: Оңға,солға,кері
бұрылу.
2.Жүру: Қолды жоғары көтеріп,
аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру. Жартылай
отырып, толық отырып жүру.
3.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені
көтеріп жүгіру, аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс
алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру
жаттығуларын орындау.
|
Жаттығулар көрсетілімі
материалдар.
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
15
минут
|
Орта және алыс қашықтыққа жүгіру техникасы
Орта қашықтыққа жүгіруге 800 м және 1500 м, алыс
қашықтыққа жүгіруге 3000м мен 10000м дейінгі қашықтықтар
жатады. Олар стадионда немесе кросстық қашықтықтарда өтеді.
Жүгіру
шартты түрде бірнеше бөлімге бөледі: сөре;
сөрелік екпін; қашықтық бойымен жүгіру; мәреге жету.
Жүгіру техникасының негізі ғасырлар бойы өзгермеген, бір
қалыпты. Зерттеу бойынша, кӛшбасшы спортшылар арасында
айырмашылық сәл ғана өзгерген. Әсіресе, жүгіру техникасына
енгізген әр түрлі факторлар ғана әсер еткен.
Жүгіру және жүгіру жылдамдығы. «Сөреге!» бұйрығы
бойыншы сөре сызығында желаяқ өзіне берілген орында тұрады.
Итерілетін аяқ сызық бойында, ауыстыратын аяқ 2-2,5 табан
артта тұрады. Кеуде 40°-45° бүгілулі, аяқ жамбас пен тізе
буынынан бүгулі. Желаяқтың тұрысы нық әрі ыңғайлы болуы
қажет. Қолдар шынтақтан бүгулі әрі аяққа қарама-қарсы
қойылуы керек. Желаяқтың көзі алдағы жүгіретін жолға
бағытталуы міндет (3-4м алға).

|
Ыcқырық,
секундомер.
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақтан не
түсіндің?
-не
білдің?
-не білгің
келеді?
-не
үйрендің?
|
Сұрақ-жауап
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсыр-малар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер
менсөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Физика,биология.
Оқушыларды салауатты өмір
сүруге тәрбиелеу.
|