3. Есеп шығару.
Оқушыларға өз бетімен орындауға тапсырмалар
беріледі (тапсырма 1-3), оны орындау
барысында калькулятор қолдануға
болады.
Мұғалім оқушылардың тапсырманы орындауын
бақылайды, қажеттілігінше сұрақтар қояды, консультациялық көмек
көрсетеді, оқушыларға кері байланыс береді.
Тапсырмаларды орындап болғаннан кейін оқушылар мұғаліммен
бірге қорытынды жасайды. Мұғалім оқушылардың жұмысын критерий
бойынша бағалайды.
Бағалау критерийлері
Оқушы
-
Сандық қатардың арифметикалық ортасын дұрыс
табады;
-
Сандық қатардың дисперсиясы/ стандартты ауытқуын дұрыс
есептейді;
-
Сандық қатарлардың дисперсиясы/ стандартты ауытқуларын
салыстырады;
-
Есептің контекстіне байланысты қорытынды
жасайды.
4. Тақырыпты тереңдету.
1-3 тапсырмаларын орындап болғаннан кейін
мұғалім оқушыларға келесі сұрақ қояды:
Егер деректер интервалдық кесте түрінде
берілсе, онда дисперсия мен стандартты ауытқуды қалай табуға
болады?
Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдап болғаннан
кейін оларға 4-тапсырманы орындауды ұсынады.
Мұғалім кейбір көмекші кеңестерді слайдтарда
көрсетеді, олар оқушыларға тапсырманы орындауға көмектеседі.
Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушылар мұғаліммен бірге қорытынды
жасайды.
Бағалау критерийлері
Оқушы
5. Өздік жұмыс.
Мұғалім оқушыларға тапсырмаларды орындауды
ұсынады, бұл тапсырмаларды дисперсия мен стандартты ауытқуды табу
дағдыларын жетілдіруге арналған. Оқушылар өздері жеке жұмыс
істейді. Мұғалім көмек көрсетпейді. Мұғалім оқушылардың жауаптарын
бағалайды, кері байланыс ұсынады, типтік қателерді ескертеді,
8.3.3.5 оқу мақсатының жетістігі бойынша қорытынды жасайды.
Критерийлер қосымша 2-де берілген.
|