Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Орта мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№1 Орта мерзімді жоспар
Информатика-7.
Тақырыбы |
Сағат саны |
|||||
Кіріспе |
1 сағат |
|||||
1 – тарау. Ақпарат және ақпараттық үдерістер |
3 сағат |
|||||
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Оқушыларды қауіпсіздік ережесімен, компьютер сыныбында өзін-өзі ұстау ережелерімен, көз жаттығуларымен, төтенше жағдайдағы іс-әрекетережелері туралы түсінік қалыптастыру.Оқушыларды ақпарат, информатика ұғымы, түрі және қасиеттерімен таныстыру. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістіктерін бағалай білуге, қарым-қатынасты күшейтуді дамыту. Жұптық және топтық жұмыс істеуге тәрбиелеу. Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. |
||||||
Күтілетін нәтиже:
|
||||||
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Жұмыс түрлері. |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
1 |
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. |
Техника қауіпсіздігін сақтау ережесі мен жұмыс жасау тәртібі туралы білік-дағды қалыптастыру |
Қауіпсіздік техникасының ережесін білумен бірге оны қатаң түрде сақтайды |
Жуан-жіңішке сұрақтар, көру, қайталау, есте сақтау. ББҮ |
|
Электрондық оқулық |
2 |
Ақпарат, ақпарат мазмұны, түрлері және қасиеттері. Ақпарат өлшеу |
«Ақпарат» ұғымын өз бетімен ашу, оның сан түрлілігіне мысал келтіру дағдыларын дамыта түсу; Ақпараттық процестердің негізгі этаптарын өз бетімен ұсынуға бейімделуге ықпал ету; Интерактивті жұмыс түрлері арқылы өзіндік ойын қорытуға бейімдеу; |
Ақпараттың алуан түрлілігін сурет, сигнал, белгі, таңба т.б арқылы ажырата алады, кез-келген ақпаратты өңдеу тәсілдерін сипаттап береді. Мысал келтіре алады. |
«Көрнекілік» стратегиясы, диалог, жіңішке-жуан сұрақтар, ДЖИГСО, семантикалық карта |
Бағалау парағы Үш шапалақ |
Слайд, суреттер, сұрақтар, слайд, оқулық, ДК, интернет беттері, Электрондық оқулық |
3 |
Компьютерде ақпараттарды ұсыну тәсілдері. Сандық, мәтіндік және графиктік ақпараттарды кодтау. Кодтан шығару. |
«Ақпарат» ұғымын өз бетімен ашуға ықпал ету арқылы оқушының сөйлеу дағдысын дамыта түсу; топтық жұмыс құру арқылы ынтымақтаса жұмыс жасауға бейімдеу. |
Ақпараттың алуан түрлілігін сурет, сигнал, белгі, таңба т.б арқылы ажырата алады, кез-келген ақпаратты өңдеу тәсілдерін сипаттап береді. Мысал келтіре алады. |
«Түртіп алу» , Венн диаграммасы, тест, ашық сұрақтар диалог |
2 жұлдыз, 1 тілек, бағалау парағы, кері байланыс |
Слайд, сұрақтар, слайд, оқулық, ДК, интернет беттері, Электрондық оқулық |
4 |
Өздік жұмыс |
«Ақпарат» ұғымын өз бетімен ашуға ықпал ету арқылы оқушының сөйлеу дағдысын дамыта түсу; ақпараттың өлшем бірлігі, саны туралы білік-дағды қалыптастыру; топтық жұмыс құру арқылы ынтымақтаса жұмыс жасауға бейімдеу. Өз бетінше практикалық жұмысты орындау алуға машықтандыру |
Кез-келген ақпаратты өлшеп, салыстыра алады. Өлшем бірліктердің ең кішісінен үлкеніне қарай ақпаратты сипаттауға бейімделеді. Ақпаратты түріне қарай оның өлшемін болжай алады. |
«Түртіп алу», Венн диаграммасы, тест, ашық сұрақтар диалог |
Бағалау парағы Үш шапалақ |
Слайд, суреттер, сұрақтар, слайд, оқулық, ДК, интернет беттері, Электрондық оқулық |
№2 Орта мерзімді жоспар
Информатика-7.
Тақырыбы |
Сағат саны |
|||||
Компьютер |
3 сағат |
|||||
Алгоритмдеу мен программалау |
1 сағат |
|||||
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Компютер –әмбебап есептеу машинасының құрылысы мен атқаратын қызметтерін, қосымша құрылғыларымен таныстырып, ОЖ туралы ұғым беріп. Өз бетінше компьютерді заманауй талапқа сай етіп жинақтап алуға. Сыртқы құрылғыларын драйвер арқылы орнатып, қолданбалы бағдарламаларды да өз беттерінше орната білуге машықтандыру. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістіктерін бағалай білуге, қарым-қатынасты күшейтуді дамыту. Жұптық және топтық жұмыс істеуге тәрбиелеу. Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. |
||||||
Күтілетін нәтиже: - Компьютердің ішкі және сыртқы құрылғыларының атаулары мен атқаратын қызметтерін толық тіледі.
|
||||||
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
1 |
Есептеуіш техникасының даму тарихы. Компьютер-әмбебап есептеуіш машина. |
Компьютердің аппараттық құралдары, программалық басқару принципі, «компьютер құрылысы» туралы ақпаратты өз бетімен алуға,ой қозғауға жағдай туғызып, ой өрісі мен сөздік қорын молайтып, бір-бірін тыңдауға, түзетуге үйретіп, көпшіл болуға, жақсы қарым-қатынас құруға тәрбиелеу. |
Компьютердің аппараттық құралдары мен программалық басқару принципін біледі. Жүйелік блоктың құраушыларының қызметін анықтай алады. |
Жуан-жіңішке сұрақтар, көру, қайталау, есте сақтау. ББҮ. Қызығушылықты ояту. Мағынаны тану. |
Үш шапалақ Жиынтық бағалау |
Электрондық оқулық |
2 |
Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері |
Оқушыларды «компьютер» түсінігімен таныстыру, компьютердің құрылымы, қызметі туралы алғашқы түсінік қалыптастырып, құрамдас біліктерін анықтау. Компьютерде қосылатын шеткі құрылғылардың қызметтерін көрсете түсіндіру арқылы, оқушыларға алғашқы және қазіргі ақпарат тасығыштар жайында түсінік беру, ақпарат тасығыштардың әртүрлілігін көрсету. Пернетақтаны еркін қолдана білуге машықтандыру. |
Оқушылар адам өмірінде компьютерді қолдануға мысал келтіре алады. сыртқы түрі бойынша құрылысын анықтап, оның қызметін біліп ажырата алады. Оқылған құрылғыларына сипаттама беруді, пернетақтаны қолдануды біледі. Құрылғыны сыртқы пішініне қарап анықтауды, оның қызметін, ақпарат сыйымдылығын біледі. Пернетақтаның 102 батырмасын еркін қолдана алады. |
Баяндау, сұрақ-жауап, диалог, тест жұмысы , топпен жұмыс, АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», Сын тұрғысынан ойлау «Ой тастау», », «Еркін жазу», «Суретпен жұмыс», «Ассосация» |
Бағалау критерийлері бойынша топ басшыларының және топ мүшелерінің бағалауы; кері байланыс; жиынтық баға |
Слайд, суреттер, сұрақтар, слайд, оқулық, ДК, интернет беттері, Электрондық оқулық |
3 |
Компьютер жадының түрлері. Ақпарат тасымалдаушылар |
Оқушыларға компьютердің құрылғыларының атқаратын міндеттері мен мүмкіндіктерін өз бетімен білуге, оқуға, ой қозғауға жағдай туғызып, ой өрісі мен сөздік қорларының молайып, бір-бірін тыңдауға, түзетуге үйрету. Көпшіл болуға, жақсы қарым-қатынас құруға тәрбиелеу. |
Компьютердің қосымша құрылғыларының қызметтерін біледі Ажырата алады, қазіргі заманғы компьютердің құрылғыларына жоғары деңгейде талап қоя алады. |
«Түртіп алу» , Венн диаграммасы, тест, ашық сұрақтар диалог |
2 жұлдыз, 1 тілек, бағалау парағы, кері байланыс |
Слайд, сұрақтар, слайд, оқулық, ДК, интернет беттері, Электрондық оқулық |
4 |
Өзіндік жұмыс |
Оқушыларға программамен қамтамасыз ету туралы түсінік қалыптастыру, программалық жабдықтаманың түрлері мен қызметін көрсету, операциялық жүйенің қызметі, оның құрылымы мен жүктелу тәсілі туралы ұғым беріп. Оқушыларды болашақта рухани дамыған, функционалды сауатты жеке тұлға қылып қалыптастыруға тәрбиелеу. Алған білімдерін жинақтап, қорыта білуге машықтандыру. |
Оқушылар «Программамен қамтамасыз ету» ұғымын біледі ПҚ ету оның түрлерге бөлінетінін, қызметін, құрамын ажырата алады. «Операциялық жүйе», «драйвер» (қосымшалар) және «утилита» түсініктерін, қолданбалы программалар қызметін өз бетінше қолдана алады. Программалау жүйелерін, ОЖ қызметін біледі. Мысалдар келтіре алады. |
«Түртіп алу», Венн диаграммасы, тест, ашық сұрақтар диалог. Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», «Еркін жазу», «Ассосация» ) |
Бағалау парағы Үш шапалақ |
Слайд, суреттер, сұрақтар, слайд, оқулық, ДК, интернет беттері, Электрондық оқулық |
№3 Орта мерзімді жоспар
Информатика-7.
Тақырыбы |
Сағат саны |
|||||
Алгоритмдеу мен программалау |
6 сағат |
|||||
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Оқушыларды қауіпсіздік ережесін, компьютер сыныбында өзін-өзі ұстау ережелерін ескеріп, көз жаттығуларымен, төтенше жағдайдағы іс-әрекетережелерін еске түсіру. Циклдің түрлері, циклдік операторлар туралы мәлімет беру. Өз жетістіктерін бағалай білуге, топтық жұмыс жасау дағдыларын дамыту. Топтық ережені ескеру арқылы сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. |
||||||
Күтілетін нәтиже:
|
||||||
№ |
Сабақтыңтақырыбы |
Мақсаты |
Күтілетіннәтиже |
Оқытудақолданылатынәдіс-тәсілдер. Жұмыстүрлері. |
Үйренумақсатындабағанықоса, бағалау |
Негізгідереккөздернемесересурстар |
1 |
Алгоритм және оның атқарушылары. Алгоритмді жазу пішімі. Блок-схема |
Тармақталу алгоритмінің қызметші сөздерін программалау тіліне аудару дағдылары қалыптасады. if, thenelse операторларын қолданып есеп шығару қабілеті арта түседі |
Блум таксономиясы Жуан-жіңішке сұрақтар, Семантикалық карта, Көрнекілік стратегиясы |
Егер, онда, әйтпесе қызметші сөздерін қолданып, алгоритмге ұқсастырып, программасын құра алады; Программа құру барысында бір немесе күрделі шарттарды қолдана алады |
Бағалау парағы Кері байланыс Блоб ағашы |
Тармақталу операторының үлгісі, электрондық оқулық, оқулық Ғаламтор желісі, интерактивті тақта, оқулық, электрондық оқулық, Суреттер Зертханалық жұмыс |
2 |
Алгоритм типтері(сызықты, тармақталу және алгоритмдер) |
«Күрделі шарт» туралы білім-білікдағды қалыптастыру; Тармақталу шартын екі рет қолдану арқылы программа құру дағдысын дамыта түсу; жұптық жұмыс арқылы бір-біріне көмектесуге бейімделуге ықпал ету |
Жуан-жіңішке сұрақтар, Инсерт әдісі, Көрнекілік әдісі |
Күрделі шарттың түріне мысал келтіре алады. Программасын құруды біледі |
Кері байланыс Бағалау парағы, бағдаршам |
|
3 |
Программалау-алгоритмдіформальді жазу тәсілі. Алфавит. Программалау тілінің синтаксисі |
Паскаль программалау ортасында сызықтық және тармақталған алгоритмдерді программалау дағдыларын пысықтау. |
Маршрут картасы, тест, деңгейлік тапсырмалар, жуан-жіңішке сұрақтар |
Маршрут картасында бекітілген аялдамаға сәйкес деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы сызықтық, тармақталу операторларын жетік меңгере түседі. Өткен тақырып бойынша ой түйіп, тест сұрақтарымен қорытады |
Бағалау парағы Кері байланыс |
|
4 |
Программалау-алгоритмдіформальді жазу тәсілі. Алфавит. Программалау тілінің синтаксисі |
Паскаль программалау ортасында сызықтық және тармақталған алгоритмдерді программалау дағдыларын пысықтау. |
Маршрут картасы, тест, деңгейлік тапсырмалар, жуан-жіңішке сұрақтар |
Маршрут картасында бекітілген аялдамаға сәйкес деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы сызықтық, тармақталу операторларын жетік меңгере түседі. Өткен тақырып бойынша ой түйіп, тест сұрақтарымен қорытады |
Бағалау парағы Кері байланыс |
|
5 |
Айнымалы типтері. Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі. |
Циклдік операторлардың түрлері туралы білік-дағды қалыптастыру арқылы олардың түрлерін жұмыс істеу принципіне қарай ажырата алуға бейімдеу; |
Көрнекілік стратегиясы, Кластер әдісі, Тест Венн диаграммасы |
While-Do, For-To-Do, Repeat-Until шарттарына есептер шығара алады, Шарттардың бір-бірінен айырмашылығын ажырата біледі. Бір шартты есепті келесі шарт түріне түрлендіре алады. |
Бағалау парағы, мадақтау арқылы бағалау, кері байланыс |
Циклдік алгоритм дерге мысалдар, суреттер |
6 |
Жарты жылдық |
Алған білімдерін жинақтап, қорыта білуге машықтандыру. |
Кластер, постер, ашық сұрақтар, деңгейлік тапсырмалар, алтын микрофон |
Компьютерлің логикалық негіздер «триггер», «қосындылауыш» туралы дерек бере алады, сұрақ-жауап арқылы пәндік сөздік қоры молаяды |
Бағалау парағы, кері байланыс, үш шапалақ |
Схемалар, оқулық |
№ 4 Орта мерзімді жоспар
Информатика-7.
Тақырыбы |
Сағат саны |
|||||
Алгоритмдеу мен программалау |
2 сағат |
|||||
4-тарау. Ақпараттық модельдеу |
2 сағат |
|||||
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Оқушыларды алгоритм түрлерімен таныстырып, есептер шығаруға машықтандыру. Модель және моделдеу түрлерін үйрету. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістіктерін бағалай білуге, қарым-қатынасты күшейтуді дамыту. Жұптық және топтық жұмыс істеуге тәрбиелеу. Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. |
||||||
Күтілетін нәтиже:
|
||||||
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Жұмыс түрлері. |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
1 |
Сызықтық алгоритмдерді программалау. |
Циклдік алгоритмдерді программалау дағдыларын пысықтау, дамыта түсу, жуан-жіңішке сұрақтар қою арқылы сын тұрғысынан ойлау қабілеттерінің дамуына ықпал ету |
Маршрут картасы, тест, ашық сұрақтар, автор орындығы, сергіту |
Циклдік алгоритмдерді программалау дағдылары дами түседі. |
Бағалау парағы, кері байланыс, 2 жұлдыз, 1 ұсыныс |
Слайд,суреттер, сұрақтар, слайд, оқулық, ДК, интернет беттері,Электрондық оқулық |
2 |
Енгізу және шығару операторлары, меншіктеу операторлары. |
Циклдік алгоритм- дерді жүйелеуге, жинақтауға, толық-тыруға тапсырма беру арқылы өз бетімен ізденуге, қосышма дерек алуға, бір-бірін оқытуға ықпал ету |
Топтық жұмыс, ашық сұрақтар, алтын микрофон, рефлексия |
Циклдік алгоритмдерді программалау үшін барлық теория мен практиканы ұштастыра алады. Топтық жұмыс негізінде циклдік алгоритмдерді программалау туралы жинақтаған жұмыс түрін қорғай алады |
Кері байланыс, үш шапалақ, қол макеттері |
|
3 |
Модельдерді сипаттау әдістері, модельдер қасиеті түрлері |
Оқушыларға модель ұғымы, модельдеу және
модельдеудің кезеңдері жайлы ақпарат беру, оқушыларды нақты шешім
қабылдай білуге, топпен жұмыс жасауға, өз ойын еркін жеткізе білуге
тәрбиелеу, модель құруға дағдыландыру, пәнге қызығушылығын
арттыру. |
|
Баяндау, сұрақ-жауап, диалог, топпен жұмыс, АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, Сын тұрғысынан ойлау «Ой тастау», «Мағынаны тану», «Топтастыру», «Тест жұмыс» |
Бағалау парағы Үш шапалақ |
|
4 |
Әртүрлі білім салаларының мысалдарында модельдерді зерттеу |
Оқушыларға ақпараттық, компьютерлік модель
туралы ұғым беріп, компьютерде 3D форматында жұмыс жасауды
көрсетіп, пәнге деген қызығушылықтарын
арттыру. |
|
Баяндау, сұрақ-жауап, диалог, топпен жұмыс, АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, Сын тұрғысынан ойлау «Ой тастау», «Мағынаны тану», «Топтастыру», «Тест жұмыс» |
Бағалау парағы Үш шапалақ Кері байланыс Жиынтық бағалау |
№ 5Орта мерзімді жоспар
Информатика-7.