Пән бойынша оқу
мақсаты:
Алгоритмдік
тілдің ережелерін білуге, өз бетінше алгоритм құрып, оған программа
жазуға және компьютерде теріп, орындау іскерлігін қалыптастыру және
өз бетінше өмірде қолдана
білу
|
Пән бойынша лексика мен
терминология
-
Жаңа
сөздер
-
Информатика
терминдері
-
Слайд
-
Компьютер
-
Оқулық
|
Қысқаша
шолу:
Оқушылар өткен тақырыптарды
еске түсіріп, берілген мысалдарды жазып, блок-сызбаға
түсіреді
|
№
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сабақтың
мақсат
(тар)ы
|
Мұғалімнің
әрекеті
(Мен нақты не істеуім керек,
қандай көмек көрсетемін)
|
Оқушылардың
әрекеттері (Тапсырма барысында олардың
не істегенін қалаймын)
|
Оқушылардың жұмысқа қатысуын
қамтамасыз ету (нақты: жекелеген
проблемалы, нашар немесе дарынды)
оқушыларды жұмысқа қалай
тартамын
|
Бағалау
(Оқушыларға қалай қолдау
көрсетіп (ҚБ), жетістігін қалай бағалаймын
(ЖБ)?)
|
Ресурстар
(Бұл үшін маған қандай
материал қажет?)
|
|
Өткен тақырыптарға шолу
(қайталау)
|
Алгорит және оның
түрлері бағдарламасын өмірмен байланыстыра алу; компьютерде
практикалық жұмыс орындау арқылы оқушының компьютерлік
сауаттылығын, қабілетін
кеңейту.
|
Оқушылардың сабаққа
қызығушылығын арттыру мақсатында АКТ көмегімен түрлі қимылдармен
(анимация) жасырылған сұрақтар қойып, өткен сабақтар бойынша
сәйкестендіру жасырып, әуенді бейне жазба арқылы ой сергітіп,
практикалық жұмыс жасау.
|
Оқушылар.Алгоритм
параметрлерін, блок-сызба және мысалдарды
жинақтайды
Блок-сызбаға
орнатады
Мысалдарды
практика жүзінде жазу бұйрықтарын
орындайды
Алгоритмде қалай
жұмыс жасау керектігін еске
түсірді
.
|
Деңгейлік тапсырмалар
беру;
Сұрақтар;
Сәйкестендіру;
Сергіту
сәті
Ребус;
Практикалықжұмыс.
|
1.Оқушылардың бірін –бірі
бағалауы
2.Ауызша
мадақтау
3.Жұлдызшалар арқылы
бағалау
*Қызыл жұлдызша –жоғары деңгейдегі сұраққа
жауап
бергенде.
*Жасыл- орта деңгейдегі сұраққа жауап
бергенде
*Сары-жеңіл сұраққа жауап
бергенде
|
Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе
қағаздар
|