Орта мерзімді жоспар
|
САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ: АЛГОРИТМ ТҮРЛЕРІ |
|
||||||
|
Бұл сабақтар аясында не туралы сөз болады: Оқу жоспарына байланысты алынған бұл сабақ оқушыларға алгоритм түрлерімен танысу арқылы, өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру. |
|
||||||
|
Пән бойынша оқу мақсаты: Сызықтық тармақталған және циклді алгоритмді программалау негіздері тарауында оқушыларға алгоритм ұғымын, қасиеттерін, түрлері мен берілу тәсілдерін үйрету арқылы логикалық ойлауын, алгоритмдік білімін дамыту. |
Пән бойынша лексика мен терминология
|
Қысқаша шолу: Оқушылар алгоритм түрлерімен жеке-жеке танысып, өмірмен байланыстыру арқылы блок-сызбада жазады. |
|||||
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақтың мақсат (тар)ы |
Мұғалімнің әрекеті (Мен нақты не істеуім керек, қандай көмек көрсетемін) |
Оқушылардың әрекеттері (Тапсырма барысында олардың не істегенін қалаймын) |
Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету (нақты: жекелеген проблемалы, нашар немесе дарынды) оқушыларды жұмысқа қалай тартамын |
Бағалау (Оқушыларға қалай қолдау көрсетіп (ҚБ), жетістігін қалай бағалаймын (ЖБ)?) |
Ресурстар (Бұл үшін маған қандай материал қажет?) |
|
|
Алгоритм түрлері |
Оқушылардың алгоритм түрлерін практика жүзінде қолданады; алгоритмнің негізгі элементтерін және түрлерін ажыратып өмірмен байланыстырады; |
Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында АКТ көмегімен түрлі қимылдармен (анимация) жасырылған сұрақтар қойып,шығармашылыққа баулу мақсатында түрлі сөзжұмбақтар, мәтінмен жұмыс беру |
Алгоритм және түрлерімен танысады. Блок-сызба құру этаптарын атап шығады.Алгоритм мысалдарын бастау үшін қолданылатын командалар тізбегін біледі. Блок-сызбаның элементтерін сипаттайды. Блок-сызбаның командаларын бөлшектеп қарастырады. |
Деңгейлік тапсырмалар беру; Сөзжұмбақтар; Ребус; Мәтінмен жұмыс.
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
|
түрлі-түсті қағаз қиындылары, АКТ, маркер,тест сұрақтары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Орта мерзімді жоспар "Алгоритм түрлері" 6 сынып
Орта мерзімді жоспар "Алгоритм түрлері" 6 сынып
Орта мерзімді жоспар
|
САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ: АЛГОРИТМ ТҮРЛЕРІ |
|
||||||
|
Бұл сабақтар аясында не туралы сөз болады: Оқу жоспарына байланысты алынған бұл сабақ оқушыларға алгоритм түрлерімен танысу арқылы, өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру. |
|
||||||
|
Пән бойынша оқу мақсаты: Сызықтық тармақталған және циклді алгоритмді программалау негіздері тарауында оқушыларға алгоритм ұғымын, қасиеттерін, түрлері мен берілу тәсілдерін үйрету арқылы логикалық ойлауын, алгоритмдік білімін дамыту. |
Пән бойынша лексика мен терминология
|
Қысқаша шолу: Оқушылар алгоритм түрлерімен жеке-жеке танысып, өмірмен байланыстыру арқылы блок-сызбада жазады. |
|||||
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақтың мақсат (тар)ы |
Мұғалімнің әрекеті (Мен нақты не істеуім керек, қандай көмек көрсетемін) |
Оқушылардың әрекеттері (Тапсырма барысында олардың не істегенін қалаймын) |
Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету (нақты: жекелеген проблемалы, нашар немесе дарынды) оқушыларды жұмысқа қалай тартамын |
Бағалау (Оқушыларға қалай қолдау көрсетіп (ҚБ), жетістігін қалай бағалаймын (ЖБ)?) |
Ресурстар (Бұл үшін маған қандай материал қажет?) |
|
|
Алгоритм түрлері |
Оқушылардың алгоритм түрлерін практика жүзінде қолданады; алгоритмнің негізгі элементтерін және түрлерін ажыратып өмірмен байланыстырады; |
Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында АКТ көмегімен түрлі қимылдармен (анимация) жасырылған сұрақтар қойып,шығармашылыққа баулу мақсатында түрлі сөзжұмбақтар, мәтінмен жұмыс беру |
Алгоритм және түрлерімен танысады. Блок-сызба құру этаптарын атап шығады.Алгоритм мысалдарын бастау үшін қолданылатын командалар тізбегін біледі. Блок-сызбаның элементтерін сипаттайды. Блок-сызбаның командаларын бөлшектеп қарастырады. |
Деңгейлік тапсырмалар беру; Сөзжұмбақтар; Ребус; Мәтінмен жұмыс.
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
|
түрлі-түсті қағаз қиындылары, АКТ, маркер,тест сұрақтары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз













