Жаңа
сабақ
Миға
шабуыл:
« Суреттер де сыр
шертеді» тақырыпқа шығу мақсатында
Орталық Азия өркениет ошақтарына байланысты суреттер топтамасын
ұсыну
1.Суреттерде не көріп
отырсыздар? 2.Не ерекше
болды?
3.Тақырыпты болжап
көріңіз....
Болжамдарын
негіздейді
Сабақтың тақырыбы қалай
аталуы мүмкін?
Студенттердің пікірлері
қорытындыланып, сабақтың тақырыбына шығады.
Оқу мақсаттары хабарланады.
Зерттеу
сұрағы:
1. Тапсырма.Топтық
жұмыс. «Ойлан. Талқыла. Бөліс»
-мәтінмен жұмыс
Орталық Азияның әлемдік рөліне
қатысты ғалымдардың пікірін
анықтау.
Әр топ
HІPP
кестесі бойынша
түркітанушы Л.Н.Гумилевтің
пікіріне талдау
жасау
Тақтаға
түркітанушы Л.Н. Гумилевтің
пікірін жазып
қою:
«...Орталық Азия ежелгі халықтарын Қытай мен
Иранның көршілері ретінде қарастыруды тоқтату қажет. Олардың тарихы
мен мәдениеті дербес дамыған деген тұжырым жасаудың уақыты
келді».
H - istorical context - тарихи
контекст (ахуал, жағдайлар)
|
|
|
І- ntended audience - мақсатты
аудитория
|
|
|
P - oint of view (author's) -
автор көзқарасы
|
|
|
P - urpose (author's) - автор
мақсаты
|
|
|
Дескриптор
-автордың мақсатын
айқындайды;;
-автордың көзқарасын
анықтайды;
ҚБ: «Ең үздік
жауап»
2. Тапсырма. Жұптық
жұмыс
Әлемдік өркениеттегі Орталық
Азияның рөлі туралы ғалымдардың пікірлерін
талдайды.
Берілген пікір авторлары: Л.Н.
Гумилев, Ш.Уәлиханов, Ш.Монтескье, С.Хантингтон, А.Вамбери,
Э.Добльхофер.
Л.Н.
Гумилев
|
|
Ш.Монтескье
|
|
С.Хантингтон
|
|
Э.Добльхофер
|
|
А.Вамбери
|
|
Өзіндік
пікір:
|
|
Дескриптор
-Орталық Азиядағы өркениеттер
туралы зерттеген
5 ғалымды атай
алады
-Зерттеуші ғалымдардың Орталық
Азиядағы өркениеттерге байланысты басты ұстанымдарын сипаттай
алады
-Орталық Азиядағы
өркениеттерге байланысты
2 басты ұқсастықты анықтай
алады
-Орталық Азиядағы
өркениеттерге байланысты
2 басты айырмашылықты анықтай
алады
Мұғалімнің кері
байланысы.
ҚБ: «Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
Қабілеті жоғары білім
алушыларға тапсырма.
Қалыптастырушы бағалауға
арналған 3 тапсырма.
«Маңызды
дерек»
Берілген деректердің негізінде
сұрақтарға жауап беріңіз. Этногроф ғалым Ж. Артықбаев: «Еуразия
даласы көшпенділердің мәдени жетістіктерін толығымен бойына
сіңірген қазақ қоғамы өзінің ішкі құрылымы жағынан да, сыртқы
құрылымы жағынан да, мән-мағынасы жағынан да ерекше құбылыс болып
табылады. Көшпелі қоғамның өмір сүру негізінде қабылданбайтын,
өзгелермен салыстыруға келмейтін өзіндік ерекшелігі бар. Мұнда
Батыстың да, Шығыстың да мәдени өлшеміне сай келмейтін ерекше
мәдениет қалыптасқан. Осы ерекшелікті сезіну – методологиялық
парадигманы өзгертуге негіз болуы тиіс. Бәрінен бұрын тарихи таным
өзегіне материалдық көрсеткіштер емес, рухани құндылықтар: қоғамдық
сана, әлеуметтік мәдени құндылықтар сияқты факторлар қойылуы тиіс»
Л.Н.Гумилев «Көшпенділер мәдениеті өзінің 3000 жылдық ғұмырында
Жерорта теңізі мен Қиыр Шығыс елдеріне қарағанда творчестволық
эволюцияны бастан өткерді»
-
Дереккөздерінің құндылығы
неде?
-
Қандай маңызды ақпарат алуға
болады?
-
Ортақ идеясы
қандай?
Дескриптор
- Берілген дереккөздерінің
құндылығын талдайды;
- Дереккөздер негізінде
ақпараттарды анықтайды;
- Ортақ идеяны
түсіндіреді.
ҚБ: «Өзін-өзі
бағалау»
|