Ұйымдас-тыру
Өткен білімді еске
түсіру
7
минут
Жаңа тақырыпқа
қадам
3
минут
|
.«Суреттер де сыр
шертеді» тақырыпқа шығу мақсатында
1)Орталық Азия өркениет
ошақтарына байланысты суреттер топтамасын
ұсыну. Суреттер арқылы студенттерге
сұрақ қойылады: Суреттер бойынша қандай ой
қалыптасты?


Б Өркениетке тән негізгі
белгілерді болжау.
Өркениетке тән
белгілер:
-
Өндіргіш шаруашылықтың пайда
болуы;
-
Жеке меншік институтттардың
қалыптасуы;
-
Мемлекет пен құқық
институттарының құрылуы;
-
Қалалардың шаруашылық,
әкімшілік, әскери және мәдени орталық ретінде
қалыптасуы;
-
Монументалды құрылыстың дамуы
(пирамида, патша сарайлары, т.б.);
-
Жазудың пайда
болуы.
Б.Өркениеттің қалыптасуына және
дамуына әсер ететін факторларды .
Б.Өркениеттің қалыптасуы
мен дамуының негізгі факторлары:
-- географиялық;
- экономикалық;
- демографиялық;
- волюнтаристтік;
- әлеуметтік-рухани;
- технологиялық т.б.
Б.Орталық Азия өркениеттерінің
сабақтастығы туралы тұжырым
жасайды.
1)Тақтаға
түркітанушы Л.Н. Гумилевтің
пікірін жазып
қою:
«...Орталық Азия ежелгі халықтарын Қытай мен
Иранның көршілері ретінде қарастыруды тоқтату қажет. Олардың тарихы
мен мәдениеті дербес дамыған деген тұжырым жасаудың уақыты
келді.» Пікір туралы студенттермен
талқылау.
Білімалушылар
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру
|
Білімалушылар өз ойларын
ортаға салады.
Жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Өз болжамдарын
айтып, талқылау жүргізеді
|
Сұрақ-жауап,
пікіралмаус
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
5
минут
10
минут
5
минут
10
минут
|
1)Тақтаға
түркітанушы Л.Н. Гумилевтің
пікірін жазып
қою:
«...Орталық Азия ежелгі халықтарын Қытай мен
Иранның көршілері ретінде қарастыруды тоқтату қажет. Олардың тарихы
мен мәдениеті дербес дамыған деген тұжырым жасаудың уақыты
келді.» Пікір туралы студенттермен
талқылау.
2)
Қазақстан Республикасының
Президенті Н.Назарбаев: “Орталық Азия елдері Одағын” құруды ұсынды.
Мемлекеттердің бірлескен іс-қимылдарының негізгі стратегия бағыты –
саяси, экономикалық, ғылыми, әскери, әлеуметтік, гуманитарлық, т.б.
салалардағы үйлесімділіктерді нығайту, дамыту болып
табылады.»
Ж/Т «Ойлан. Талқыла. Бөліс»
стратегиясы бойынша:
(Т) Зерттеу жұмысының нәтижесі
ретінде: Елбасы Орталық Азия елдері Одағын құруда
қандай ұстанымдарды басшылыққа алды деп
ойлайсыздар?
Тапсырма:
1)
«газет бетіне» мақала
жазу
2)немесе постер
құру
Дескриптор:
1)Мақаланың
атауы;
2)Тақырыптың негізгі
идеясы;
3)Басылымда жариялануын
анықтау;
4)Тақырыпқа қатысты деректер
келтіру
5)Тайм-менеджменттің
сақталуы
Жұмысты
қорғау
Тапсырма орындалған соң,
топтар бірін-бірі бағалау үшін төмендегідей бағалау критерийлерін
пайдаланады.
• Әр топ өз талқылау нәтижесін
топқа таныстырады.
Берілген тақырып бойынша бұрыннан
білетінім
|
Мәтінді оқып жаңадан
білгенім
|
Болжамдар
|
Тың
ақпараттар
|
|
|
|
|
|
Білімалушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Дескриптор:
1. Мәтінді
оқу.
2. 3 аргумент фактімен
дәлелденген келтіру.
3. Өз ойын
білдіру.
|
ҚБ
Оқытушы білімалушылардың
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Тапсырма 2:
Талқылау
ҚБ «Ең үздік
жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ парағы
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Бағалау
критериилері:
1)Орталық Азиядағы өркениеттер
туралы зерттеген 5 ғалымды атай алады
2)Зерттеуші ғалымдардың
Орталық Азиядағы өркениеттерге байланысты басты ұстанымдарын
сипаттай алады
3)Орталық Азиядағы
өркениеттерге байланысты 2 басты ұқсастықты анықтай
алады
4)Орталық Азиядағы
өркениеттерге байланысты 2 басты айырмашылықты анықтай
алады
Рефлексия:
- Не есіңізде
қалды?
- Не таң
қалдырды?
-Не ерекше әсер
етті?
-Қандай жұмысты жалғастыру
қажет?
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Білімалушы бағалау
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4, конспект
|