Ортаңғы топ балаларына арналған қимыл-қозғалыс ойындар топтамасы

Кіріспе
Қозғалмалы ойындардың бала тәрбиесіндегі маңыздылығы
Мақсаты: Қозғалмалы ойындармен таныстыра отырып, балалардың ойын әрекетіне қызығушылықтарын арттыру.
Міндеті:
1. Өмірін қорғау, әр түрлі аурулармен күрес, шынығу, қоршаған ортаның кері әсерлерінен ағзаның қарсылығын жетілдіру.
2. Өмірге ең қажетті қимыл қозғалыстардың негізін құрайтын қимылдарды реттеу.
3. Балалардың ептілік, шапшаңдық қасиеттерін дамыту.
Ойын – балалар мен ересектерге қатысты өзіндік іс-әрекеті. Ол адамдардың демалыстағы, көңіл көтерудегі, танымындағы, рухани және дене күштерін дамытудағы қажеттіліктерін қанағаттандырады.
Қозғалмалы ойындар қозғалыс орны айқын сезілетін ойындық іс-әрекеттердің көрінуіне қатысты. Қозғалмалы ойындар үшін өзіндік сюжетпен мотивацияланған (түрткі болған) белсенді шығармашылық қозғалыс әрекеттері сипатты. Бұл әрекеттер қойылған мақсатқа қол жеткізу жолында әртүрлі қиындықтарды жоюға бағытталған ережелермен (жалпы қолданылған, жетекші немесе ойнаушылар орнытқан) бөлшекті шектелуі мүмкін.
Қозғалмалы ойындардың бір ерекшелігі — олардың басым көпшілігі ешбір затты қажет етпейтіндігі. Сондықтан оны қалаған жерде өткізе беруге болады.
Мазмұны:
1.«Бірінші болу»;
2.«Белгіні тыңда»;
3.«Алыптар мен ергежейлілер»;
4.«Қақпа»;
5.«Кептерді қуып жет»;
6.«Түсті автокөліктер»;
7.«Өз жұбыңды тап»;
8.«Біз көңілді балалар»;
9. «Жапалақ»;
10.«Поезд»;
11.«Аттар»;
12.«Құстар мен мысық»;
13.«Қояндар»;
14.«Қарғалар»;
15.«Допқа дейін жеткіз»;
16.«Кім көп таспа жинайды?»;
17.«Кеглиді соқ»;
18.«Кім алысқа»;
19.«Лақтырып қағып ал»;
20.«Екі ұшты нысана»;
21.«Қоймадағы тышқандар»;
22.«Туннель ішімен еңбектеу»;
23.«Көжектер»;
24.«Сақинаны лақтыр»;
25.«Құстардың ұшып келуі»;
26.«Көбелектер, бақалар»;
27.«Құлатып алмай, апар»; .
Ойын №1 «Бірінші
болу»
«Бірінші бол»
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Спорттық ойындарды ойнай алуға тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Ойын алаңының бір жағында сызық сызылады. Ал екінші сызықта 10 метр қашықтықта жалаушалар қойылады. Балалар бір-бірінен 1 метр қашықтықта, жалаушаға сол жақ қырымен тұрып, сол қолдарына құрсау ұстап тұрады. “Дайындалыңдар” деген белгі бойынша балалар құрсауды сол қолымен ұстап жалаушаға қарай жерге қояды, оң қолды құрсау соғуға дайындайды, “1,2,3” зымыран деп тәрбиеші айтқанда оң алақанымен құрсауды соғып, жалаушаға қарай сырғытады. Бірінші келген балалар жалаушаны басынан асырып көтеріп тұрады. Кім бірінші жалаушаны көтерсе, сол жеңеді.
Ойын №2 “Белгіні
тыңда”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру.Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Ойынның шарты: балалар шеңбер бойында тұрады. Тәрбиеші жалаушамен алға деген белгі бергенде балалар мәреге жету керек, жете алмаған бала өз өнерін көрсетеді.

Ойын №3 «Алыптар мен ергежейлілер»
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Арнайы сызықпен қоршаған ойын алаңында балалар жүгіріп ойнап жүреді. “Алыптар” мен “қуғыншымын” қолын жоғары көтереді де өзіне ең жақын жүрген ойыншыны қуа жөнеледі, “ергежейлілер” жүгіреді. Егер қуып жетсе, екеуі орын ауыстырып, жаңа қуғыншы, ойынды әрі қарай жалғастырады.
Ойын №4 “Қақпа”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту,
балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы
көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға
баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.
балаларды салауатты өмір салтына
тәрбиелеу.
Ойынның
шарты: Балалар қол ұстасып
шеңбер жасап, “қақпа” құрады. Ортаға санамақ арқылы бір бала қасқыр
болып сайланады. Қасқыр түссе қақпанға, Ұстамаса болар ма? Қасқырға
қақпан құрайық
Қасқырды ұстап алайық. “Қасқырды ұстап алайық” деген кезде қақпаны
жабады, қолды төмен түсіреді, ортадағы бала қақпаннан шығуға
тырысады.

Ойын №5 “Кептерді қуып жет”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту,
балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы
көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға
баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.
Балаларды ұжымда ойнай алуға
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Ойынды 15-20 бала ойнайды. жерге шеңбер сызылады. Ортаға тәрбиеші таңдаған бала-мысық тұрады, ал қалған балалар шеңберді айнала кептерлер болып тұрады, мысық ұйықтайды. Кептерлер шеңберді айналып жүріп, дәндерді шоқиды, мысық оянып кептерлерді қуады. Қай кептерді ұстап алса, сол бала айыппұл ретінде өлең –тақпақ айтады.
Ойын №6 “Түсті автокөліктер”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту,
балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы
көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға
баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Жол
ережесін білуге және сақтауға
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар алаңның бір жағында тұрады, екінші жағында автокөліктер тұрады. Балалар жолда ойнап жүреді. Автокөліктер келе жатқан кезде балалар орындарына бару керек. Орнына жете алмаған бала ойыннан шығады.

Ойын №7 “Өз жұбыңды тап”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту,
балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы
көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға
баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.
балаларды салауатты өмір салтына
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Ойыншылар екі баладан жұп құрап, қолдарына доп ұстап 6-8 метр жерден бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Тәрбиеші ойнауға белгі берісімен, әр жұп доптарын бір-біріне қарай домалатып тигізуге тырысады. Доптары бір-біріне тиген ойыншылар ұпай жинайды. Ойынның соңында қай жұптың ұпайы көп болса, сол жұп жеңіске жетеді.
Ойын №8 «Біз көңілді балалар»
Мақсаты: Балалардың көңіл –күйлерін көтеру. Спорттық би билеуді үйрету. Дене қимылдарын , бұлшықеттерін жетілдіру. Спортқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру.«Дені саудың –жаны сау» мақалының мәнін түсіне білуге тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар 3 топқа бөлініп, қолдарына жалаушаларды, ленталарды және сылдырмақтарды алып «Балақай» әніне спорттық би қимылдарын билейді. Тәрбиеші қай топ жақсы билегендерін атап айтады.

Ойын №9 “Жапалақтар ”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту,
балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы
көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға
баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Күн
мен түн мерзімдерін ажырата алуға
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар екі топқа бөлінеді. Жапалақтар күндіз ұйықтайды,ал түнде керісінше оянады. Тышқандар күндіз жапалақтар ұйықтағанда үйлеріне жету керек. Тәрбиеші түн болды дегенде жапалақтар үйіне жете алмаған тышқандарды қуады.
Ойын №10 “Поезд”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Тәрбиеші балаларға поезд болып ойнайық, мен паравоз боламын, ал сендер вагонсыңдар, пуп-пуп-пуп. Паравоз белгі бергенде поезд ақырындайды, содан кейін қатты, яғни тез жүреді.
Ойын №11 “Аттар”
Мақсаты: Балалардың қимыл қозғалыстарын дамыту, балалардың дене
қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін
көтеру. «Ер қанаты –ат »деген ұғымды қалыптастыру. Жарыса ойнауға,
ұлттық дәстүрді тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар алаңда екі топқа бөлінеді. Үлкен шеңбер сызып, ортасында жалауша болады. Осы жалаушаны екі топ жарысып, белгіленген жерге жеткізу керек. Қай топ бірінші жеткізеді сол топ жеңіске жетеді.
Ойын №12 “Құстар мен мысық”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар құстар болып ұшып жүреді. Бір бала мысық болады. Мысық ұйықтап жатады. Құстар мысықтың жанына келеді. Мысық оянып құстарды қуады.

Ойын №13 “Қояндар”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту,
балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы
көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға
баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.
Балаларды салауатты өмір салтына
тәрбиелеу.
Ойынның
шарты: Барлық балалар
қояндар болып ,шеңбер жасап тұрады. Өздерінің әндерін айтып,
қояндарша секіріп, билеп жүреді.
Ақ қоян-ау, ақ қоян
Орныңнан тұршы,
Шашыңды тарашы.
Бетіңді жушы
Әйбат көйлек кисеңші
Біреудің қолын үзсеңші
Осы кезде бір сыбдыр естіліп, қояндар қашып тығыла бастайды. Тыныштық болғанда ойнап, секіреді.
Ойын №14 “Қарғалар”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар “қарғалар” болып жемдерін жеп жүреді. Тәрбиеші белгі бергенде яғни “боран”(жел) деген белгі бойынша “қарғалар” ағаштарға тығылады. “Боран тынышталды” деген кезде “қарғалар” жерден жемдерін жеп жүреді.

Ойын №15 «Допқа дейін жеткіз»
Мақсаты: Балалардың қимыл қозғалыстарын арттыру. Ойынды жарыса ойнау
арқылы жылдамдыққа баулу. Кезектесіп ойнау арқылы бір –біріне деген
құрметке ,сыйластыққа
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар ойынды кезектесіп 3 баладан ойнайды. 3 балаға бір –бірден қап таратылады, ал олардан 20-30 метрдей қашықтықта доптар тұрады. Балалар секіріп, сол доптарға жетуі тиіс. Ең бірінші болып жеткен бала жеңімпаз атанады. Осылай қалған балалар да ойнайды.
Ойын №16 “Кім көп таспа жинайды?”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Жылдам қимылдауға тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар шашылып қалған таспаларды арнайы ыдысқа жинайды. Таспаны ең көп жинаған бала жеңіске жетеді.
Ойын №17 «Кеглиді
соқ»
Мақсаты: Балалардың спорттық ойынға деген қызығушылығын арттыру. Ойынды жарыса ойнау арқылы жылдамдыққа баулу. Спорттық ойындарды белсене ойнауға тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар ойынды кезектесіп ойнайды. Балалардан 20-30 метрдей қашықтықта кеглилер тізіліп қойылады, ал балаларға кішкене доптар таратылады. Доппен кеглиді соғып, құлатулары керек. Кеглиді көбірек құлатқан баланы жеңімпаз дейді.

Ойын №18 «Кім алысқа»
Мақсаты: Жүгіру арқылы балалардың аяқ бұлшықеттерін дамытып,
жетілдіру. Мәре ұғымын түсіндіру. Шапшаңдылыққа, жылдамдыққа
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар ойынды ұлдар мен қыздар болып ойнайды. Ең алдымен
ұлдар арасында, содан қыздар арасында жүгіріп, мәреге жетулері
керек. Белгіленген мәреге жеткен ұл мен қызды мадақтау. Содан екі
жеңімпазды жарыстыра жүгірту, мәреге ең бірінші болып жеркен баланы
жеңімпаз ретінде таниды.
Ойын №19 «Лақтырып қағып ал»
«Қағып алып лақтыр»
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балаларды шеңберге тұрғызып, допты лақтырып, қағып алуы керектігін айтамыз. Допты түсіріп алған немесе дұрыс лақтырмаған бала шеңбер ортасына отырады, басқа балаға лақтырылған допты ұстап алса, қайта шеңбер бойына тұрады.

Ойын №20 «Екі ұшты
нысана»
«Нысанаға тигіз»
Мақсаты: Балалардың қол бұлшықеттері мен көздің жақсы көруін
жетілдіріп, жақсарту. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Тепе
–теңдікті, дәлдікті сақтай білуге
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Қабырғаға дөңгелек түріндегі сурет ілінеді. Тәрбиешінің нұсқауы , белгісі бойынша балалар таяқшаларды сол суретте белгіленген нысанаға тигізулері қажет.
Ойын №21 “Қоймадағы тышқандар”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықта
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ортаңғы топ балаларына арналған қимыл-қозғалыс ойындар топтамасы
Ортаңғы топ балаларына арналған қимыл-қозғалыс ойындар топтамасы
Ортаңғы топ балаларына арналған қимыл-қозғалыс ойындар топтамасы

Кіріспе
Қозғалмалы ойындардың бала тәрбиесіндегі маңыздылығы
Мақсаты: Қозғалмалы ойындармен таныстыра отырып, балалардың ойын әрекетіне қызығушылықтарын арттыру.
Міндеті:
1. Өмірін қорғау, әр түрлі аурулармен күрес, шынығу, қоршаған ортаның кері әсерлерінен ағзаның қарсылығын жетілдіру.
2. Өмірге ең қажетті қимыл қозғалыстардың негізін құрайтын қимылдарды реттеу.
3. Балалардың ептілік, шапшаңдық қасиеттерін дамыту.
Ойын – балалар мен ересектерге қатысты өзіндік іс-әрекеті. Ол адамдардың демалыстағы, көңіл көтерудегі, танымындағы, рухани және дене күштерін дамытудағы қажеттіліктерін қанағаттандырады.
Қозғалмалы ойындар қозғалыс орны айқын сезілетін ойындық іс-әрекеттердің көрінуіне қатысты. Қозғалмалы ойындар үшін өзіндік сюжетпен мотивацияланған (түрткі болған) белсенді шығармашылық қозғалыс әрекеттері сипатты. Бұл әрекеттер қойылған мақсатқа қол жеткізу жолында әртүрлі қиындықтарды жоюға бағытталған ережелермен (жалпы қолданылған, жетекші немесе ойнаушылар орнытқан) бөлшекті шектелуі мүмкін.
Қозғалмалы ойындардың бір ерекшелігі — олардың басым көпшілігі ешбір затты қажет етпейтіндігі. Сондықтан оны қалаған жерде өткізе беруге болады.
Мазмұны:
1.«Бірінші болу»;
2.«Белгіні тыңда»;
3.«Алыптар мен ергежейлілер»;
4.«Қақпа»;
5.«Кептерді қуып жет»;
6.«Түсті автокөліктер»;
7.«Өз жұбыңды тап»;
8.«Біз көңілді балалар»;
9. «Жапалақ»;
10.«Поезд»;
11.«Аттар»;
12.«Құстар мен мысық»;
13.«Қояндар»;
14.«Қарғалар»;
15.«Допқа дейін жеткіз»;
16.«Кім көп таспа жинайды?»;
17.«Кеглиді соқ»;
18.«Кім алысқа»;
19.«Лақтырып қағып ал»;
20.«Екі ұшты нысана»;
21.«Қоймадағы тышқандар»;
22.«Туннель ішімен еңбектеу»;
23.«Көжектер»;
24.«Сақинаны лақтыр»;
25.«Құстардың ұшып келуі»;
26.«Көбелектер, бақалар»;
27.«Құлатып алмай, апар»; .
Ойын №1 «Бірінші
болу»
«Бірінші бол»
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Спорттық ойындарды ойнай алуға тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Ойын алаңының бір жағында сызық сызылады. Ал екінші сызықта 10 метр қашықтықта жалаушалар қойылады. Балалар бір-бірінен 1 метр қашықтықта, жалаушаға сол жақ қырымен тұрып, сол қолдарына құрсау ұстап тұрады. “Дайындалыңдар” деген белгі бойынша балалар құрсауды сол қолымен ұстап жалаушаға қарай жерге қояды, оң қолды құрсау соғуға дайындайды, “1,2,3” зымыран деп тәрбиеші айтқанда оң алақанымен құрсауды соғып, жалаушаға қарай сырғытады. Бірінші келген балалар жалаушаны басынан асырып көтеріп тұрады. Кім бірінші жалаушаны көтерсе, сол жеңеді.
Ойын №2 “Белгіні
тыңда”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру.Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Ойынның шарты: балалар шеңбер бойында тұрады. Тәрбиеші жалаушамен алға деген белгі бергенде балалар мәреге жету керек, жете алмаған бала өз өнерін көрсетеді.

Ойын №3 «Алыптар мен ергежейлілер»
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Арнайы сызықпен қоршаған ойын алаңында балалар жүгіріп ойнап жүреді. “Алыптар” мен “қуғыншымын” қолын жоғары көтереді де өзіне ең жақын жүрген ойыншыны қуа жөнеледі, “ергежейлілер” жүгіреді. Егер қуып жетсе, екеуі орын ауыстырып, жаңа қуғыншы, ойынды әрі қарай жалғастырады.
Ойын №4 “Қақпа”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту,
балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы
көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға
баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.
балаларды салауатты өмір салтына
тәрбиелеу.
Ойынның
шарты: Балалар қол ұстасып
шеңбер жасап, “қақпа” құрады. Ортаға санамақ арқылы бір бала қасқыр
болып сайланады. Қасқыр түссе қақпанға, Ұстамаса болар ма? Қасқырға
қақпан құрайық
Қасқырды ұстап алайық. “Қасқырды ұстап алайық” деген кезде қақпаны
жабады, қолды төмен түсіреді, ортадағы бала қақпаннан шығуға
тырысады.

Ойын №5 “Кептерді қуып жет”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту,
балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы
көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға
баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.
Балаларды ұжымда ойнай алуға
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Ойынды 15-20 бала ойнайды. жерге шеңбер сызылады. Ортаға тәрбиеші таңдаған бала-мысық тұрады, ал қалған балалар шеңберді айнала кептерлер болып тұрады, мысық ұйықтайды. Кептерлер шеңберді айналып жүріп, дәндерді шоқиды, мысық оянып кептерлерді қуады. Қай кептерді ұстап алса, сол бала айыппұл ретінде өлең –тақпақ айтады.
Ойын №6 “Түсті автокөліктер”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту,
балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы
көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға
баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Жол
ережесін білуге және сақтауға
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар алаңның бір жағында тұрады, екінші жағында автокөліктер тұрады. Балалар жолда ойнап жүреді. Автокөліктер келе жатқан кезде балалар орындарына бару керек. Орнына жете алмаған бала ойыннан шығады.

Ойын №7 “Өз жұбыңды тап”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту,
балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы
көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға
баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.
балаларды салауатты өмір салтына
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Ойыншылар екі баладан жұп құрап, қолдарына доп ұстап 6-8 метр жерден бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Тәрбиеші ойнауға белгі берісімен, әр жұп доптарын бір-біріне қарай домалатып тигізуге тырысады. Доптары бір-біріне тиген ойыншылар ұпай жинайды. Ойынның соңында қай жұптың ұпайы көп болса, сол жұп жеңіске жетеді.
Ойын №8 «Біз көңілді балалар»
Мақсаты: Балалардың көңіл –күйлерін көтеру. Спорттық би билеуді үйрету. Дене қимылдарын , бұлшықеттерін жетілдіру. Спортқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру.«Дені саудың –жаны сау» мақалының мәнін түсіне білуге тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар 3 топқа бөлініп, қолдарына жалаушаларды, ленталарды және сылдырмақтарды алып «Балақай» әніне спорттық би қимылдарын билейді. Тәрбиеші қай топ жақсы билегендерін атап айтады.

Ойын №9 “Жапалақтар ”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту,
балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы
көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға
баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Күн
мен түн мерзімдерін ажырата алуға
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар екі топқа бөлінеді. Жапалақтар күндіз ұйықтайды,ал түнде керісінше оянады. Тышқандар күндіз жапалақтар ұйықтағанда үйлеріне жету керек. Тәрбиеші түн болды дегенде жапалақтар үйіне жете алмаған тышқандарды қуады.
Ойын №10 “Поезд”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Тәрбиеші балаларға поезд болып ойнайық, мен паравоз боламын, ал сендер вагонсыңдар, пуп-пуп-пуп. Паравоз белгі бергенде поезд ақырындайды, содан кейін қатты, яғни тез жүреді.
Ойын №11 “Аттар”
Мақсаты: Балалардың қимыл қозғалыстарын дамыту, балалардың дене
қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін
көтеру. «Ер қанаты –ат »деген ұғымды қалыптастыру. Жарыса ойнауға,
ұлттық дәстүрді тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар алаңда екі топқа бөлінеді. Үлкен шеңбер сызып, ортасында жалауша болады. Осы жалаушаны екі топ жарысып, белгіленген жерге жеткізу керек. Қай топ бірінші жеткізеді сол топ жеңіске жетеді.
Ойын №12 “Құстар мен мысық”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар құстар болып ұшып жүреді. Бір бала мысық болады. Мысық ұйықтап жатады. Құстар мысықтың жанына келеді. Мысық оянып құстарды қуады.

Ойын №13 “Қояндар”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту,
балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы
көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға
баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.
Балаларды салауатты өмір салтына
тәрбиелеу.
Ойынның
шарты: Барлық балалар
қояндар болып ,шеңбер жасап тұрады. Өздерінің әндерін айтып,
қояндарша секіріп, билеп жүреді.
Ақ қоян-ау, ақ қоян
Орныңнан тұршы,
Шашыңды тарашы.
Бетіңді жушы
Әйбат көйлек кисеңші
Біреудің қолын үзсеңші
Осы кезде бір сыбдыр естіліп, қояндар қашып тығыла бастайды. Тыныштық болғанда ойнап, секіреді.
Ойын №14 “Қарғалар”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар “қарғалар” болып жемдерін жеп жүреді. Тәрбиеші белгі бергенде яғни “боран”(жел) деген белгі бойынша “қарғалар” ағаштарға тығылады. “Боран тынышталды” деген кезде “қарғалар” жерден жемдерін жеп жүреді.

Ойын №15 «Допқа дейін жеткіз»
Мақсаты: Балалардың қимыл қозғалыстарын арттыру. Ойынды жарыса ойнау
арқылы жылдамдыққа баулу. Кезектесіп ойнау арқылы бір –біріне деген
құрметке ,сыйластыққа
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар ойынды кезектесіп 3 баладан ойнайды. 3 балаға бір –бірден қап таратылады, ал олардан 20-30 метрдей қашықтықта доптар тұрады. Балалар секіріп, сол доптарға жетуі тиіс. Ең бірінші болып жеткен бала жеңімпаз атанады. Осылай қалған балалар да ойнайды.
Ойын №16 “Кім көп таспа жинайды?”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Жылдам қимылдауға тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар шашылып қалған таспаларды арнайы ыдысқа жинайды. Таспаны ең көп жинаған бала жеңіске жетеді.
Ойын №17 «Кеглиді
соқ»
Мақсаты: Балалардың спорттық ойынға деген қызығушылығын арттыру. Ойынды жарыса ойнау арқылы жылдамдыққа баулу. Спорттық ойындарды белсене ойнауға тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар ойынды кезектесіп ойнайды. Балалардан 20-30 метрдей қашықтықта кеглилер тізіліп қойылады, ал балаларға кішкене доптар таратылады. Доппен кеглиді соғып, құлатулары керек. Кеглиді көбірек құлатқан баланы жеңімпаз дейді.

Ойын №18 «Кім алысқа»
Мақсаты: Жүгіру арқылы балалардың аяқ бұлшықеттерін дамытып,
жетілдіру. Мәре ұғымын түсіндіру. Шапшаңдылыққа, жылдамдыққа
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балалар ойынды ұлдар мен қыздар болып ойнайды. Ең алдымен
ұлдар арасында, содан қыздар арасында жүгіріп, мәреге жетулері
керек. Белгіленген мәреге жеткен ұл мен қызды мадақтау. Содан екі
жеңімпазды жарыстыра жүгірту, мәреге ең бірінші болып жеркен баланы
жеңімпаз ретінде таниды.
Ойын №19 «Лақтырып қағып ал»
«Қағып алып лақтыр»
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Балаларды шеңберге тұрғызып, допты лақтырып, қағып алуы керектігін айтамыз. Допты түсіріп алған немесе дұрыс лақтырмаған бала шеңбер ортасына отырады, басқа балаға лақтырылған допты ұстап алса, қайта шеңбер бойына тұрады.

Ойын №20 «Екі ұшты
нысана»
«Нысанаға тигіз»
Мақсаты: Балалардың қол бұлшықеттері мен көздің жақсы көруін
жетілдіріп, жақсарту. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Тепе
–теңдікті, дәлдікті сақтай білуге
тәрбиелеу.
Ойынның шарты: Қабырғаға дөңгелек түріндегі сурет ілінеді. Тәрбиешінің нұсқауы , белгісі бойынша балалар таяқшаларды сол суретте белгіленген нысанаға тигізулері қажет.
Ойын №21 “Қоймадағы тышқандар”
Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықта
шағым қалдыра аласыз













