Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Денсаулық
Бөлімі: Дене шынықтыру
Тақырыбы: "Епті және күшті боламыз"
Мақсаты: балаларға спорттың денсаулыққа тигізетін пайдасын ұғындыру, балаларды ептілікке,жылдамдыққа үйрету
би қимылдарын музыка ауысымына қарай өзгертіп орындай алуға,музыканың сипатын ажыратуға,музыканың динамикалық реңкін ырғақты сезіне аспаптар арқылы бере білуге,әнді бірүнділікпен,таза орындауға үйрету.
Көрнекі құралдар: конус, геометриялық фигуралар, доп.
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
-Са-ла-мат-сыз-дар-ма балалар!
Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру. |
Балалар марш екпінді әуенмен залға кіреді. Әндете сәлемдеседі.
|
|
Ұйымдастырушы-іздену |
І. Кезең. «Қос аяқпен секіру» Шарты: Қос аяқпен берілген бес шеңбер ішіне секіріп, белгіленген конусты айналып, кері қарай тап солай тапсырманы орындау. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген топ жеңімпаз болып есептелінеді.
ІІ. Кезең. «Ирелеңдеп жүру» Шарты: Сызылған сызық бойымен ирелеңдеп жүріп барып, белгіленген конусты айналып, кері қарай тік жүгіріп қайтады. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген топ жеңімпаз болып есептелінеді.
ІІІ. Кезең. «Пингвин мен үйректер сайысы» Шарты: балалар қолдарына су толтырылған екі шелекті ұстап, пингвин мен үйректің іздерімен жүріп, пингвин немесе үйректің суретінің үстіне қос аяқпен секіріп, белгіленген конусты айналып, кері қарай тік жүгіріп қайтады. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген және шелектегі су мөлшері көп болған топ жеңімпаз болып есептелінеді.
ІҮ. Кезең. «Кім жылдам?» Шарты: балалар өздеріне берілген геометриялық пішін, яғни төртбұрыш пен шеңбер үстімен жүріп, белгіленген конусты айналып, кері қарай тік жүгіріп қайтады. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген топ жеңімпаз болып есептелінеді.
Ү. Кезең. «Жас спортшылар» Шарты: балалар допты жерге ұрып жүгіріп, белгіленген конусты айналып, кері қарай добты теуіп тік жүгіріп қайтады. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген топ жеңімпаз болып есептелінеді. |
Кезеңдерді дұрыс өтеді.
|
|
Рефлексті-түзетуші |
-Балалар адам епті, күшті болу үшін не істеу керек? -Жарайсыңдар! Дұрыс тамақтанудын өзі үлкен көмек, қандай пайдалы тамақтарды жеу қажет? Көңіл-күйімізді саутақтарымызбен бағалайық, керемет көңіл күй болса "жақсы" деп саусақты жоғары көрсетіндер, жаман юолса төмен көрсетіндер |
-таңғы жаттығу, дамытушы жаттығу, сергіту сәтін
-жеміс-жидек, көкөністер, сүтті, етті тағамдар
Көңіл күйін көрсетеді |
Біледі: епті, күшті болу шарттарын
Меңгереді: эстафета кезеңдерін дұрыс өтуді
Игереді: топпен қимыл қозғалыс ойындарын ойнауды
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ортаңғы топ дене тәрбиесінен сабақ жоспары
Ортаңғы топ дене тәрбиесінен сабақ жоспары
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Денсаулық
Бөлімі: Дене шынықтыру
Тақырыбы: "Епті және күшті боламыз"
Мақсаты: балаларға спорттың денсаулыққа тигізетін пайдасын ұғындыру, балаларды ептілікке,жылдамдыққа үйрету
би қимылдарын музыка ауысымына қарай өзгертіп орындай алуға,музыканың сипатын ажыратуға,музыканың динамикалық реңкін ырғақты сезіне аспаптар арқылы бере білуге,әнді бірүнділікпен,таза орындауға үйрету.
Көрнекі құралдар: конус, геометриялық фигуралар, доп.
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
-Са-ла-мат-сыз-дар-ма балалар!
Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру. |
Балалар марш екпінді әуенмен залға кіреді. Әндете сәлемдеседі.
|
|
Ұйымдастырушы-іздену |
І. Кезең. «Қос аяқпен секіру» Шарты: Қос аяқпен берілген бес шеңбер ішіне секіріп, белгіленген конусты айналып, кері қарай тап солай тапсырманы орындау. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген топ жеңімпаз болып есептелінеді.
ІІ. Кезең. «Ирелеңдеп жүру» Шарты: Сызылған сызық бойымен ирелеңдеп жүріп барып, белгіленген конусты айналып, кері қарай тік жүгіріп қайтады. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген топ жеңімпаз болып есептелінеді.
ІІІ. Кезең. «Пингвин мен үйректер сайысы» Шарты: балалар қолдарына су толтырылған екі шелекті ұстап, пингвин мен үйректің іздерімен жүріп, пингвин немесе үйректің суретінің үстіне қос аяқпен секіріп, белгіленген конусты айналып, кері қарай тік жүгіріп қайтады. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген және шелектегі су мөлшері көп болған топ жеңімпаз болып есептелінеді.
ІҮ. Кезең. «Кім жылдам?» Шарты: балалар өздеріне берілген геометриялық пішін, яғни төртбұрыш пен шеңбер үстімен жүріп, белгіленген конусты айналып, кері қарай тік жүгіріп қайтады. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген топ жеңімпаз болып есептелінеді.
Ү. Кезең. «Жас спортшылар» Шарты: балалар допты жерге ұрып жүгіріп, белгіленген конусты айналып, кері қарай добты теуіп тік жүгіріп қайтады. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген топ жеңімпаз болып есептелінеді. |
Кезеңдерді дұрыс өтеді.
|
|
Рефлексті-түзетуші |
-Балалар адам епті, күшті болу үшін не істеу керек? -Жарайсыңдар! Дұрыс тамақтанудын өзі үлкен көмек, қандай пайдалы тамақтарды жеу қажет? Көңіл-күйімізді саутақтарымызбен бағалайық, керемет көңіл күй болса "жақсы" деп саусақты жоғары көрсетіндер, жаман юолса төмен көрсетіндер |
-таңғы жаттығу, дамытушы жаттығу, сергіту сәтін
-жеміс-жидек, көкөністер, сүтті, етті тағамдар
Көңіл күйін көрсетеді |
Біледі: епті, күшті болу шарттарын
Меңгереді: эстафета кезеңдерін дұрыс өтуді
Игереді: топпен қимыл қозғалыс ойындарын ойнауды
шағым қалдыра аласыз













