Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар.

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2

    Мектеп: Б. Момышұлы атындағы №22 жом


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Арынова Айгерим


    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Есептер шешу


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    ­­7.2.1.4. Қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істей алады: Қозғалыстағы дененің жылдамдығының және орташа жылдамдығының формуласын біледі, түсінеді.

    Көптеген оқушылар істей алады: Қозғалыстағы дененің жылдамдығы, орташа жылдамдыққа берілген есептерді есептей алады.

    Кейбір оқушылар істей алады: Қозғалыстағы дененің жылдамдығына, орташа жылдамдыққа берілген формулаларды түрлендіре отырып есептер шығара алады.

    Бағалау критерийі

    • Қозғалыстағы дененің жылдамдығына берілген есептерді есептей алады

    • Қозғалыстағы дененің жолының әрбір бөлігін-дегі орташа жылдамдығына берілген есептерді есептей алады.

    • Жылдамдықтың, орташа жылдамдықтың формулаларын уақыт пен жолдың бөліктері

    үшін түрлендіріп, есептеулер жүргізе алады.

    Тілдік мақсаттар


    Арнайы пәндік лексика мен терминология:

    траектория, жол, орын ауыстыру, жылдамдық, векторлық шама, скаляр шама, орташа жылдамдық.

    Ағылшынша

    Қазақша

    Орысша

    velocity

    жылдамдық

    скорость

    time

    уақыт

    время

    vector

    вектор

    вектор

    scalar quantity

    скалярлық шама

    скалярная величина

    distance

    қашықтық

    расстояние

    average velocity

    орташа жылдамдық

    средняя скорость



    Құндылықтарға баулу

    Ғылыми мәселелерді ойлауға қабылетті ақпараттандырылған және сындарлы ойлай білетін азаматтар тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    «Математика» пәнінен уақыттың және ұзындықтың өлшем бірлігін біледі.

    Алдыңғы білім



    Уақыт пен ұзындықтың өлшем бірліктерін біледі. Жылдамдық пен орташы жылдамдықтың формуласын біледі.Әр түрлі қозғалыстарын салыстыра алады.


    Сабақ барысы


    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    уақыты

    Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)


    Мұғалім

    оқушы

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ой шоғырландыру,

    «Миға шабуыл»


    5 мин

    Жол, уақыт, жылдамдық және олардың өлшем бірліктері туралы не білесіздер?

    1 тапсырма: Оқушылар сендер үйлеріңе дейінгі 50м жолды, 20 с та жетсең онда сенің жылдамдығы қандай болады?

    Дескриптор:

    - Сұрақтың жауабын біледі.

    - Есепті мәтінін оқып, түсінеді

    • Есепті шығаруға жоспар құрады.

    • Формуланы қолданып, есепті шығарады.

    Өз пікірлерін ұсына-ды, айтады. Жылдамдық табу арқылы ойларын түйіндейді.


    Мақсатты айқындау

    «ББҮ кестесі»

    Білемін

    Білгім келеді?

    Үйрендім





    5 мин

    Мұғалім оқушыларға тақтаға ілінген кестеге стикерге білетіндері мен білгілері келетіндерін жазып, жабыстыруды ұсынады

    Өздерінің білгісі келетін мақсаттарын стикерге жазып жабыстырады

    Кесте, стикер

    Шағын топтарға біріктір.

    «Қима қағаз» әдісі.

    Машина түрлері бойынша.

    2 мин

    Тақырыпқа қатысты сөздермен топтастарды

    1 топ – Жол

    2топ – Уақыт

    3 топ - Жылдамдық

    Сөздер жазылған қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    (Қолдану, талдау)

    «Қазына іздеу жолында»

    « Ойлан, жұптас, бөліс»


    20 мин

    2. тапсырма

    1.Велосипедші бірқалып- ты қозғалып 60 мин ішінде 18 км жол жүрген. Велосипед-шінің жылдамдығын м /с – пен өрнекте.

    2. Пойыз жолдағы t уақыттың жартысын 70 км /сағ жылдамдықпен, ал екінші жартысын 30 км /сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Орташа жылдамды-ғын тап.

    3. Ту-104 реактивті жолаушылар ұшағы бір-қалыпты қозғалып 30с-та 8250м арақашықтықты ұшып өтті. Ұшақтың жылдамдығын м/с және км/сағ-пен анықтаңыз

    4.Жаяу адам барлық жолдың 30м алғашқы бөлігін 20секундта ал, келесі бөлігін 1,45 м/с жылдамдықпен, қалған 45 м жолдың бөлігін 1,5 м/с жылдамдықпен жүріп өтті. Жолаушының барлық жолдағы жылдамдығын есептеңдер.

    Дескриптор

    • Есепті мәтінін оқып, түсінеді

    • Есеп шығаруға жоспар құрады.

    -Жылдамдық пен орташа жылдамдықтың формулвсын қолданып, есепті шығарады.


    • Өздері жеке есеп шығарады, бір-бірімен салыстырады, дұрыс емес жерлерін бөлісу арқылы талқылайды.

    «Үлестірмемен есептерді тарату»

    Ауызша кері байланыс:


    3 мин

    1. Сіздердің есептегі шығару жолдарындағы айырмашылығы қандай?

    2. Осы есеп шығару арқылы қандай ой түйіндедіңіздер

    • Оқушылар өз жұмыстарының нәтижесімен таныстырады



    Сызбаны пайдаланып жылдамдық, уақытты және жолды анықтау. «Кім жылдам» әдісі. (Жинақтау)

    . Деректердің графикалық органайзерлері

    5 мин

    Жылдамдық

    ?

    60 км/сағ

    36 км/сағ

    Жол

    60м

    ?

    20с

    Уақыт

    10с

    60 км

    ?

    Дескриптор

    • Кестедегі щамалардың берілгенін жазуды біледі, есеп шығаруға жоспар құрады.

    • Формуланы біледі, есептеулер жүргізе алады.


    • Сызбаны пайдала нып денелердің қозғалыс жылдамдығын, уақытын, жолын анықтайды.

    • барлық шамаларды салыстырады.

    • ойларын дәлелдейді

    Сызба түсірілген флипчарт, сызғыш

    (бағалау)

    «Анықтамалық кесте» әдісі

    Жаңа ұғым

    дар

    Өз түсініктемесі

    Ғылыми анықтамасы

    Анық

    тамалардың айыр

    машылығы

    Жылдамдық




    Жол




    Уақыт




    Орташа жылдамдық





    3 мин

    «Анықтамалық кесте» таратылады, оқушыларға толтыру ұсынылады

    Дескриптор:

    1.Сабақтағы негізгі терминдердің анықтамасын өз түсінігімен жаза алады.

    2.Оқулықпен жұмыс жасай отырып, ғылыми анықтамасын жазады.

    2.Анықтамаларды салыстырып, айырмашылығын анықтай алады.

    • Өз сөздерімен анықтамасын жазады,

    • Оқулықтан ғылыми анықтаманы жазады, өз анықтамасы мен ғылыми анықтаманың айырмашылығын салыстарды

    «Анықтамалық кесте»

    Сабақтың аяғы

    Рефлексия

    «Тазалық»


    2 мин

    Шабадан – өзіне маңызды ақпараттарды жинайды, еттартқыш – түсінбеген ақпараттарды ой елегінен өткізеді, себет – қажет емес ақпараттарды тастайды.

    Суреттері

    Үй тапсырмасы

    1 мин

    Өздерінің күнделікті мектеп пен үй арасынд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Арынова Айгерим Яхияевна
    22 Қазан 2021
    563
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Орташа жылдамдық, 7-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Орташа жылдамдық, 7-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7-сыныпқа арналған қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын анықтау тақырыбында сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар.

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2

    Мектеп: Б. Момышұлы атындағы №22 жом


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Арынова Айгерим


    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Есептер шешу


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    ­­7.2.1.4. Қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істей алады: Қозғалыстағы дененің жылдамдығының және орташа жылдамдығының формуласын біледі, түсінеді.

    Көптеген оқушылар істей алады: Қозғалыстағы дененің жылдамдығы, орташа жылдамдыққа берілген есептерді есептей алады.

    Кейбір оқушылар істей алады: Қозғалыстағы дененің жылдамдығына, орташа жылдамдыққа берілген формулаларды түрлендіре отырып есептер шығара алады.

    Бағалау критерийі

    • Қозғалыстағы дененің жылдамдығына берілген есептерді есептей алады

    • Қозғалыстағы дененің жолының әрбір бөлігін-дегі орташа жылдамдығына берілген есептерді есептей алады.

    • Жылдамдықтың, орташа жылдамдықтың формулаларын уақыт пен жолдың бөліктері

    үшін түрлендіріп, есептеулер жүргізе алады.

    Тілдік мақсаттар


    Арнайы пәндік лексика мен терминология:

    траектория, жол, орын ауыстыру, жылдамдық, векторлық шама, скаляр шама, орташа жылдамдық.

    Ағылшынша

    Қазақша

    Орысша

    velocity

    жылдамдық

    скорость

    time

    уақыт

    время

    vector

    вектор

    вектор

    scalar quantity

    скалярлық шама

    скалярная величина

    distance

    қашықтық

    расстояние

    average velocity

    орташа жылдамдық

    средняя скорость



    Құндылықтарға баулу

    Ғылыми мәселелерді ойлауға қабылетті ақпараттандырылған және сындарлы ойлай білетін азаматтар тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    «Математика» пәнінен уақыттың және ұзындықтың өлшем бірлігін біледі.

    Алдыңғы білім



    Уақыт пен ұзындықтың өлшем бірліктерін біледі. Жылдамдық пен орташы жылдамдықтың формуласын біледі.Әр түрлі қозғалыстарын салыстыра алады.


    Сабақ барысы


    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    уақыты

    Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)


    Мұғалім

    оқушы

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ой шоғырландыру,

    «Миға шабуыл»


    5 мин

    Жол, уақыт, жылдамдық және олардың өлшем бірліктері туралы не білесіздер?

    1 тапсырма: Оқушылар сендер үйлеріңе дейінгі 50м жолды, 20 с та жетсең онда сенің жылдамдығы қандай болады?

    Дескриптор:

    - Сұрақтың жауабын біледі.

    - Есепті мәтінін оқып, түсінеді

    • Есепті шығаруға жоспар құрады.

    • Формуланы қолданып, есепті шығарады.

    Өз пікірлерін ұсына-ды, айтады. Жылдамдық табу арқылы ойларын түйіндейді.


    Мақсатты айқындау

    «ББҮ кестесі»

    Білемін

    Білгім келеді?

    Үйрендім





    5 мин

    Мұғалім оқушыларға тақтаға ілінген кестеге стикерге білетіндері мен білгілері келетіндерін жазып, жабыстыруды ұсынады

    Өздерінің білгісі келетін мақсаттарын стикерге жазып жабыстырады

    Кесте, стикер

    Шағын топтарға біріктір.

    «Қима қағаз» әдісі.

    Машина түрлері бойынша.

    2 мин

    Тақырыпқа қатысты сөздермен топтастарды

    1 топ – Жол

    2топ – Уақыт

    3 топ - Жылдамдық

    Сөздер жазылған қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    (Қолдану, талдау)

    «Қазына іздеу жолында»

    « Ойлан, жұптас, бөліс»


    20 мин

    2. тапсырма

    1.Велосипедші бірқалып- ты қозғалып 60 мин ішінде 18 км жол жүрген. Велосипед-шінің жылдамдығын м /с – пен өрнекте.

    2. Пойыз жолдағы t уақыттың жартысын 70 км /сағ жылдамдықпен, ал екінші жартысын 30 км /сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Орташа жылдамды-ғын тап.

    3. Ту-104 реактивті жолаушылар ұшағы бір-қалыпты қозғалып 30с-та 8250м арақашықтықты ұшып өтті. Ұшақтың жылдамдығын м/с және км/сағ-пен анықтаңыз

    4.Жаяу адам барлық жолдың 30м алғашқы бөлігін 20секундта ал, келесі бөлігін 1,45 м/с жылдамдықпен, қалған 45 м жолдың бөлігін 1,5 м/с жылдамдықпен жүріп өтті. Жолаушының барлық жолдағы жылдамдығын есептеңдер.

    Дескриптор

    • Есепті мәтінін оқып, түсінеді

    • Есеп шығаруға жоспар құрады.

    -Жылдамдық пен орташа жылдамдықтың формулвсын қолданып, есепті шығарады.


    • Өздері жеке есеп шығарады, бір-бірімен салыстырады, дұрыс емес жерлерін бөлісу арқылы талқылайды.

    «Үлестірмемен есептерді тарату»

    Ауызша кері байланыс:


    3 мин

    1. Сіздердің есептегі шығару жолдарындағы айырмашылығы қандай?

    2. Осы есеп шығару арқылы қандай ой түйіндедіңіздер

    • Оқушылар өз жұмыстарының нәтижесімен таныстырады



    Сызбаны пайдаланып жылдамдық, уақытты және жолды анықтау. «Кім жылдам» әдісі. (Жинақтау)

    . Деректердің графикалық органайзерлері

    5 мин

    Жылдамдық

    ?

    60 км/сағ

    36 км/сағ

    Жол

    60м

    ?

    20с

    Уақыт

    10с

    60 км

    ?

    Дескриптор

    • Кестедегі щамалардың берілгенін жазуды біледі, есеп шығаруға жоспар құрады.

    • Формуланы біледі, есептеулер жүргізе алады.


    • Сызбаны пайдала нып денелердің қозғалыс жылдамдығын, уақытын, жолын анықтайды.

    • барлық шамаларды салыстырады.

    • ойларын дәлелдейді

    Сызба түсірілген флипчарт, сызғыш

    (бағалау)

    «Анықтамалық кесте» әдісі

    Жаңа ұғым

    дар

    Өз түсініктемесі

    Ғылыми анықтамасы

    Анық

    тамалардың айыр

    машылығы

    Жылдамдық




    Жол




    Уақыт




    Орташа жылдамдық





    3 мин

    «Анықтамалық кесте» таратылады, оқушыларға толтыру ұсынылады

    Дескриптор:

    1.Сабақтағы негізгі терминдердің анықтамасын өз түсінігімен жаза алады.

    2.Оқулықпен жұмыс жасай отырып, ғылыми анықтамасын жазады.

    2.Анықтамаларды салыстырып, айырмашылығын анықтай алады.

    • Өз сөздерімен анықтамасын жазады,

    • Оқулықтан ғылыми анықтаманы жазады, өз анықтамасы мен ғылыми анықтаманың айырмашылығын салыстарды

    «Анықтамалық кесте»

    Сабақтың аяғы

    Рефлексия

    «Тазалық»


    2 мин

    Шабадан – өзіне маңызды ақпараттарды жинайды, еттартқыш – түсінбеген ақпараттарды ой елегінен өткізеді, себет – қажет емес ақпараттарды тастайды.

    Суреттері

    Үй тапсырмасы

    1 мин

    Өздерінің күнделікті мектеп пен үй арасынд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 7 сынып
    22.10.2021
    563
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Арынова Айгерим Яхияевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации