Материалдар / Өрттің қаупі. Лев Толстой. Өрттен құтқарушы иттер.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өрттің қаупі. Лев Толстой. Өрттен құтқарушы иттер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу. Өрттен құтқарушы иттер Лев Толстой. 2 сынып 2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2022
332
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

      Әдебиеттік оқу

kairshanz@mail.ru

Бөлім:

Дені саудың - жаны сау

Мұғалімнің аты-жөні

Сарсенбаева К

Күні:

15.02.2022ж

Сынып: 2

Қатысушылар саны:25

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Өрттің қаупі. Лев Толстой. Өрттен құтқарушы иттер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын өз сөзімен мазмұндай алады.

Көптеген оқушылар: мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба алады.

Кейбір оқушылар: өрттен құтқарушылардың қызметін бағалай алады.

      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасату.

«Ой қозғау» әдісі арқылы сабақ мақсаты жарияланады.

- Суреттерге қара.

-Не болып жатыр?

- Суреттегі адамдар туралы не айтасың?

- Ит неге баланы тістеп алған?

-Өрттің қаупі туралы не білесің?

-Оқулықтағы ребусты шеш.

-Табиғат апаты дегенді қалай түсінесің?

-Табиғат апатына нелер жатады?

- Олай болса, бүгінгі сабағымызда табиғат апаттарының бірі - өрттен құтқару туралы оқитын боламыз.

Сабақ мақсаты жария етіледі.

Жаттығу жасайды.


Суреттің мағынасын түсіндіреді.

Жаңа тақырыпты ашады.



«От шашу» әдісі











Сабақтың ортасы

30 мин






















(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен жүзеге асырылады.

А) «Өрттен құтқарушы иттер» мәтінін түсініп оқы.

Әңгімеде қандай оқиға сөз болады?

Ә) Суретпен жұмыс.

Суреттегі итке өз бетіңше ат қой.

Ол не істеп жүр?

Өртке оранған үй туралы әңгімеле.

Өрт неден шығуы мүмкін? «Өрт-тілсіз жау» дегенді қалай түсінесің?

Дескриптор:

  • - Мәтінді түсініп оқиды.

- Суретпен жұмыс жасап, сұрақтарға жауап береді.

Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға:

Өрттен құтқарушылардың қызметіне баға бер. Бағалау себебін түсіндір.


Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әнін айту.


(Д) 2-тапсырмада дәптермен жұмыс орындалады.

Ойланып, үлгіге сәйкес ереже құрастыр.

Өртті болдырмау шаралары және сақтану жолдарын қарастыр.

Дескриптор:

- Үлгіге сәйкес ереже құрастырады.


  • - Мәтінді түсініп оқиды.

- Суретпен жұмыс жасап, сұрақтарға жауап береді.
















Билеп, ән айтады.

- Үлгіге сәйкес ереже құрастырады.

ҚБ: 1-10 балдық жүйе.





















ҚБ: 1-10 балдық жүйе.




Оқулық, дәптер






















Дәптер, қалам


Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия «Шеринг» әдісі

бойынша өтеді.

Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды.

Оқу тапсырмасы: әңгімені мазмұндау.

Рефлексия жасайды.



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ қолдануда қауіпсіздік техникасын сақталуын қадағалау





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!