|
Сабақтың
басы
5
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын
жасату.
«Ой қозғау»
әдісі арқылы сабақ мақсаты
жарияланады.
- Суреттерге
қара.
-Не болып
жатыр?
- Суреттегі адамдар туралы не
айтасың?
- Ит неге баланы тістеп
алған?
-Өрттің қаупі туралы не
білесің?
-Оқулықтағы ребусты
шеш.
-Табиғат апаты дегенді қалай
түсінесің?
-Табиғат апатына нелер
жатады?
- Олай болса, бүгінгі
сабағымызда табиғат апаттарының бірі - өрттен құтқару туралы оқитын
боламыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
Жаттығу
жасайды.
Суреттің мағынасын
түсіндіреді.
Жаңа тақырыпты
ашады.
|
«От шашу»
әдісі
|
|
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
(Ұ) 1- тапсырма
«Еркін
әңгіме» әдісімен жүзеге асырылады.
А) «Өрттен құтқарушы иттер»
мәтінін түсініп оқы.
Әңгімеде қандай оқиға сөз
болады?
Ә) Суретпен
жұмыс.
Суреттегі итке өз бетіңше ат
қой.
Ол не істеп
жүр?
Өртке оранған үй туралы
әңгімеле.
Өрт неден шығуы мүмкін?
«Өрт-тілсіз жау» дегенді қалай
түсінесің?
Дескриптор:
- Суретпен жұмыс жасап,
сұрақтарға жауап береді.
Саралау тәсілі: «Тапсырма»
арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
Өрттен
құтқарушылардың қызметіне баға бер. Бағалау себебін
түсіндір.
Сергіту сәтінде «Көңілді
күн» әнін айту.
(Д)
2-тапсырмада дәптермен жұмыс орындалады.
Ойланып,
үлгіге сәйкес ереже
құрастыр.
Өртті
болдырмау шаралары және сақтану жолдарын
қарастыр.
Дескриптор:
- Үлгіге сәйкес ереже
құрастырады.
|
- Суретпен жұмыс жасап,
сұрақтарға жауап береді.
Билеп, ән
айтады.
- Үлгіге сәйкес ереже
құрастырады.
|
ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе.
|
Оқулық,
дәптер
Дәптер,
қалам
|