Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерінің түрлерін көрсету.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сәндік-қолданбалы өнер.

Мектеп: «ЖББ Қарауыл гимназиясы» КММ

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Қабденова з.А.

Сынып: 5 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу.

Оқу мақсаттары

5.1.6.2 Қазіргі заманауи және дәстүрлі емес материалдарды тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтау, білу.

5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.

5.1.4.1 Шығармашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау.

Сабақтың мақсаты

Барлық білім алушы: Өру өнерінде заманауи және дәстүрлі емес материалдарды таниды.

Басым бөлігі: Өру түрлерінің нобайларына қолданылатын материалдар мен құрал-жабдықтарды ажыратады.

Кейбіреуі: Өру өнерін өз жұмыстарында орындай отырып, өз жоспарын құрады, жобасын нақтылайды.

Бағалау критерийлері

  1. Өру өнері туралы білімін көрсетеді.

  2. Өру өнерінің түрлеріне қолданылатын материалдар мен құрал –жабдықтарды біледі, ажырата алады.

  3. Өз тәжірибесіне сүйене отырып, өру өнер түрлері туралы жоспар жасай алады.

Тілдік мақсаттар


Пәндік терминология:

Өру-плетение-Embroidery

Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:

Өру өнеріне........жатқызуға болады.

Мен өрудің мына тәсілін тандаған себебім.....................

Өрудің.............. түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын.


Құндылықтарға баулу




Жалпы еңбек қоғамы- өру өнеріне шолу жасай отырып, қазақ өолөнерінің қашанда биік тұратынын бойларына сіңіру.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы- өру өнері мен оның тұрлері туралы жалпы түсінік қалыптастыра отырып, тарихқа шолу жасау.

АКТ қолдану

Ғаламтор көздері арқылы қажетті мәліметтерді іздеу.

Тақырып бойынша алдыңғы білім


Оқушыларда өру өнері туралы жалпы түсінік қалыптасқан.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы



7 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жүректен жүрекке»

Оқушылар шеңберге тұрып, сағат тілі бойынша жүректі ұсыну арқылы жылы лебіздерін білдіреді.

Топқа бөлу. Қима қағаздар арқылы.

Сервировка, жабдықтау, сулық термин сөздері жазылған қима қағаздармен топқа біріктіру.







Shape1



Сабақтың ортасы









28 минут

Жаңа сабақты меңгеру

Презентация: Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар мен құрал-жабдықтармен танысу.

Презентация көру арқылы тақырыпты талдайды

Ойлау дағдысын деңгейі, білу, түсіну

  1. Тапсырма. (Т)«Өрмекші» әдісі арқылы топтарға сұрақ беріледі.

  1. Өру өнері дегеніміз не?

  2. Өру түрлері неше түрге бөлінеді?

  3. Қолданылатын материалдармен құрал -жабдықтар қандай?


Бағалау кретерийі

1.Өру өнері туралы жалпы түсінік қалыптасады.

2.Өру түрлері неше түрге бөлінетіндігін ажыратады.

3. Материалдар мен құрал-жабдықтарды таниды.

Дескриптор:

  1. Бейнебаянды көрсетуі.

  2. Пікір алмасы.

  3. Өру тәсілдерін талдауы.

  4. Құрал-жабдықтарды ажыратады.

  5. Тиімдісін таңдайды.

6.

(Қ.Б) «Бағдаршам» әдісімен топтар бір-біріне бағалау жүргізіледі.


2. Тапсырма (Ж) Ойлау дағдысын деңгейі, қолдану. «Салыстыру» әдісі.

Берілген материалдар (табиғи жасанды)... арқылы материалдар мен құрал-жабдықтардың айырмашылығын салыстыру.

-Өру өнері мен түрлерінде қалданылатын заттардын анықтау жабдықтарды салыстыру.


Бағалау кретерийі: Материалдар мен құрал-жабдықтардың айырмашылығын табады.

Дескриптор:

1. Өру өнері мен түрлерінде қолданылатын материалдарды ұстап көру.

2. Құрал-жабдықтарды қолданылатын заманауи құрылғыларды ерекшелігін ажыратады.

3. Өру барысында қайсысы тиімді екенін анықтайды.

4. Материалдарды салыстырады, кестеге толтырады.


(ҚБ) Жұптар бірін-бірі күлегештер әдісі арқылы бағалайды.


Ойлау дағдын деңгейі, талдау. АКТ-ні қолдану әдісі

3. Тапсырма. (Ө) АКТ-ны пайдаланып әртүрлі заманауи материалдан жасалған өру түрлерін, тәсілдерін зерделейді.

Блум критерийі. АКТ қолданып өру тәсілдерін зерделейді.

Дескриптор. 1. Әртүрлі дерек көздерді таңдайды.

  1. Материалдар мен құралдарды саралайды.

  2. Өру тәсілдерін зерделейді.

  3. Өрілген бұйым түрлерін анықтайды.

  4. Өру өнерінің түрлерін әлем халықтарының өру түрлерімен салыстырады.

  5. Өз жұмысына тиімділігін таңдайды.



































Қ айыс, шпагат жіп түрлері, жасанды былғары, әртүрлі өруге қолайлы жіптер

Сабақтың соңы



5 минут

Кері байланыс. «Пирамида» әдісі.

Бүгінгі сабақ туралы сенің сұрағың

Бүгінгі сабақтан есіңде қалғаны

Бүгінгі сабақтан оқып үйренгенін

Өру өнеріне ....... жатқызуға болады.

Мен өрудің мына тәсілдерін таңдаған себебім .........

Өрудің ............ түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын.



Қ.Б Өзін - өзі бағалаіу парағы арқылы бағалайды


Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Сабақ барысындағы іріктелген тапсырмалар, нақта бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурытарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу.

Жаңа тақырыпты салыстыру, өрмекші әдістері арқылы түсіндіре отырып, практикалық тапсырмаларды орындау. Әрбір тапсырма сонында қалыптастырушы бағалау жүрді.

«Пирамида» әдісі арқылы кері байланыс алынды.

Техника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал-жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және тұзу отыруын қадағалау.

Терезені ашып, ауаны тазартып отыру.

Тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып сараланған. Барлық оқушы «Өрмекші торы» әдісі арқылы сұраққа жауап беріп негізгі ойды талқылды.

Басты бөлігі. Салыстыру әдісі арқылы материалдар мен құрал-жабдықтарды ұстап көру арқылы салыстырды.

Кейбіреуі. АКТ – ны қоланып, өру түрлерін, тәсілдерін зерделеді.

Өру өнерін әлем халықтарының өру түрлерімен салыстырды.

Барлық тапсырмалар бағаланды. Критерийі мен дескрипторға негізделген бьағалау критерийі Құрал-жабдықтарды қолданылатын заманауи құрылғыларды ерекшелігін ажыратты.

Өру барысында қайсысы тиімді екенін анықтады.

Әр тапсырма

1 тапсырма ҚБ бағдаршам арқылы топтар бірін-бірі бағалады.

2 ттапсырма. Күлегештер арқылы жұптар бірін-бірі бағалады.

3 тапсырма. Бағалау парағы арқылы кейбір оқушылар өзін-өзі бағалады.


Әртүрлі материалдармен жұмыс кезінде абай болу, оқушылар бір-біріне кедергі келтірмеу. АКТ – ні тиімді қолдану.

Сергіту жаттығуы 2 тапсырмадан кейін «көңілді күн» әуенімен қимылдар жасау


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.00.2021
1092
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі