Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
5
|
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Өру өнері. Өру түрлері.
Материалдар және құрал-жабдықтармен
танысу
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
1.Заманауи және дәстүрлі емес
материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен
тағайындалуын
анықтау.
2.Шығармашылық идеяларды іске
асыру үшін нобайлар
орындау
3.Шығармашылық жұмысты орындау
кезеңдерін анықтай отырып, жоспар
дайындау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
- Ою – өрнектің
түрлерімен таныстырып, оның бүктеу және қию әдістерін
үйрету
- Оқушыларды
халқымыздың салт – дәстүріне, қолөнеріне -терең үңілдіріп,
ой-өрісін дамыту
- Оқушыларға ою –
өрнектер өнерін үйрету үстінде эстетикалық талғамдары мен өнерге
деген шеберлік ынта, қабілетін арттырып, көркемдікпен, әсемдікпен
жасалғанына көздерін жеткізе отырып
тәрбиелеу;
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Бірлесіп жұмыс жасау,
сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс кезінде өзара бірлесіп,
сыйластықпен, ынтымақтастықпен, жауапкершілікті сезіне отырып,
тәрбиелеу
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
сәлемдесу.
2. Топтарға
бөлу
Назарын аудару үшін оқушыларға
түрлі техникада орындалған суреттер тарату. Осы арқылы оқушыларды
топтарға бөлінеді.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл- күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
құралдары.
Кітап, альбом, түрлі
түсті карандаштар, еңбек сабағына қажетті құрал
саймандар
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.
|
№1-
тапсырма:
Өру
Топтық жұмыс.
«КЛАСТЕР»әдісі
Берілген тақырыптан кластер қорғау.Оқыған үзінді де не
туралы айтылған?
Зооморофтық және
Геометриялық ою-өрнектердің түрлері
қандай?
|
Мәтінді оқып, үзіндіні
қарасөз түрінде жазады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Дескриптор: Жалпы
- 5 балл..
- Мәтінді тыңдап,
үзіндіні қарасөз түрінде жазады.
.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Түрлі – түсті карандаш,
пламастер, А3 формат
|
20
мин
|
№2-тапсырма: Бүгінгі тақырып бойынша
әртүрлі материалдарды пайдалана отырып бұйым жасау. Жұмыс бастамас
бұрын қауіпсіздік ережесін еске
түсіру.
Тәжірибелік
жұмыс
Сергіту
сәті
|
Дескриптор: Жалпы
- 10 балл.
|
Бұйым жасауға арналға
қажетті құралдар
|
3-тапсырма:
«Мозайка» әдісі арқылы ою өрнекті
құрастыру
|
Мозайка әдісін қолдана
отырып оюды дұрыс құрастырып
шығарады.
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Білім қоржыны»әдісі
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды Стикерлер арқылы бағалайды.
Яғни Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Кластер», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқытутуралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақкезінде,
сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен
неніанықтадым? Келесісабақтарда неге
назараударукерек?
1:
2:
|