Материалдар / Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Қыз балаларға өрудің түрін көрсетіп, таныстыру және өруді үйрету. Сабақ барысында материалдар мен құрал- жабдықтарды пайдалану. 5 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2022
315
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтау.

2.Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау

3.Шығармашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау

Сабақтың мақсаты:

- Ою – өрнектің түрлерімен таныстырып, оның бүктеу және қию әдістерін үйрету

- Оқушыларды халқымыздың салт – дәстүріне, қолөнеріне -терең үңілдіріп, ой-өрісін дамыту

- Оқушыларға ою – өрнектер өнерін үйрету үстінде эстетикалық талғамдары мен өнерге деген шеберлік ынта, қабілетін арттырып, көркемдікпен, әсемдікпен жасалғанына көздерін жеткізе отырып тәрбиелеу;

Құндылықтарға баулу:

Бірлесіп жұмыс жасау, сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс кезінде өзара бірлесіп, сыйластықпен, ынтымақтастықпен, жауапкершілікті сезіне отырып, тәрбиелеу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен сәлемдесу.

2. Топтарға бөлу

Назарын аудару үшін оқушыларға түрлі техникада орындалған суреттер тарату. Осы арқылы оқушыларды топтарға бөлінеді.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл- күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс құралдары.

Кітап, альбом, түрлі түсті карандаштар, еңбек сабағына қажетті құрал саймандар



Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

10 мин.




1- тапсырма:

Өру

Топтық жұмыс. «КЛАСТЕР»әдісі

Берілген тақырыптан кластер қорғау.Оқыған үзінді де не туралы айтылған?

Зооморофтық және Геометриялық ою-өрнектердің түрлері қандай?



Мәтінді оқып, үзіндіні қарасөз түрінде жазады.

Сұрақтарға жауап береді.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.



Дескриптор: Жалпы - 5 балл..

- Мәтінді тыңдап, үзіндіні қарасөз түрінде жазады.

.

Сұрақтарға жауап береді.



Түрлі – түсті карандаш, пламастер, А3 формат

20 мин

2-тапсырма: Бүгінгі тақырып бойынша әртүрлі материалдарды пайдалана отырып бұйым жасау. Жұмыс бастамас бұрын қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

Тәжірибелік жұмыс

Сергіту сәті





Дескриптор: Жалпы - 10 балл.

  • Жұмысты толық аяқтайды

Бұйым жасауға арналға қажетті құралдар

3-тапсырма: «Мозайка» әдісі арқылы ою өрнекті құрастыру


Мозайка әдісін қолдана отырып оюды дұрыс құрастырып шығарады.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.




«Білім қоржыны»әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды Стикерлер арқылы бағалайды. Яғни Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Кластер», «Тапсырма», «Жіктеу».



Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!