«Кім
тапқыр?» әдісі арқылы берілген
суреттегі
өсімдік бөліктерінің
құрамдас бөліктерін құрастыру арқылы миға шабуыл
жасайық.

1-топ: Жапырақтың қайдан шығатындығын
анықтайды.
2-топ: Қай кезде гүлдейтінін
айтады.
3-топ: Жемістерді
жинақтайды
Дескриптор:
- Өсімдік бөліктерін
атайды.
- Жемістің қалай
пайда болатындығын
анықтайды.
Қ.Б.
2-тапсырма
Жұптық
жұмыс.
Жемістер мен
көкөністердің суреттерін үш топқа таратамын және себет
беремін.
«Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі арқылы жемістерді, көкөністерді теріп
салады.


- Жемістің ішінде не
болады?
- Көкөністердің саны
қанша?
- Шырынды жемістерді
көрсет?
Дескриптор:
- Көкөністердің
санын ажыратады.
- Жеміспен
көкөністің айырмашылығын
сипаттайды.
Қ.Б:
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
«Кішкентай
ғалым» әдісі арқылы оқушыларға «Тұқым
қалай өнеді?» зерттеу мақсатында, тәжірибе жұмысын
ұйымдастыру.
Сәйкестендір
Дескриптор:
1.Жемістер мен
көкөністерді анықтайды.
2.Өнім мен дәнін
ажыратып,сәйкестендіреді.
Дәптермен
жұмыс
Жемістер мен
тұқымдар
Әр жемістің атауын
сәйкес суретпен байланыстырып
сыз.
Әр жемістің
тұқымдарының суретін салып,оларды
боя.
Дескриптор:
1.Жемісті
табады
2.Суретін
салады
3.Бояйды
Қ.Б. жасыл жапырақтар мен
бағалаймын.
|