Материалдар / Өсімдік-тірі организм
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өсімдік-тірі организм

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану пәнінен ашық сабақ өткізетін мұғалімге көмек ретінде ұсынылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
481
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Өсімдік - тірі организм

Мақсаты:

а)Білімділік: Өсімдік тірі табиғат екенін дәлелдеу. Өсімдіктің мүшелері, олардың атқаратын қызметі, өсімдікке қажетті жағдайлар туралы түсініктерін кеңейту.

ә)Дамытушылық: Оқушылардың жүйелі ойлау қабілетін дамыта отырып, танымдық белсенділігін арттыру, өз бетінше жұмыс істеп, қорытынды шығаруға

машықтандыру.

б)Тәрбиелік: Байқағыштыққа, бір – бірін құрметтеуге, қоршаған ортаға қамқор болуға, табиғатты сүюге баулу.

Сабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта, өсімдік суреттері.

Сабақтың түрі: Саяхат сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, баяндау, түсіндіру.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

а) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

ә) Психологиялық дайындық .

Күннің бетін бұлттан арылту. (1 слайд)

ІІ.Өткен сабақты қайталау. (2 слайд)

-Балалар, біз кімбіз?

-Адамды қоршаған орта қалай аталады?

-Табиғат нешеге бөлінеді?

-Тірі табиғатқа нелер жатады?

-Өлі табиғатқа нелер жатады?

-Өсімдіктер неге тірі табиғатқа жатады?DrawObject1

DrawObject2 DrawObject3

DrawObject4 DrawObject5

DrawObject6 DrawObject7 DrawObject8




ІІІ. Жаңа сабақ.

1. «Ой толғаныс». Сөзжұмбақ шешу. (3 слайд)

1

ө

DrawObject9 DrawObject10 .Көреді бәрін өзгенің,

Көрмейді бірақ өздерін.

2

с

DrawObject11 .Жылт - жылт еткен,

Жылғадан өткен.

3

і

DrawObject12 DrawObject13 .Қай аң тышқаннан қорқады?

4

м

DrawObject14 DrawObject15 DrawObject16 DrawObject17 . Тышқан аулағышты бес

әріппен қалай атауға болады?

5

д

DrawObject18 DrawObject19 DrawObject20 DrawObject21 DrawObject22 DrawObject23 DrawObject24 . Оқушыға күнде еріп

Жүретін не ....

6

і

DrawObject25 DrawObject26 DrawObject27 DrawObject28 . Қабат – қабат қаттама,

Ақылың болса аттама.

7

к

DrawObject29 DrawObject30 . Таңмен көзін ашады,

Әлемге нұрын шашады.


-Ерекше жолдан қандай сөз шықты?

-Ендеше, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Өсімдік - тірі организм» деп аталады.

2. Кіріспе сұрақтар.

-Өсімдік жақсы өсу үшін қандай жағдайлар қажет?

-Ауа, су, жарық, қорек, жылу.

3.Оқулықпен жұмыс.

Әр топ мүшелері оқулықтағы мәтінді бөліктерге бөліп оқып, түсінгенін айтып береді. Мәтін бойынша пысықтау тапсырмалары.

1.Ағаштың мүшелерін ата.

2.Шөптектес өсімдіктің мүшелерін ата.

3.Өсімдік неліктен тірі екенін дәлелде.

4.Жапырақты ағаштарды ата.

5.Қылқан жапырақты ағаштарды ата.

4. Ойын. «Өсімдіктерді топқа бөл»

5. Сергіту сәті.

Шаршағанда ырғалып, (жаймен тербеледі)

Гүлге ұқсап демалам. (отырады)

Қанатымды бір қағып, (ұшады)

Гүлдей болып жайқалам (қолдарын жоғары көтереді)

ІҮ. Сабақты бекіту жұмыстары.

Саяхатқа шығу.

- Біз бүгінгі сабағымызда табиғат аясына саяхатқа шығамыз. Ол үшін бізге қандай заттар керек?

Құбылнама - бағытты дұрыс анықтау үшін керек.

Карта - қай жерде орман, өзен, көл т.б. барын анықтайды.

-Қандай көлік түрін таңдаймыз?

Көлікке отыру үшін мына тапсырманы орындайық.


1. СубТЕСТ (слайд)

1. Қызанақ, қарбыз, алма, сәбіз.

2. Қайың, бәйшешек, шырша, қарағай.

3. Өрік, алмұрт, банан, қияр.

2.Дала көрінісі. (слайд)

-Көзімізді жұмып жазғы даланы елестетейік, көз алдарыңа не елестеді?

-Далада өсіп тұрған гүлдерді, шөптерді көрдік.

-Енді осы өсімдіктердің аттарын атап шығайық.

DrawObject31 DrawObject32 DrawObject33 DrawObject34 DrawObject35


3. Біз орманға келдік. Кірпінің тапсырмасын орындайық. (слайд)

Ағаштарды өз жапырағымен сәйкестендіру.

Қайың

Қарағай жапырақтардың

Емен суреті

Шырша

Үйеңкі

4. Өзен жағасына келдік. Биологиялық диктант. (слайд)

Біз . . . жағасына келдік. Онда түрлі . . . өсіп тұр. Жақын маңнан . . . даусы естіледі. Кенет аспанды . . . басты. Жарқ-жұрқ . . . ойнады. Сіркіреп . . . жауды.
Ү. Сабақты қорыту.

5.Сыныпқа келдік.

Ойын «Ағаштағы жапырақты жинау» (слайд)

Сұрақтар:

1.Бақшада қандай өсімдіктер өсіріледі?

2.Бақта қандай өсімдіктер өседі?

3.Жапырақты және қылқанжапырақты ағаштардың қандай айырмашылығы бар?

4.Жапырағын күзде түсіретін қылқанжапырақты ағашты ата

5.Қандай ағаштың жапырағы жүрекке ұқсайды?

6.Өсімдік қандай топырақта жақсы өседі?

6. Проблемалық сұрақтар тудыру.

-Орман неліктен өртенеді?

-Өрттің өсімдікке қандай зияны бар?

-Ауаның ластануы өсімдікке әсер ете ме?

-Лас судың табиғатқа әсері қандай?

-Табиғатты қалай қорғау керек?

-Неліктен біз өсімдіктерді қорғауымыз керек?

Шығатын қорытынды: Өсімдік – тірі организм

ҮІ.Үйге тапсырма : 34-36 беттерді оқу, ағаштың суретін салу.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!