Өсімдіктер әлемі 2-сағат 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өсімдіктер әлемі 2-сағат 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктер әлемі 2-сағат 5-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі:

4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

22. 11.2023

Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдіктер әлемі 2-сағат

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

О 5.2.1.1 Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау.

5.ӘТН. Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.






Жаңа сабақ

5 мин

«Миға шабул» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында бір-біріне сұрақтар қояды.


Өз ойымен бөліседі.



5 – сынып қазақ тілі

Сабақтың ортасы.

30 минут

6-тапсырманы орындатады. Оқылым мәтініндегі өсімдік атауларын топтарға бөл.


7-тапсырманы орындатады. Жұмбақтың жауабын тап.

1.Қына 2.Шайыр 3.Ағаш 4.Зәйтүн



8-тапсырманы орындатады. Түс жоруға қатысты сөйлемдердегі қарамен жазылған сөздердің синонимін, антонимін тауып жаз.


9-тапсырманы орындатады.

Қаратпа, қыстырма, одағай сөздерді пайдаланып, «Дәрілік өсімдіктер» тақырыбында диалог құрыңдар.



11-тапсырманы орындатады. Төмендегі мәтінді пайдалана отырып, «Өсімдіктердің адамзатқа пайдасы» деген , тақырыпта эссе жаз. Эсседе сезіміңді білдіретін эмоционалды сөздер болсын.



Берілген тапсырмаларды орындайды






Дескриптор:

- өсімдік атауларын топтарға бөліп жазады

Жалпы: 1 ұпай

(2 ұ)


Дескриптор:

Жұмбақтардың жауабын табады Жалпы: 1 ұпай


Дескриптор:

- Синоним сөздерді тауып жазады.1

-Антоним сөздерді тауып жазады.1

-Мағынасына мән береді 1

Жалпы: 3 ұпай

(4 ұ)


Дескриптор:

- Диалог құрады 1

-Қаратпа, қыстырма, одағай сөздерді қатстырады

Жалпы: 2 ұпай

(4 ұ)



Дескриптор:

- Эссе жазады

-құрылымын сақтайды

-эмоционалды сөздерді пайдаланады

Жалпы: 3 ұпай

5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері


Сабақтың соңы.

Рефлексия 3 мин

«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды.


Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2024
115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі