|
Бөлімі: |
4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
22. 11.2023 |
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктер әлемі 2-сағат |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
О 5.2.1.1 Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау. 5.ӘТН. Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. |
|
|
|
|
Жаңа сабақ 5 мин |
«Миға шабул» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында бір-біріне сұрақтар қояды. |
Өз ойымен бөліседі. |
|
5 – сынып қазақ тілі |
|
Сабақтың ортасы. 30 минут |
6-тапсырманы орындатады. Оқылым мәтініндегі өсімдік атауларын топтарға бөл.
7-тапсырманы орындатады. Жұмбақтың жауабын тап. 1.Қына 2.Шайыр 3.Ағаш 4.Зәйтүн 8-тапсырманы орындатады. Түс жоруға қатысты сөйлемдердегі қарамен жазылған сөздердің синонимін, антонимін тауып жаз.
9-тапсырманы орындатады. Қаратпа, қыстырма, одағай сөздерді пайдаланып, «Дәрілік өсімдіктер» тақырыбында диалог құрыңдар.
11-тапсырманы орындатады. Төмендегі мәтінді пайдалана отырып, «Өсімдіктердің адамзатқа пайдасы» деген , тақырыпта эссе жаз. Эсседе сезіміңді білдіретін эмоционалды сөздер болсын. |
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: - өсімдік атауларын топтарға бөліп жазады Жалпы: 1 ұпай (2 ұ)
Дескриптор: Жұмбақтардың жауабын табады Жалпы: 1 ұпай
Дескриптор: - Синоним сөздерді тауып жазады.1 -Антоним сөздерді тауып жазады.1 -Мағынасына мән береді 1 Жалпы: 3 ұпай (4 ұ)
Дескриптор: - Диалог құрады 1 -Қаратпа, қыстырма, одағай сөздерді қатстырады Жалпы: 2 ұпай (4 ұ) Дескриптор: - Эссе жазады -құрылымын сақтайды -эмоционалды сөздерді пайдаланады Жалпы: 3 ұпай |
5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды. |
Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өсімдіктер әлемі 2-сағат 5-сынып
Өсімдіктер әлемі 2-сағат 5-сынып
|
Бөлімі: |
4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
22. 11.2023 |
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктер әлемі 2-сағат |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
О 5.2.1.1 Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау. 5.ӘТН. Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. |
|
|
|
|
Жаңа сабақ 5 мин |
«Миға шабул» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында бір-біріне сұрақтар қояды. |
Өз ойымен бөліседі. |
|
5 – сынып қазақ тілі |
|
Сабақтың ортасы. 30 минут |
6-тапсырманы орындатады. Оқылым мәтініндегі өсімдік атауларын топтарға бөл.
7-тапсырманы орындатады. Жұмбақтың жауабын тап. 1.Қына 2.Шайыр 3.Ағаш 4.Зәйтүн 8-тапсырманы орындатады. Түс жоруға қатысты сөйлемдердегі қарамен жазылған сөздердің синонимін, антонимін тауып жаз.
9-тапсырманы орындатады. Қаратпа, қыстырма, одағай сөздерді пайдаланып, «Дәрілік өсімдіктер» тақырыбында диалог құрыңдар.
11-тапсырманы орындатады. Төмендегі мәтінді пайдалана отырып, «Өсімдіктердің адамзатқа пайдасы» деген , тақырыпта эссе жаз. Эсседе сезіміңді білдіретін эмоционалды сөздер болсын. |
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: - өсімдік атауларын топтарға бөліп жазады Жалпы: 1 ұпай (2 ұ)
Дескриптор: Жұмбақтардың жауабын табады Жалпы: 1 ұпай
Дескриптор: - Синоним сөздерді тауып жазады.1 -Антоним сөздерді тауып жазады.1 -Мағынасына мән береді 1 Жалпы: 3 ұпай (4 ұ)
Дескриптор: - Диалог құрады 1 -Қаратпа, қыстырма, одағай сөздерді қатстырады Жалпы: 2 ұпай (4 ұ) Дескриптор: - Эссе жазады -құрылымын сақтайды -эмоционалды сөздерді пайдаланады Жалпы: 3 ұпай |
5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды. |
Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз
















