Материалдар / Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
561
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітемін: ________________________


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Жасушалық биология

Мектеп: Атырау облыстық ұлтық гимназиясы

Күні: 15.10.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Базарова Шынар Серікқызы

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.4.2.2 - өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: өсімдік және жануар жасушаларын ажырата біледі.

Көптеген оқушылар: өсімдік және жануарлар жасушаларының ұқсастықтарымен айырмашылықтарын салыстыра алады.

Кейбір оқушылар: өсімдік және жануарлар жасушаларының құрылысымен қызметін айықындап, талдай біледі.

Бағалау критерийі

-Өсімдіктер және жануарлар жасушаларының құрылысын анықтайды.

-Өсімдіктер және жануарлар жасушаларының құрылысын салыстырады.

-Өсімдіктер жануарлар жасушаларының айырмашылықтары мен ұқсастықтарын ажыратады.

Тілдік мақсаттар


  • Арнайы пәндік лескика және терминология: Терминдер мен ұғымдарға анықтама беру, академиялық тілді қолдану.

Органоид, жасушаның сыртқы мембранасы, жасұнық, целлюлоза, вакуоль, жасуша шырыны, пластидтер, хромопластар, лейкопластар, хлоропластар.

Құндылықтарға баулу



Қазақстан жолы-2050: «Мәңгілік ел» идеясына білім алушыларды баулу мақсатында: Елдің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етумен қатар білім мен ғылымды ықпалдастырып, ғылыми ойлау қабілетін және шығармашылық қабілеті мен сын тұрғысынан ойлау дағдысын дамыту.

Пәнаралық байланыс

География

Тақырып бойынша алдыңғы білім

7.4.2.1 - «жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарды түсіндіру.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

(1-8 минут)

І. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Сәлемдесу» жаттығуы.

Мақсаты: қатысушылармен сәлемдесу, топқа энергия беру;

ІІ. Алдыңғы білімді жүйелеу: «Жұмбақтау» әдісі.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

-«Жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі», «прокариоттар», «эукариоттар» деген түсініктерге анықтама беріңдер.

- Жасуша бөліктерін атаңдар.

Дескриптор:

«Жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі», «прокариоттар», «эукариоттар» деген түсініктерге анықтама береді.

- Жасуша бөліктерін атайды.

Бағалау «Қол шапалақтау» әдісі.


ІІІ. «Идеялар себеті» әдісі. Бейнеролик көрсету.

Білім алушыларға буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластары туралы бейнероликтен үзінді көрсету арқылы сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, сабақтың мақсатын айқындау және тақтада жазу. Тақырыпқа қатысты білгендерін айтып, «Идеялар себетіне» салады.

ІV. Топқа бөлу «Сиқырлы дорба» әдісі.

Сандықшаға суреттер жасырылады.

Білім алушылар таңдаған суреттері бойынша «Органоидтар», «Вакуоль», «Пластидтер», «Өсімдік жасушалары», «Жануар жасушалары» болып 5 топқа бөлінеді.



Интербелсенді тақта, оқулық



Бейнороликке сілтеме

https://bilimland.kz






Picture 2

Сабақтың ортасы

(8-13 минут)














(13-20 минут)















(22-30 минут)



  • 1 тапсырма.

(Тж) «Еркін талқылау» әдісі.

Мәтінмен жұмыс:

- 1 топ «Органоидтардың құрылысы мен қызметі»», 2 топ «Вакуоль», 3 топ «Пластидтер», 4 топ «Өсімдік жасушалары», 5 топ «Жануар жасушалары» туралы оқулықтан бөліп берілген мәтінді оқыңыздар;

- Мәтінді оқып болған соң берілген мәтін бойынша постер қорғап, сипаттаңыздар.

Дескриптор.

- «Органоидтардың құрылысы мен қызметі», «Вакуоль», «Пластидтер», «Өсімдік жасушалары», «Жануар жасушалары» туралы мәтінді оқиды, сипаттайды.

Бағалау «Бес бармақ» әдісі.


  • 2 тапсырма.

(Жж) «Суреттер сөйлейді» әдісі.

А) Төмендегі суретті пайдаланып, жасушалар түрін анықтаңыз.

Дескриптор:

- Жасушалар түрін анықтайды

В) Суретте жасуша құрылысы көрсетілген. Жасуша органоидтарын анықтаңыз.

Дескриптор:

- Жасуша органоидтарын анықтайды.

Бағалау «Жеміс ағашы» әдісі.


  • 3 тапсырма

(С) «Полиглот» әдісі. «Үш тұғырлы тілді меңгеру».

Ағылшын тілінде бейнероликтен үзінді көрсетіледі.

-Жасуша органоидының қазақша, орысша, ағылшынша термин сөздерін үйреніңіздер, дәптерге жазыңыздар.

Дескриптор.

- Жасуша органоидының қазақша, орысша, ағылшынша термин сөздерін үйренеді және дәптерге жазады;

Бағалау «Беске жету сатысы» әдісі

Мәтінді 7 сынып оқулығынан оқиды,

А3 қағаздар, маркер




Үлестірме парақша





Сабақтың соңы

(37-40 минут)

Рефлексия: «Желпуіш» (Веер) әдісі.

А-4 форматты түрлі түсті парақтан желпуіш жасайды.

  • Әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазады;

  • Тақырыптан не түсінгенін, түйгенін және ұнамды тұстарын жазады;

  • Тақырыптан не түсініксіз болған жерлерін жазады.


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


  • Білім алушылардың қабылдау деңгейін ескере отырып тапсырмаларды сараладым.

  • Білім алушыларға тапсырманы қарапайымнан күрделіге қарай қабілетін, дағдыларын ескере отырып шиыршықталған қағидат бойынша саралау арқылы беремін;

  • АҚТ, электронды окулықтар мен ресурстарды тиімді пайдалану арқылы білім алушының қызығушылығын арттырамын;

  • Білім алушылардың қажеттілігіне қарай көмек немесе қосымша тапсырмалар беру арқылы саралаймын;

  • Білім алушыларға нұсқау беріп, танымдық әрекетін күшейтіп, өзінің кәсіби шеберлігін шыңдай түсуіне ықпал етемін;

  • Сабақта ауызша, жазбаша мадақтау және ұсыныс айту арқылы қолдау көрсетемін;

  • Білім алушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағанын білу үшін қалыптастырушы бағалау жүргізіп, қаншалықты түсінгендігі туралы мәлімет алып, соған сүйене отырып оқыту үдерісіне өзгеріс енгізіп, түзетіп отырамын;

  • Тапсырма беру кезінде топтық, жұптық, жеке орындағанда қолдау көрсету, білімді жинақтау, ынтымақтаса жұмыс жасай отырып өз ойларын еркін, дәлді түрде жеткізе білуге

  • ықпал етемін.

Білім алушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағанын білу үшін қалыптастырушы бағалау жүргіземін.

Білім алушылар «Қол шапалақтау», «Беске жету сатысы», «Жеміс ағашы», «Бес бармақ» әдістері арқылы бағаланды.

Сабақ соңында білім алушылардың идеяларын жинақтау үшін білім алушыларға кері байланыс ретінде «Желпуіш» әдісі арқылы өз-өзін бағалауы тиімді болады. Тақырыптан не түсінгенін, түйгенін және ұнамды тұстарын жазады. Тақырыптан не түсініксіз болған жерлерін жазады.



Кабинетте қауіпсіздік ережелерін қатаң сақтау;

АКТ қолдану кезінде қауіпсіздік ережесін ескеру;

Сабақ кезінде үнемі білім алушылардың қауіпсіздігін қадағалау;

Кабинет тазалығы мен гигиеналық ережелерді сақтау;

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!