Материалдар / Өсімдіктер мен жануарлардың адам өміріндегі рөлі

Өсімдіктер мен жануарлардың адам өміріндегі рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша 2 сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде ұсынылып отыр
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
932
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер мен жануарлардың адам өміріндегі рөліМұғалімнің аты-жөні: Күні:
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.2.3.2 зерттеу негізінде өз өңіріндегі табиға жағдайлардың (жер бедері, климат, өсімдік жіне жануарлар әлемі, су нысандары) оң және кері тұстарын талдау
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы Ресурстар
Басталуы5 минутПсихологиялық ахуал қалыптастыру.«Гүлмен тілек». Оқушылар гүлдерді қолдарына алады. Оқушыларды бір-біріне жақсы тілек айтып жақындастырады, көңіл-күйлерін көтеріп, бауырмалдығын оятады.

Топқа бөлу. Гүлдердің астындағы сөздерге қарай топтарға бөлінеді.

Топта жұмыс жасау ережесін құру.Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!
Топқа бөлуге арналған гүлдер суреттері
Жаңа білім10 минут







Білу және түсіну
  • Ежелгі адамдар қандай жағдайларда өмір сүрді?
  • Қандай жағдайлардың көмегімен адамдар тірі қалды?
  • Алғашқы адамдар табиғаттың тосын сыйларына тәуелді болды ма? Дәлелдеңдер.
  • Табиғат ежелгі адамға не берді?
  • Адам баласы табиғат байлықтарын пайдаланып қана қоймай, тағы қандай қадамдарға барды? Не жасап үйренді?


  • Дәптермен жұмыс. «Адам, өсімдік және жануарлар» кластерін құр.(Т;Ө;Қ) «Өсімдіктер жануарлар» Венн диаграммасын құру.Мақсаты: қазіргі адамға өсімдік және жануарлар дүниесінің не беретінін салыстыру. Адам әлі де болса табиғатқа тәуелді деген қорытындыға әкелу.Ширату жаттығулары.


    Оқулық,мәтіндер.







    Флипчарт, маркер





    Ортасы10 минут





    Қолдану (Т;Ө;Қ) Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.«Табиғат адамды тамақтандырады, емдейді және киіндіреді» тұжырымын қалай түсінесіңдер?Оқулық,дәптермен жұмыс
    Сергіту сәті2 минутЖел гүлейді, у,Құйын келіп билейді зу зу,Бұрқыратып жел соқты гу гу,Жапырақтар қол соқты ду ду,Жел соқты гу гу,Жаңбыр жауды тырс тырс,Жаңбырдан соң, тұп тұнық, Күн ашылды, алақай!

    Оқушылар би билеп, сергіп қалады.
    АяқталуыСабақты бекіту10 минутОй қорыту Сызбаны қараңдар: «Табиғаттан біз не аламыз?»Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

  • Адам табиғатты не үшін сақтап, қорғауы керек?
  • Біздің жергілікті жеріміздің табиғат жағдайлары адамдарды қандай шаруашылықпен айналысуға бағыттайды? Дәлелдеңдер.


  • Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.




    Рефлексия



  • Бүгіншгі сабақта өздерің үшін жаңадан не аштыңдар?
  • Жаңадан қандай сөздерді білдіңдер?


  • Дәптердегі кері байланыс. Суреттегі өзіңе қажетті заттарға белгіні қой.

    Сабақтан алған әсерлерін суреттермен көрсетеді
    Үйге тапсырма: мазмұндау.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ