Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер мен жануарлардың адам өміріндегі рөлі | Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
СЫНЫП: 2
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.2.3.2 зерттеу негізінде өз өңіріндегі табиға жағдайлардың (жер бедері, климат, өсімдік жіне жануарлар әлемі, су нысандары) оң және кері тұстарын талдау |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы | Ресурстар |
Басталуы5 минут | Психологиялық ахуал қалыптастыру.«Гүлмен тілек». Оқушылар гүлдерді қолдарына алады. Оқушыларды бір-біріне жақсы тілек айтып жақындастырады, көңіл-күйлерін көтеріп, бауырмалдығын оятады.
Топқа бөлу. Гүлдердің астындағы сөздерге қарай топтарға бөлінеді.
Топта жұмыс жасау ережесін құру.Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! | Топқа бөлуге арналған гүлдер суреттері |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуЕжелгі адамдар қандай жағдайларда өмір сүрді?Қандай жағдайлардың көмегімен адамдар тірі қалды?Алғашқы адамдар табиғаттың тосын сыйларына тәуелді болды ма? Дәлелдеңдер.Табиғат ежелгі адамға не берді?Адам баласы табиғат байлықтарын пайдаланып қана қоймай, тағы қандай қадамдарға барды? Не жасап үйренді?
Дәптермен жұмыс. «Адам, өсімдік және жануарлар» кластерін құр.(Т;Ө;Қ) «Өсімдіктер – жануарлар» Венн диаграммасын құру.Мақсаты: қазіргі адамға өсімдік және жануарлар дүниесінің не беретінін салыстыру. Адам әлі де болса табиғатқа тәуелді деген қорытындыға әкелу.Ширату жаттығулары. |
Оқулық,мәтіндер.
Флипчарт, маркер
|
Ортасы10 минут
| Қолдану (Т;Ө;Қ) Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.«Табиғат адамды тамақтандырады, емдейді және киіндіреді» тұжырымын қалай түсінесіңдер? | Оқулық,дәптермен жұмыс |
Сергіту сәті2 минут | Жел гүлейді, у-у,Құйын келіп билейді зу зу,Бұрқыратып жел соқты гу гу,Жапырақтар қол соқты ду ду,Жел соқты гу гу,Жаңбыр жауды тырс тырс,Жаңбырдан соң, тұп тұнық, Күн ашылды, алақай!
| Оқушылар би билеп, сергіп қалады. |
АяқталуыСабақты бекіту10 минут | Ой қорыту Сызбаны қараңдар: «Табиғаттан біз не аламыз?»Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Адам табиғатты не үшін сақтап, қорғауы керек?Біздің жергілікті жеріміздің табиғат жағдайлары адамдарды қандай шаруашылықпен айналысуға бағыттайды? Дәлелдеңдер.
| Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
Рефлексия
| Бүгіншгі сабақта өздерің үшін жаңадан не аштыңдар?Жаңадан қандай сөздерді білдіңдер?
Дәптердегі кері байланыс. Суреттегі өзіңе қажетті заттарға белгіні қой.
| Сабақтан алған әсерлерін суреттермен көрсетеді |
Үйге тапсырма: мазмұндау. |