Сабақтың
ортасы
(23 мин
)
Қалыптастырушы
бағалау
Қалыптастырушы
бағалау – сау өсімдікті анықтай
білуін бағалаңыз.
|
Жұптық жұмыс (5 мин
)
Өсімдіктерді неліктен
тірі ағза дейміз?
Табиғатта
заттардың
түрі
көп. Оларды жанды
және жансыз
табиғат деп
бөледі.

Суреттерден нелерді
көріп тұрсың? Олардың қайсысы жанды табиғатқа
жатады?
Қайсысы жансыз табиғатқа
жатады?
Ал қайсысы бұрын тірі
ағзаның бөлігі болған?
Есте
сақта!
Өсімдіктер — тірі
ағзалар. Олар өседі, қоректенеді, тыныс алады, көбейеді. Жансыз
табиғат нысандары өспейді, қоректенбейді, тыныс алмайды және
көбеймейді.
Жеке жұмыс (3
мин)
Тас пен
өсімдік
Тас пен өсімдікті салыстыр.
Нені байқадың? Өсімдіктердің тірі ағза екенін қалай білуге
болады?

Зерттейік (5
мин)
-Айналаңа қара. Қандай жанды
табиғат нысандарын көріп тұрсың?
-Тапсырмаларды орындағаннан
кейін шағын тәжірибелік жұмыс жасаңыздар. Жұмыс барысында оқушылар
мынадай сұраққа жауап беруі тиіс: Біздің айналамызда жанды заттар
бар ма? Егер ауа райы қолайлы болса, далаға шығуға болады, егер
мүмкіндік болмаса, жұмысты сыныпта
орындаңыздар.
Кейбір оқушыларға алдын ала
дайындалып қойған екі өсімдікті ұсынуға болады. Оның бірі үнемі
суарылған, екіншісі суарылмаған болсын. Оқушылар өсімдіктердің
суреттерін салып, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін таба
алады.
Топтық жұмыс (10
мин)
1.Өзің бақылаған өсімдіктің
суретін сал.
2.Коллаж жасау.(әртүрлі гүл
мүшелерінің қималары)
3.Оқушыларға тірі өсімдік және
үлгісін көруге ұсыныс жасаңыз. Оқушылардан тірі өсімдіктің осындай
болатынындығын айқындайтын белгілерін атауды ұсыныңыз. Оқушыларға
өсімдіктердің басты сипаттамаларын атап шығуға көмектесіңіз:
қозғалмауы, дем алуы, қоректенуі, жасыл
түсі.
|
АКТ,
суреттер
А4
қағазы
Үлестірмелі
қағаздар
тас
жапырақтар
Оқулық,сынып
оқушылары
А4
қағазы
АКТ
Бірдей екі өсімдік, бірі -
сау, екіншісі – ауру.
|
Оқулық
жаратылыстану
Оқу
жоспары
ОМЖ
17-бет
|