Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өсімдіктерді қорғаймыз.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән:Жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10 |
Мектеп: №3 |
||||
Күні:29.09.2020ж |
Машықкер: Мейрамбекова Д.М |
||||
Сынып:3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||
Сабақ тақырыбы |
Өсімдіктерді қорғаймыз. |
|
|
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.1.5 – сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктерді сақтаудағы Қызыл кітаптың рөлін анықтау. 3.1.2.2 – ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктері. |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Қызыл кітапта сирек кездесетін және жойылып бара жатқан, қорғауға алынған жануарлар мен өсімдіктер туралы жазылатынын біледі. Көпшілік оқушылар: Қазақстаның қызыл кітабына енген өсімдіктерді атай алады. Кейбір оқушылар:Өсімдіктерді қорғау үшін ұйымдастырылып жатқан шараларды айтады. |
||||
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Білу және түсіну Қолдану |
||||
Жетістік критерийлері |
-Қызыл кітап туралы түсінік алады. -Өсімдік пен адам арасындағы байланысты анықтайды -Өсімдіктердің алуан түрлілігі жөнінде білім жинақтайды -Өсімдіктердің табиғаттағы орнын анықтап,маңызын ұғынады |
||||
Тілдік мақсаттар |
Сирек кездесетін өсімдіктер Жойылып бара жатқан өсімдіктер Қазақстанның Қызыл кітабы |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Табиғатты қорғау. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, информатика. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнематериал-Қызыл кітап жайлы, слайд. |
||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Өсімдік әлемінің досы мен дұшпаны |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру - Сәлеметсіңдер ме, оқушылар! - Сабаққа дайынбыз ба? - Олай болса сергіп алайық. Мынау менің жүрегім Бәрі осыдан басталған Мынау басым ақылды, Бәрін осы басқарған Мынау меніңоң қолым Мынау менің сол қолым Барлық істі атқарған (Оқушылар жүрекше жасайды, бастарын көрсетеді, алдымен оң қолын, содан кейін сол қолын көрсетіп , өлең шумақтарына сәйкесқозғалыс жасайды) Бүгінгі алға қойған мақсатымыз «сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдітерді сақтаудағы Қызыл кітаптың рөлін анықтаймыз » Оқулықтан 28 бетті ашындар. |
Оқулық. 28 бет |
|||
Сабақтың ортасы 30 мин |
(М,К.Ж,Ж) «Ия немесе «Жоқ» әдісі -Өсімдік тірі ағза емес /жоқ/ -Өсімдікке жылу керек емес /жоқ/ -Адамдардың табиғатсыз күні жоқ /ия/ -Өсімдіктер ауамен тыныс алады /ия/ -Қыста жапырақтар сарғайып жерге түседі/жоқ/ -Жазда өсімдіктер өсуін тоқтатады/жоқ/ -Күзде өсімдіктер пісіп жетіледі/ия/ -Көктемде өсімдіктер көктеп шығады /ия/ -Бөлмеде ағаш өседі/жоқ/ -Өсімдікке күтім керек /ия/ -Өсімдіктерді қорықтарда қорғайды /ия/ Оқушылартиістіжауаптарын«ия» немесе «жоқ» сөзіарқылыбереді Дескриптор:
(М,К.Ұ,Ж)
Біздің елімізде табиғат жағдайының өзгеруінен кейбір өсімдіктерге жойылу қауіпі төніп тұр. Бұл өсімдіктер Қазақстанның Қызыл кітабына енгізілді. Кітаптың қызыл түсі қауіп белгісін білдіреді әрі адамдардың назарын жойылып бара жатқан өсімдіктерге аударуға ықпал етеді. Қызыл кітап мезгіл – мезгіл өсімдітер туралы жаңа мәліметтермен толықтырылып отырады. Қызыл кітап туралы мәлімет беру Мұқабасы қызыл түсті -Қазақстан Республикасының қызыл кітабы 1978 жылы шығарыла бастаған . Қызыл кітаптың беттерінің түстеріне тоқталып кету - Қызыл түс қауіп, сақтанудың белгісі. - Қызыл кітап не үшін керек деп ойлайсың? (Оқушылардың жауабы тыңдалады). - Қызыл кітап – қауіптің дабылы және тірі табиғатты сақтау үшін күрестің нышаны. «Қызыл кітап» деген сөз тіркесі ғылымға 1966 жылдан бастап енді. Осындағы «қызыл» деген сөз «қауіп төніп тұр» деген адамзат баласына ескерту ұғымын білдіреді. «Қызыл кітаптарға» жер бетінде жойылып кету қаупі төнген және сирек кездесетін өсімдіктер мен жануарлардың түрлері тіркеліп, ондай түрлерді сақтап қалудың және қорғаудың қажеттігі ерекше атап көрсетіледі. Әрбір «Қызыл кітап» шығарылу дәрежесіне сәйкес ең қажетті мемлекеттік құжат болып саналады. Дескриптор:
«Миға шабыул» әдісі: 1.Өсімдіктерсіз жер бетін елестету/олардың азайып бара жатқандығы жөнінде естеріне саламын/ 2.Не үшін жануарлар мен өсімдіктер азаюда? 3. «Қызылкітап» деген не?Не үшінкерек? 4.Неге оныңтүсіқызыл,негесарыемес, неге жасылемес? 5.Ол туралы не біліпкелдіңдер? Оқушылардың жауаптары тыңдалады. (М.К,Ж.Ж) Дәптермен жұмыс Экологиялық ережелер құрастыру Мысалы: Табиғатты қорғаңдар. Өсімдіктерді көбірек өсіріңдер. т.б. Дескриптор:
Маймыл орхидеясы-гүлшоғының ортасында маймыл бетбейнесі бар. Маймыл орхидеясынан піскен апельсин исі шығады . Әлемде 500-ден астам шыбын-шіркей жейтін өсімдік түрі бар.Олардың жапырақтарында асқазан міндетін атқаратын бөлігі бар Сүт ағашы: .Сүт ағашы Бразилияда өседі. Сиыр сүтінен ешбір кем емес екен. Ағашы бір сауғанда 2-4 литрдей сүт береді. Нан ағашы: Үндістанда өседі.Оның жемісі асқабақ тәрізді.Дәмі бидайдың наны сияқты.Жергілікті тұрғындар қуырып ас етіп жеп, тоқаш пісіреді. (М,К.Ж,Ж) Зертте Берілген парақшалардың жиегін Қызыл кітаптың бетшелеріне сәйкес бояңыз 1.Біз енді көре алмайтын өсімдіктің түрлері 2.Аса сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер 3.Саны күрт азайып бара жатқан өсімдіктер 4. Бұрыннан саны аз өсімдіктер 5. Жойылмай аман қалған өсімдіктер Жауаптары Қара түсті беттерде біз енді ешқашан көре алмайтын өсімдік түрлерінің тізімі жазылған Олар жер бетінен мүлдем жойылған Қызыл түсті беттерде - аса сирек кездесетін және жойылу қаупі бар өсімдіктер жазылған . Сары түсті беттерде саны жағынан күрт азайып бара жатқан өсімдіктер жазылған Ақ түсті беттерде саны бұрыннан аз өсімдіктер тізімі жазылған Жасыл түсті беттерде жойылмай, аман қалған өсімдіктер Дескриптор:
(М,К.Ж,Ж) «Синквейн»
әдісі 5.Синоним. шөп |
Таратпа қағаз.
Оқулық. 29 бет
Қосымша м әлімет.
Суреттер Қосымша мәлімет.
Қосымша мәлімет.
Таратпа қағаз. |
|||
Сабақтың соңы 5мин |
Қорытынды: -Сабақ түсінікті болдыма? -Сабақ басындағы көңіл күйін қалай болды? -Адам жануарлар мен өсімдіктерге не береді? -Қызыл кітап не үшін қажет? -Тағыда нелер білгің келеді? - Балалар, бүгінгі сабақтың мақсатына жеттік пе? - Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдітерді сақтаудағы Қызыл кітаптың рөлін анықтадық па? - Иә - Олай болса рефлексия жасайық. - Сау болындар!!! |
Рефлексия
|
Әдіскер: Калкенова Б.Ж.
Машықкер: Мейрамбекова Д.М