Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі

Материал туралы қысқаша түсінік
әдіс алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы 7.4.В

Мектеп: №127 жалпы орта мектеп

Күні: 17.04.2018 ж

Мұғалімнің аты жөні:

Сыныбы: 7 «А», «Б», «В»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу және түсіну

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.2.1.1-Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттау

Сабақ мақсаттары

Өсімдіктердің көбеюі формаларын түсіну

Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін ажырата алу

Өсімдіктердегі көбеюдің маңыздылығын талқылау

Бағалау критерийі:

  • Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін ажыратады

  • Өсімдіктердің көбеюі формаларын сипаттайды

  • Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі түрлерінің артықшылықтарын түсіндіреді

Тілдік мақсаттар

Негізгі сөздер мен тіркестер

Көбею-размножение

Жынысты-половое

Жыныссыз-безполое

Пәнге тән лексика мен терминология:

«Зигота», «гермофродизм», «гамета» деген терминдерге анықтама береді

Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)

Көбеюі ұғымын түсіндіреді

Сіз неліктен ..... екенін айта аласыз ба? (айтылым)

Өсімдіктерде көбею нәтижесінде не пайда болатынын түсіндіреді

Жазылым бойынша ұсыныстар

Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін кесте түрінде түсіреді

Оқылым бойынша

Ағзалардың көбею формалары,жынысты және жыныссыз көбею түрлерінің маңызын анықтайды

Құндылықтарға баулу

Жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру.

Өмір бойы оқуға дайын болу.

Пәнаралық байланыс

Тақырыпта өсімдіктердің көбею мүшелері суреттермен берілгендіктен «бейнелеу өнері»пәнімен.

Орыс тілі-негізгі сөздердің орысша аудармасы

АКТ-ны қолдану

Интерактивті тақтадан өсімдіктердің көбеюі формалары слайд көрсету

Алдыңғы білім

Тірі табиғаттағы үдерістер (5-сынып)

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут







2-10мин






1.Оқушылармен сәлемдесу

2.Оқушыларды түгелдеу

«Бір тілек» әдісі бойынша ынтымақтастыру атмосферасын құрамын.

Оқушылардың назарын аударамын.


Алдыңғы білімді тексеру

«Ыстық орындық» әдісі бойынша сұрақтар қойылады

-Тірі ағзаларға тән қасиеттер?

-Көбеюі дегенді қалай түсінесің?

-Көбеюі тек тірі табиғатқа тән құбылыс па?

(С) «Алақан » әдісімен оқушылар бірін-бірі бағалайды

Бас бармақ-керемет

Екінші бармақ-осыған көңіл бөлу керек

Ортаңғы бармақ-маған ұнаған жоқ

Төртінші бармақ-бұл жерде орта

Кішкентай бармақ-маған жеткіліксіз








Орындық




Саусақтар суреттері



Сабақтың ортасы

10-15 минут










15-20мин











20-30мин





30-32мин



32-38мин






























38-40мин


(С) Жаңа сабақтың тақырыбы мен анықтау мақсатында оқушыларға білу және түсіну дағдысын дамытуға бағытталған «миға шабуыл» сұрақтары қойылады

1-тапсырма:

  • Тірі ағзаларға тән қандай қасиеттерді білесіз?

  • Көбеюі дегенді қалай түсінесі?

  • Көбеюдің артықшылығын атап өтіңіз?

Дескриптор

  • тірі ағзаларға тән қасиеттерді сипаттайды

  • көбею ұғымына анықтама береді

Бағалау: «Смайлик» әдісі бойынша мұғалім оқушыларға смайликтер таратып бағалайды.

Оқушыларды «Стиккер» әдісімен 4-топқа бөлемін


2-тапсырма

(Жж) (Тж) Әр топқа «ДЖИГСО» әдісі бойынша мәтін таратылады.Топтағы оқушылар жұптасып берілген мәтінмен танысып,кейін топпен жұмыс жасайды

1-тапсырма

1-топ «Жапырақ»тобы

Ағзалардың көбею формалары

2-топ «Сабақ» тобы

Жынысты көбею

3-топ «Тамыр»тобы

Жыныссыз көбею

4-топ «Гүл»тобы

Көбеюдің биологиялық маңызы

Берілген тақырыптары бойынша әр топ постер қорғайды

Дескриптор

  • өсімдіктерде көбею нәтижесінде не пайда болатынын біледі

  • жынысты көбеюдің артықшылығын талқылайды

Бағалау: (С)«Бағдаршам» әдісі бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды.


3-тапсырма

«Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша оқушылар суретпен және сызба-нұсқамен жұмыс жасайды.

(Ж)Оқушылар өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбею жолдарын кесте түрінде дәптерге түсіреді.Суретті пайдаланып,жынысты және жыныссыз көбеюге қатысатын мүшелерді анықтайды



Өсімдіктердің көбею формалары

Shape1 Shape2


ЖShape3 Shape4 ынысты Жыныссыз




Өсімдіктердің көбею мүшелерін анықтайды

Дескриптор

-көбею формаларын ажырата алады

-сурет бойынша өсімдіктерде жыныссыз және жынысты көбеюге қатысатын мүшелерді нықтайды


Бағалау:Мұғалім «Мадақтау» әдісі бойынша бағалайды

Алдын-ала дайындалған сұрақтар тізімі







Смайликтер



Оқулық,интерактивті тақтадан слайд











Стиккерлер,маркерлер,постер,түсті қағаздар







Оқулық,өсімдіктердің көбею мүшелері бейнеленген суреттер

Сабақтың соңы

40-44мин

Кері байланыс


«Рефлексия парағы»

Бүгінгі жетістігім

Себебі

Бүгінгі кемшілігім

Себебі






Үйге:Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін салыстыру

-Берілген суреттерде қандай көбею түрі бейнеленген?

А Б

-Жынысты көбеюдің артықшылығының қорытындысы

Рефлексия парағы








Оқулық

Саралау – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Барлық оқушылар:өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі түрлерін біледі

Оқушылардың көбі:Жынысты және жыныссыз көбеюдің айырмашылықтарын салыстырады.

Кейбір оқушылар:Жынысты көбеюдің биологиялық маңызын анықтайды

"Алақан" әдісі

"Бағдаршам" әдісі

"Мадақтау" әдісі

"Рефлексия парағы" әдісі

1-тапсырма

Дескриптор

  • өсімдіктерде көбею нәтижесінде не пайда болатынын біледі

  • жынысты көбеюдің артықшылығын талқылайды

Интерактивті тақтамен жұмыс жасағанда техника қауіпсіздік ережелерін сақтау керек.

Рефлексия
Сабақ мақсаты/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақытық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз?)

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз?)

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









Мектеп директоры:_________________________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.06.2018
990
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі