Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі
Материал туралы қысқаша түсінік
әдіс алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Маусым 2018
895
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы 7.4.В | Мектеп: №127 жалпы орта мектеп | |
Күні: 17.04.2018 ж | Мұғалімнің аты жөні: | |
Сыныбы: 7 «А», «Б», «В» | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі | |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Білу және түсіну | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 7.2.1.1-Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттау | |
Сабақ мақсаттары | Өсімдіктердің көбеюі формаларын түсінуӨсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін ажырата алуӨсімдіктердегі көбеюдің маңыздылығын талқылау | |
Бағалау критерийі: | ||
Тілдік мақсаттар | Негізгі сөздер мен тіркестерКөбею-размножениеЖынысты-половоеЖыныссыз-безполоеПәнге тән лексика мен терминология:«Зигота», «гермофродизм», «гамета» деген терминдерге анықтама бередіТалқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)Көбеюі ұғымын түсіндіредіСіз неліктен ..... екенін айта аласыз ба? (айтылым)Өсімдіктерде көбею нәтижесінде не пайда болатынын түсіндіредіЖазылым бойынша ұсыныстарӨсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін кесте түрінде түсіредіОқылым бойыншаАғзалардың көбею формалары,жынысты және жыныссыз көбею түрлерінің маңызын анықтайды | |
Құндылықтарға баулу | Жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру. Өмір бойы оқуға дайын болу. | |
Пәнаралық байланыс | Тақырыпта өсімдіктердің көбею мүшелері суреттермен берілгендіктен «бейнелеу өнері»пәнімен.Орыс тілі-негізгі сөздердің орысша аудармасы | |
АКТ-ны қолдану | Интерактивті тақтадан өсімдіктердің көбеюі формалары слайд көрсету | |
Алдыңғы білім | Тірі табиғаттағы үдерістер (5-сынып) | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы2 минут 2-10мин | 1.Оқушылармен сәлемдесу2.Оқушыларды түгелдеу«Бір тілек» әдісі бойынша ынтымақтастыру атмосферасын құрамын.Оқушылардың назарын аударамын. Алдыңғы білімді тексеру«Ыстық орындық» әдісі бойынша сұрақтар қойылады-Тірі ағзаларға тән қасиеттер?-Көбеюі дегенді қалай түсінесің?-Көбеюі тек тірі табиғатқа тән құбылыс па?(С) «Алақан » әдісімен оқушылар бірін-бірі бағалайдыБас бармақ-кереметЕкінші бармақ-осыған көңіл бөлу керекОртаңғы бармақ-маған ұнаған жоқТөртінші бармақ-бұл жерде ортаКішкентай бармақ-маған жеткіліксіз | Орындық Саусақтар суреттері |
Сабақтың ортасы 10-15 минут 15-20мин 20-30мин 30-32мин 32-38мин 38-40мин | (С) Жаңа сабақтың тақырыбы мен анықтау мақсатында оқушыларға білу және түсіну дағдысын дамытуға бағытталған «миға шабуыл» сұрақтары қойылады1-тапсырма: 2-тапсырма (Жж) (Тж) Әр топқа «ДЖИГСО» әдісі бойынша мәтін таратылады.Топтағы оқушылар жұптасып берілген мәтінмен танысып,кейін топпен жұмыс жасайды1-тапсырма1-топ «Жапырақ»тобыАғзалардың көбею формалары2-топ «Сабақ» тобыЖынысты көбею3-топ «Тамыр»тобыЖыныссыз көбею4-топ «Гүл»тобыКөбеюдің биологиялық маңызыБерілген тақырыптары бойынша әр топ постер қорғайдыДескриптор 3-тапсырма «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша оқушылар суретпен және сызба-нұсқамен жұмыс жасайды.(Ж)Оқушылар өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбею жолдарын кесте түрінде дәптерге түсіреді.Суретті пайдаланып,жынысты және жыныссыз көбеюге қатысатын мүшелерді анықтайды Өсімдіктердің көбею формалары Жынысты Жыныссыз Өсімдіктердің көбею мүшелерін анықтайдыДескриптор-көбею формаларын ажырата алады-сурет бойынша өсімдіктерде жыныссыз және жынысты көбеюге қатысатын мүшелерді нықтайды Бағалау:Мұғалім «Мадақтау» әдісі бойынша бағалайды | Алдын-ала дайындалған сұрақтар тізімі Смайликтер Оқулық,интерактивті тақтадан слайд Стиккерлер,маркерлер,постер,түсті қағаздар Оқулық,өсімдіктердің көбею мүшелері бейнеленген суреттер |
Сабақтың соңы 40-44мин | Кері байланыс «Рефлексия парағы» Үйге:Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін салыстыру-Берілген суреттерде қандай көбею түрі бейнеленген?АБ-Жынысты көбеюдің артықшылығының қорытындысы | Рефлексия парағы Оқулық |
Саралау – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Барлық оқушылар:өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі түрлерін біледіОқушылардың көбі:Жынысты және жыныссыз көбеюдің айырмашылықтарын салыстырады.Кейбір оқушылар:Жынысты көбеюдің биологиялық маңызын анықтайды | "Алақан" әдісі"Бағдаршам" әдісі"Мадақтау" әдісі"Рефлексия парағы" әдісі1-тапсырмаДескриптор | Интерактивті тақтамен жұмыс жасағанда техника қауіпсіздік ережелерін сақтау керек. |
РефлексияСабақ мақсаты/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақытық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
| ||
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз?)1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз?)1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Мектеп директоры:_________________________________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)