Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады
Өсімдіктердің негізгі
бөліктерін және жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді
бір-бірінен ажыратады.
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады
Өсімдіктердің негізгі
бөліктерін ажырата отырып, топтастырады.
Кейбір оқушылар орындай
алады
Мәдени өсімдіктерге күтім
жасау жолдарын қолданады, жабайы өсімдіктерге талдау
жасайды.
Тақырыпқа байланысты деректі
материалды жинақтайды.
|
Сабақтың
басы
5-минут
Сабақтың
ортасы
30
минут
Жекеше жұмыс жасау қабілетін
дамыту
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
5
минут
Рефлексия
|
Психалогиялық
ахуал:
Оқушылар бір-біріне сәттілік
тілейді.
Топтастыру. «Мозайка» әдісі
Бөлікке бөлінген өсімдік
түрлері суретімен (ағаш.бұта.шөп) сұрақтар
беріледі.
«Ағаш»
«Бұта»
«Шөп»
Миға
шабуыл «Сөзжұмбақ» арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын ашамын.
1.Өрмекшінің
торы(өрмек)
2.Шөліңді
қандырады(су)
3.Ең ірі
жануар(піл)
4.Әрі адамның есімі,әрі
жануар(Марал)
5.Ұл бала
ойыншығы(доп)
6.Өзен(Ніл)
7.Соңыңнан бір елі
қалмайды(көлеңке)
Сонымен ребуста қандай сөз шықты?
-Өсімдік
.
- Ендеше бүгін сабақта не
туралы өтеді екенбіз?
- Йә, өсімдіктер
туралы.
- Сендер өсімдіктің түрлерімен
танысасыңдар. Адам қолымен өсірілетін өсімдіктер туралы білетін
боласыңдар.
Саралау жұмысының тапсырма,
қарқын, диологқа түсу, бағалау тәсілдері көрініс
табады.
«Суреттер
сөйлейді» әдісі. Суретпен
жұмыс.
1
бөлім
Суреттегі өсімдіктерді қандай
топтарға бөлуге болады?Мәдени және жабайы өсімдіктерді
ажырат.
Критерий
|
Дескриптор:
|
Өсімдіктердің түрлерін
топтастырып, жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктердің ұқсастығы
мен айырмашылығын айқындайды;
|
-Діңі қатты,жуан ,биік
өсімдіктерді табады,
-Бұтақтары жіңішке ,ұсақ,аласа
өсімдіктердітабады
-Жіңішке әрі жұмсақ сабақтары
бар өсімдіктерді табады.
-Өсімдіктерді түрлеріне қарай
топтастырады.
-Мәдени
өсімдіктерді
анықтайды
-Жабайы өсімдіктерді
анықтайды
|
2 бөлім
«Ойлан,тап»әдісі
Сурет бойынша өсімдіктің
бөліктерін ретімен ажыратып,әрқайсысының қандай қызмет атқаратынын
айтады.
тамыр – Т, сабақ –С, жапырақ
–Ж, гүл –г, жеміс –Ж.
Критерий
|
Дескриптор:
|
Өсімдіктердің негізгі
бөліктерін ажыратады;
|
1)Суретке мұқият қарап,
бөліктерін ажыратады
2)Өсімдік бөліктерін ретімен
жазады3)Әрқайсысының қандай қызмет атқаратынын
айтады
|
3
бөлім
Зерттеуге бағытталған тапсырма
«Зерттейік».
-Тұқым қалай
өнеді?
-Жемістердің ішінде не
болады?
-Суреттегі тұқымдар мен
жемістер несімен ерекшеленеді ?
-Өсімдік гүлінің орнында не
пайда болады?Ойланып көр.
Критерий
|
Дескриптор:
|
Тұкымның қалай өнетінін
зерттейді
|
-Жемістердің ішінде не
болатынын тексереді
-Тұқым мен жемістердің
ерекшелігін зерттейді
-Өсімдік гүлінің орнында не
пайда болатынын дәлелдейді
|
Бағалау
Оқушылар «смайликтер» арқылы
бағаланады .
«Ашық
микрофон» әдісі. Оқушылар
сұрақтарға жауап береді
-Өсімдіктердің қандай
топтарымен таныстық?
-Өсімдіктер қандай бөліктерден
тұрады?
-Егер өсімдіктің сабағы мен
тамыры болмаса не болар еді?Қалай
ойлайсыңдар?
-Мәдени өсімдіктер қалай пайда
болады?
«Ауа райы» бойынша балалар
бүгінгі сабаққа рефлек-сия жасайды. Кері байланыста балалар өз
жұмысымен бірге басқалардын да жұмыстарын баға-лайды және
ұсыныстарын берді
-білемін
-білдім
-білгім
келеді
|
Слайд(өсімдік бөліктері
бұта,ағаш,шөпсуреттері)
Сөзжұмбақ
Суреттер
смк
Суреттер
жемістер
смк
Аудиожазба
Микрофон
Күн, бұлт, жаңбыр
суреттері
|