Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
8
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруда шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
3. Оқушыларды
топтарға біріктіру.
|
Топқа кітап, дәптер
және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар
беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен
3 топқа бірігеді.
1 топ:
Кітап
2 топ:
Дәптер
3 топ:
Қаламсап
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
1.Өсімдік тыныс
алуға қандай газды
пайдаланады?
2.Өсімдік
көмірқышқыл газын қалай
пайдаланады?
3.Тыныс алуын
тоқтатқан өсімдікте не
байқалады?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
29
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
1.Зертханалық жұмысты
орындау.
|
Презентация
|
|
Тапсырмалар айдарындағы
1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1.Тыныс алу және
фотосинтез процесі кезіндегі оттек пен көмірқышқыл газының орнын
көрсетеді.
|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
1.Тапсырманы
орындайды
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Тапсырмалар айдарындағы
2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1.Фотосинтез және
тыныс алу процестерін
салыстырады
|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
1.Кестені
толтырады
2. Талдау жасап
айырмашылықтарын анықтайды.
3. Зертханалық жұмысты
орындайды.
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
8
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|