Материалдар / Өсімдіктердің тыныс алуы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өсімдіктердің тыныс алуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеуді үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
332
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні04.12.2018жПәні: биологияСыныбы: 7 «А»
Сабақтың тақырыбы:Өсімдіктердің тыныс алуы.
Жалпы мақсаты:

Оқушылар өсімдіктердің тыныс алуы туралы түсініп, фотосинтез процесімен салыстырып танып білу.
Сілтеме:Биология оқулығы мен бейне жазба, www.bilimland.kz сайты.
Оқу нәтижесі:Биологиялық терминдер оқушылардың терең ойын, есте сақтау, жадты жетілдіруге дағдыландырады.
Негізгі идеялар:Өсімдіктің тыныс алу маңыздылығын білу
Табыс критерийлері



1. Өсімдіктің тыныс алу прцесін білу2. негізгі ерекшеліктерін білу:5. фотосинтезбен салыстырып, айыру
Қолданылатын материалдар:АҚТ, СТО,
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:«Шаттық шеңбері», «Класстер», «Вен диаграммасы» Сын тұрғысынан ойлау. Топпен жұмыс.
Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс -әрекетіОқушының іс -әрекеті
Психологиялық ахуал

Шаттық шеңберін құрады.

Топқа бөлінеді
Оқушылар аттық шеңбер құрып, бір-біріне бүгінгі күнге тілектерін айтады.
Үй тапсырмасы

«Класстер» әдісіТоппен класстерді толтырып қорғайды
Қызығушылықты оятуБілу

Өсімдіктің тыныс алу туралы видеоролик көрсетемінОқушылар бейнежазбадан көргендері бойынша әңгімелейді.Сұрақтарға жауап береді.
Түсіну

Әр топқа бір- біріне сұрақтар қойғызып, білімдерін анықтау



Оқушылар сұраққа жауап береді.Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.

Топтар бірбіріне2 жұлдыз 1 ұсыныс айтайтып бағалайды.



Қолдану

Тақырып бойыншаТопқа бөлінген оқушылар постер жасап, тақырыпты бөліп алып қорғайды.
Талдау

Ауаның ластануы өсімдіктің тыныс алуына әсеріОқушылар ойлана отырып, салыстырып жазады.

Сергіту сәтіБейнежазбаҚимылдарды қайталау
Жинақтау

«Венн диаграммасы»Оқушылар диаграммасын толтырады
Бағалау

Сабақтың түйінді сөзін оқушылардан сұрау.Топтардың сабақтың әр кезеңдеріндегі алған ұпайларын есептеп шығаруды тапсырамын.

Топ басшысы топ мүшелерінің ұпайларын есептеп айтады.

Бағалау

бағалау критерийлеріӨз бағаларын талдайды.

Рефлексия

«Шығу парағын» беруОқушылар стикерлерге жазып,іледі.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!