Күні: 04.12.2018ж | Пәні: биология | Сыныбы: 7 «А» |
Сабақтың тақырыбы: | Өсімдіктердің тыныс алуы. |
Жалпы мақсаты:
| Оқушылар өсімдіктердің тыныс алуы туралы түсініп, фотосинтез процесімен салыстырып танып білу. |
Сілтеме: | Биология оқулығы мен бейне жазба, www.bilimland.kz сайты. |
Оқу нәтижесі: | Биологиялық терминдер оқушылардың терең ойын, есте сақтау, жадты жетілдіруге дағдыландырады. |
Негізгі идеялар: | Өсімдіктің тыныс алу маңыздылығын білу |
Табыс критерийлері
| 1. Өсімдіктің тыныс алу прцесін білу2. негізгі ерекшеліктерін білу:5. фотосинтезбен салыстырып, айыру |
Қолданылатын материалдар: | АҚТ, СТО, |
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: | «Шаттық шеңбері», «Класстер», «Вен диаграммасы» Сын тұрғысынан ойлау. Топпен жұмыс. |
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс -әрекеті |
Психологиялық ахуал
| Шаттық шеңберін құрады.
Топқа бөлінеді | Оқушылар аттық шеңбер құрып, бір-біріне бүгінгі күнге тілектерін айтады. |
Үй тапсырмасы
| «Класстер» әдісі | Топпен класстерді толтырып қорғайды |
Қызығушылықты оятуБілу
| Өсімдіктің тыныс алу туралы видеоролик көрсетемін | Оқушылар бейнежазбадан көргендері бойынша әңгімелейді.Сұрақтарға жауап береді. |
Түсіну
| Әр топқа бір- біріне сұрақтар қойғызып, білімдерін анықтау
| Оқушылар сұраққа жауап береді.Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.
Топтар бір –біріне2 жұлдыз 1 ұсыныс айтайтып бағалайды.
|
Қолдану
| Тақырып бойынша | Топқа бөлінген оқушылар постер жасап, тақырыпты бөліп алып қорғайды. |
Талдау
| Ауаның ластануы өсімдіктің тыныс алуына әсері | Оқушылар ойлана отырып, салыстырып жазады.
|
Сергіту сәті | Бейнежазба | Қимылдарды қайталау |
Жинақтау
| «Венн диаграммасы» | Оқушылар диаграммасын толтырады |
Бағалау
| Сабақтың түйінді сөзін оқушылардан сұрау.Топтардың сабақтың әр кезеңдеріндегі алған ұпайларын есептеп шығаруды тапсырамын. |
Топ басшысы топ мүшелерінің ұпайларын есептеп айтады.
|
Бағалау
| бағалау критерийлері | Өз бағаларын талдайды.
|
Рефлексия
| «Шығу парағын» беру | Оқушылар стикерлерге жазып,іледі. |