|
Күні: 04.12.2018ж |
Пәні: биология |
Сыныбы: 7 «А» |
|
|
Өсімдіктердің тыныс алуы. |
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Оқушылар өсімдіктердің тыныс алуы туралы түсініп, фотосинтез процесімен салыстырып танып білу. |
||
|
Сілтеме: |
Биология оқулығы мен бейне жазба, www.bilimland.kz сайты. |
||
|
Оқу нәтижесі: |
Биологиялық терминдер оқушылардың терең ойын, есте сақтау, жадты жетілдіруге дағдыландырады. |
||
|
Негізгі идеялар: |
Өсімдіктің тыныс алу маңыздылығын білу |
||
|
Табыс критерийлері
|
1. Өсімдіктің тыныс алу прцесін білу 2. негізгі ерекшеліктерін білу: 5. фотосинтезбен салыстырып, айыру |
||
|
Қолданылатын материалдар: |
АҚТ, СТО, |
||
|
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: |
«Шаттық шеңбері», «Класстер», «Вен диаграммасы» Сын тұрғысынан ойлау. Топпен жұмыс. |
||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс -әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
|
|
Психологиялық ахуал |
Шаттық шеңберін құрады.
Топқа бөлінеді |
Оқушылар аттық шеңбер құрып, бір-біріне бүгінгі күнге тілектерін айтады. |
|
|
Үй тапсырмасы |
«Класстер» әдісі |
Топпен класстерді толтырып қорғайды |
|
|
Қызығушылықты ояту Білу |
Өсімдіктің тыныс алу туралы видеоролик көрсетемін |
Оқушылар бейнежазбадан көргендері бойынша әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Түсіну |
Әр топқа бір- біріне сұрақтар қойғызып, білімдерін анықтау
|
Оқушылар сұраққа жауап береді. Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.
Топтар бір –біріне 2 жұлдыз 1 ұсыныс айтайтып бағалайды. |
|
|
Қолдану |
Тақырып бойынша |
Топқа бөлінген оқушылар постер жасап, тақырыпты бөліп алып қорғайды. |
|
|
Талдау |
Ауаның ластануы өсімдіктің тыныс алуына әсері |
Оқушылар ойлана отырып, салыстырып жазады. |
|
|
Сергіту сәті |
Бейнежазба |
Қимылдарды қайталау |
|
|
Жинақтау |
«Венн диаграммасы» |
Оқушылар диаграммасын толтырады |
|
|
Бағалау |
Сабақтың түйінді сөзін оқушылардан сұрау. Топтардың сабақтың әр кезеңдеріндегі алған ұпайларын есептеп шығаруды тапсырамын. |
Топ басшысы топ мүшелерінің ұпайларын есептеп айтады. |
|
|
Бағалау |
бағалау критерийлері |
Өз бағаларын талдайды. |
|
|
Рефлексия |
«Шығу парағын» беру |
Оқушылар стикерлерге жазып,іледі. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өсімдіктердің тыныс алуы
Өсімдіктердің тыныс алуы
|
Күні: 04.12.2018ж |
Пәні: биология |
Сыныбы: 7 «А» |
|
|
Өсімдіктердің тыныс алуы. |
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Оқушылар өсімдіктердің тыныс алуы туралы түсініп, фотосинтез процесімен салыстырып танып білу. |
||
|
Сілтеме: |
Биология оқулығы мен бейне жазба, www.bilimland.kz сайты. |
||
|
Оқу нәтижесі: |
Биологиялық терминдер оқушылардың терең ойын, есте сақтау, жадты жетілдіруге дағдыландырады. |
||
|
Негізгі идеялар: |
Өсімдіктің тыныс алу маңыздылығын білу |
||
|
Табыс критерийлері
|
1. Өсімдіктің тыныс алу прцесін білу 2. негізгі ерекшеліктерін білу: 5. фотосинтезбен салыстырып, айыру |
||
|
Қолданылатын материалдар: |
АҚТ, СТО, |
||
|
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: |
«Шаттық шеңбері», «Класстер», «Вен диаграммасы» Сын тұрғысынан ойлау. Топпен жұмыс. |
||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс -әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
|
|
Психологиялық ахуал |
Шаттық шеңберін құрады.
Топқа бөлінеді |
Оқушылар аттық шеңбер құрып, бір-біріне бүгінгі күнге тілектерін айтады. |
|
|
Үй тапсырмасы |
«Класстер» әдісі |
Топпен класстерді толтырып қорғайды |
|
|
Қызығушылықты ояту Білу |
Өсімдіктің тыныс алу туралы видеоролик көрсетемін |
Оқушылар бейнежазбадан көргендері бойынша әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Түсіну |
Әр топқа бір- біріне сұрақтар қойғызып, білімдерін анықтау
|
Оқушылар сұраққа жауап береді. Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.
Топтар бір –біріне 2 жұлдыз 1 ұсыныс айтайтып бағалайды. |
|
|
Қолдану |
Тақырып бойынша |
Топқа бөлінген оқушылар постер жасап, тақырыпты бөліп алып қорғайды. |
|
|
Талдау |
Ауаның ластануы өсімдіктің тыныс алуына әсері |
Оқушылар ойлана отырып, салыстырып жазады. |
|
|
Сергіту сәті |
Бейнежазба |
Қимылдарды қайталау |
|
|
Жинақтау |
«Венн диаграммасы» |
Оқушылар диаграммасын толтырады |
|
|
Бағалау |
Сабақтың түйінді сөзін оқушылардан сұрау. Топтардың сабақтың әр кезеңдеріндегі алған ұпайларын есептеп шығаруды тапсырамын. |
Топ басшысы топ мүшелерінің ұпайларын есептеп айтады. |
|
|
Бағалау |
бағалау критерийлері |
Өз бағаларын талдайды. |
|
|
Рефлексия |
«Шығу парағын» беру |
Оқушылар стикерлерге жазып,іледі. |
|
шағым қалдыра аласыз













