Материалдар / Өсімдіктердің тыныс алуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өсімдіктердің тыныс алуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеуді үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
394
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 04.12.2018ж

Пәні: биология

Сыныбы: 7 «А»

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдіктердің тыныс алуы.

Жалпы мақсаты:


Оқушылар өсімдіктердің тыныс алуы туралы түсініп, фотосинтез процесімен салыстырып танып білу.

Сілтеме:

Биология оқулығы мен бейне жазба, www.bilimland.kz сайты.

Оқу нәтижесі:

Биологиялық терминдер оқушылардың терең ойын, есте сақтау, жадты жетілдіруге дағдыландырады.

Негізгі идеялар:

Өсімдіктің тыныс алу маңыздылығын білу

Табыс критерийлері




1. Өсімдіктің тыныс алу прцесін білу

2. негізгі ерекшеліктерін білу:

5. фотосинтезбен салыстырып, айыру

Қолданылатын материалдар:

АҚТ, СТО,

Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:

«Шаттық шеңбері», «Класстер», «Вен диаграммасы» Сын тұрғысынан ойлау. Топпен жұмыс.

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс -әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

Психологиялық ахуал


Шаттық шеңберін құрады.



Топқа бөлінеді

Оқушылар аттық шеңбер құрып, бір-біріне бүгінгі күнге тілектерін айтады.

Үй тапсырмасы


«Класстер» әдісі

Топпен класстерді толтырып қорғайды

Қызығушылықты ояту

Білу


Өсімдіктің тыныс алу туралы видеоролик көрсетемін

Оқушылар бейнежазбадан көргендері бойынша әңгімелейді.

Сұрақтарға жауап береді.

Түсіну


Әр топқа бір- біріне сұрақтар қойғызып, білімдерін анықтау




Оқушылар сұраққа жауап береді.

Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.



Топтар бір –біріне

2 жұлдыз 1 ұсыныс айтайтып бағалайды.




Қолдану


Тақырып бойынша

Топқа бөлінген оқушылар постер жасап, тақырыпты бөліп алып қорғайды.

Талдау


Ауаның ластануы өсімдіктің тыныс алуына әсері

Оқушылар ойлана отырып, салыстырып жазады.


Сергіту сәті

Бейнежазба

Қимылдарды қайталау

Жинақтау


«Венн диаграммасы»

Оқушылар диаграммасын толтырады

Бағалау


Сабақтың түйінді сөзін оқушылардан сұрау.

Топтардың сабақтың әр кезеңдеріндегі алған ұпайларын есептеп шығаруды тапсырамын.



Топ басшысы топ мүшелерінің ұпайларын есептеп айтады.


Бағалау


бағалау критерийлері

Өз бағаларын талдайды.


Рефлексия


«Шығу парағын» беру

Оқушылар стикерлерге жазып,іледі.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!