Пәні: Биология
|
Күні:
05.12.2016
жыл
|
6
сынып
|
Ашық
сабақтың тақырыбы:
|
Өсімдіктердің тыныс алуы.
Олардың оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газы мен
суды бөліп шығаруы. Өсімдіктің тыныс алу процесінің қоршаған орта
жағдайларына тәуелділігі.
|
Сілтеме
|
-
Биология оқыту әдістемесі 6
– сынып.
-
6 – сыныпқа арналған биология
оқулығы
Р.Әлімқұлова, Ә.Әметов,
Ж.Қожантаева, Қ.Қайым, Қ.Жұмағұлова
-
Ғаламтор мәліметтері
|
Жалпы мақсаты:
|
Оқушылар
өсімдіктердің тыныс алуымен,
олардың оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газы мен суды бөліп шығаруын,
өсімдіктің тыныс алу процесінің қоршаған орта жағдайларына
тәуелділігін біле отырып өздігінен білім
алады
|
Оқу нәтижеcі:
|
Өз
бетімен ізденіске бейімделеді.
Мәтін бойынша топпен жұмыс
жасауға дағдалынады;
Тапсырманы өз беттерінше орындауға
үйренеді;
Сынып оқушыларының қарым-қатынастары
өрбиді;
Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі
өрбітеді;
Экологиялық, адамгершілік тәрбие
беріледі;
Әдістердіпайдалану нәтижесінде
оқушылардың белсенділігі артады, қызығушылығы оянады, алға қойған
мәселені бірлесе отырып шешеді.
|
Сабақтың түрі
|
Ашық сабақ
|
Пән аралық байланыс
|
Жаратылыстану, химия,
экология,
|
|
|
Керекті жабдықтар
|
Оқулық, А – 4 қағаз, маркер,
стикер, кесте
|
Әдіс-тәсілдер
|
Топтық жұмыс. Жеке жұмыс.
|
Сабақтың өту барысы:
|
Сабақ кезеңдері
|
Мұғалімнің іс – әрекеті
|
Оқушылардың іс – әрекеті
|
І.Сабақты ұйымдастыру
кезеңі
2 минут
|
І. Сабақты ұйымдастыру
кезеңі: оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
Топқа
бөлу: үш жемісті атап сол бойынша
кезектесіп айтып топқа бөлінеді
Колдарына қағаз беріледі топтарынын атын жазып
партаға қояды
|
І. Мұғаліммен сәлемдесу
Мысалы : алма , өрік, апельсин
1 топ _________________
2 топ _________________
3 топ__________________
Топ атын жазып партаға қояды
Жеміс туралы мұғалім сұрақтарына жауап
береді.
|
|
|
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
8 минут
(4 минут тест
орындауға,
2 минут
тексеруге,
2 минут сұраққа жауап
беруге)
ІІІ. Жаңа сабақ
18 минут
(7 минут оқу
2 минут талқылау, сызу
8 минут
қорғау, 1 минут бағалау
)
2 минут
|
І Тест
Оқушылар үйге берілген тапсырманы тест тапсырмасы
арқылы орындайды:
Тест
1. Минералды қоректену
дегеніміз?
А) өсімдіктің жапырақ арқылы керекті элементтерді ауадан
сіңіруі
Б) өсімдіктің тамыры арқылы керекті элементтерді топырақтан
сіңіруі
С) өсімдіктің сабақ арқылы керекті элементтерді ауадан сіңіруі
2. Қай элемент жетіспесе, жемістің түзілуі баяулап, салмағы
кемиді
А) фосфор
Б) калий
С) азот
3. Қай элемент жеткіліксіз болса өсімдік өте аласа болып өседі?
А) калий
Б) фосфор
С) азот
4. Қай элемент жетіспесе, өсімдіктің жапырақтары бозара
бастайды?
А) фосфор
Б) азот
С) калий
5. Өсімдіктің топырақтан қоректену мүшесі?
А) тамыр
Б) сабақ
С) жапырақ
6.Тыңайтқыштар қанша топқа бөлінеді?
А) 4
Б) 3
С) 2
7. Өсімдіктерде қорек ... арқылы сіңіріледі?
А) жасушаның қабықшасы
Б) сабағы
С) жапырағы
8. Қырыққабат өсімдігінің жапырағы мен сабағының жақсы жетілуіне
қажет тыңайтқыш?
А) фосфор
Б) азот
С) калий
9. Қызанақ өсімдігінің жемісінің жақсы жетілуіне қажет
тыңайтқыш?
А) фосфор, калий
Б) азот, калий
С) құс саңғырығы
10.Картоп түйнегінің жақсы жетілуіне қажет
тыңайтқыш? А)
фосфор, калий
Б) азот, калий
С) құс саңғырығы ІІ
Сұрақ
Сурет беріледі
Фотосинтез қандай процесс?
І. Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс. Тақырыпты бөліп әр топ берілген
бөлімді жеке оқиды, жұбына түсіндіреді, тобымен ой бөліседі.
Қағазға өз ойларын түсіреді, ортада қорғайсыздар
1 топ _________________
Өсімдіктердің тыныс алуы
2 топ _________________
Өсімдіктердің тыныс алуына әртүрлі жағдайлардың
әсері
3 топ__________________
Ауаның тастануы өсімдіктің тыныс алуына
әсері
Сергіту сәті
Бәріміз бірге билейміз
|
Оқушылар жеке жеке өздеріне берілген тест
тапсырмадарын орындайды.
Топта жұптасып тексеріледі,
бағалайды.
Топ
басшысы бағаларын парақшасына жазып отырады.
Бағалау
10
сұрақ -5
9
сұрақ -4
7-8
сұрақ -3
6
сұрақтан төмен-2
Топтағы оқушылар өз ойларын
айтады
Жаңа тақырып ашылады
Оқулықпен жұмыс. Тақырыпты бөліп әр топ берілген
бөлімді жеке оқып топпен талқылап, берілген тапсырманы
орындайды.
«Екі жүрек – бір тілек»
Бір оқушы тақтаға шығады қимылды қалғандары
қайталайды
|
ІҮ. Бекіту
10 минут
|
ІІІ. Ой толғаныс
Топтарға тапсырмалар беріледі
І Тұжырымдардың дұрыс немесе дұрыс еместігін
көрсетіңдер
ІІ Сөйлемдердің жалғасын
табыңдар
ІІІ
Тақырыпқа байланысты видеороликтерді көрсетемін
|
Топ болып орындайды,
Топта тексереді.
|
Ү. Рефлексия
2 минут
|
Жасыл түс-сабақты
толықтай түсіндім
Сары түс-түсіндім бірақ...
Қызыл түс-түсінбедім
«Екі жүрек – бір тілек»
стикерлер тарату
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын
стикерге жазу
|
ҮІ. Бағалау
2 минут
|
Топ басшысы бағасы
Қорытынды бағалау
|
Топ
басшылары бағалау парақшасындағы ұпайларын айтады
|
ҮІІ. Үй тапсырмасын
беру.
1 минут
|
Мәтінді оқып, мазмұндау, кестені дәптерге жазып
алу
|
Тапсырманы күнделігіне жазып
алу
|