Алдаберген Бисенов атындағы №38 орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы: Өсімдіктердің тыныс алуы. Олардың оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газы мен суды бөліп шығаруы. Өсімдіктің тыныс алу процесінің қоршаған орта жағдайларына тәуелділігі.
6 сынып
Өткізген: Мугалова С.Ж
Жалағаш ауданы, Аққұм ауылы
Алдаберген Бисенов атындағы
№38 орта мектептің
химия және биология
пәндерінің мұғалімі
Мугалова Салтанат Жаксибековна
|
Пәні: Биология |
Күні: 05.12.2016 жыл |
6 сынып |
||
|
Ашық сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктердің тыныс алуы. Олардың оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газы мен суды бөліп шығаруы. Өсімдіктің тыныс алу процесінің қоршаған орта жағдайларына тәуелділігі. |
|||
|
Сілтеме |
Р.Әлімқұлова, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева, Қ.Қайым, Қ.Жұмағұлова
|
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Оқушылар өсімдіктердің тыныс алуымен, олардың оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газы мен суды бөліп шығаруын, өсімдіктің тыныс алу процесінің қоршаған орта жағдайларына тәуелділігін біле отырып өздігінен білім алады |
|||
|
Оқу нәтижеcі: |
Өз бетімен ізденіске бейімделеді. Мәтін бойынша топпен жұмыс жасауға дағдалынады; Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді; Сынып оқушыларының қарым-қатынастары өрбиді; Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді; Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі; Әдістердіпайдалану нәтижесінде оқушылардың белсенділігі артады, қызығушылығы оянады, алға қойған мәселені бірлесе отырып шешеді. |
|||
|
Сабақтың түрі |
Ашық сабақ |
|||
|
Пән аралық байланыс |
Жаратылыстану, химия, экология, |
|||
|
|
|
|||
|
Керекті жабдықтар |
Оқулық, А – 4 қағаз, маркер, стикер, кесте |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. |
|||
|
Сабақтың өту барысы: |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушылардың іс – әрекеті |
||
|
І.Сабақты ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
І. Сабақты ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Топқа бөлу: үш жемісті атап сол бойынша кезектесіп айтып топқа бөлінеді Колдарына қағаз беріледі топтарынын атын жазып партаға қояды |
І. Мұғаліммен сәлемдесу Мысалы : алма , өрік, апельсин 1 топ _________________ 2 топ _________________ 3 топ__________________ Топ атын жазып партаға қояды Жеміс туралы мұғалім сұрақтарына жауап береді. |
||
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау 8 минут (4 минут тест орындауға, 2 минут тексеруге, 2 минут сұраққа жауап беруге) ІІІ. Жаңа сабақ 18 минут (7 минут оқу 2 минут талқылау, сызу 8 минут қорғау, 1 минут бағалау ) 2 минут |
І Тест Оқушылар үйге берілген тапсырманы тест тапсырмасы арқылы орындайды: Тест
1. Минералды қоректену
дегеніміз? Сурет беріледі Фотосинтез қандай процесс?
І. Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс. Тақырыпты бөліп әр топ берілген бөлімді жеке оқиды, жұбына түсіндіреді, тобымен ой бөліседі. Қағазға өз ойларын түсіреді, ортада қорғайсыздар 1 топ _________________ Өсімдіктердің тыныс алуы 2 топ _________________ Өсімдіктердің тыныс алуына әртүрлі жағдайлардың әсері 3 топ__________________ Ауаның тастануы өсімдіктің тыныс алуына әсері Сергіту сәті Бәріміз бірге билейміз |
Оқушылар жеке жеке өздеріне берілген тест тапсырмадарын орындайды. Топта жұптасып тексеріледі, бағалайды. Топ басшысы бағаларын парақшасына жазып отырады. Бағалау 10 сұрақ -5 9 сұрақ -4 7-8 сұрақ -3 6 сұрақтан төмен-2
Топтағы оқушылар өз ойларын айтады Жаңа тақырып ашылады Оқулықпен жұмыс. Тақырыпты бөліп әр топ берілген бөлімді жеке оқып топпен талқылап, берілген тапсырманы орындайды. «Екі жүрек – бір тілек» Бір оқушы тақтаға шығады қимылды қалғандары қайталайды |
||
|
ІҮ. Бекіту 10 минут |
ІІІ. Ой толғаныс Топтарға тапсырмалар беріледі І Тұжырымдардың дұрыс немесе дұрыс еместігін көрсетіңдер ІІ Сөйлемдердің жалғасын табыңдар ІІІ Тақырыпқа байланысты видеороликтерді көрсетемін |
Топ болып орындайды, Топта тексереді. |
||
|
Ү. Рефлексия 2 минут |
Жасыл түс-сабақты
толықтай түсіндім |
Оқушылар сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазу |
||
|
ҮІ. Бағалау 2 минут |
Топ басшысы бағасы Қорытынды бағалау |
Топ басшылары бағалау парақшасындағы ұпайларын айтады |
||
|
ҮІІ. Үй тапсырмасын беру. 1 минут |
Мәтінді оқып, мазмұндау, кестені дәптерге жазып алу |
Тапсырманы күнделігіне жазып алу |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өсімдіктердің тыныс алуы 6 cынып
Өсімдіктердің тыныс алуы 6 cынып
Алдаберген Бисенов атындағы №38 орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы: Өсімдіктердің тыныс алуы. Олардың оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газы мен суды бөліп шығаруы. Өсімдіктің тыныс алу процесінің қоршаған орта жағдайларына тәуелділігі.
6 сынып
Өткізген: Мугалова С.Ж
Жалағаш ауданы, Аққұм ауылы
Алдаберген Бисенов атындағы
№38 орта мектептің
химия және биология
пәндерінің мұғалімі
Мугалова Салтанат Жаксибековна
|
Пәні: Биология |
Күні: 05.12.2016 жыл |
6 сынып |
||
|
Ашық сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктердің тыныс алуы. Олардың оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газы мен суды бөліп шығаруы. Өсімдіктің тыныс алу процесінің қоршаған орта жағдайларына тәуелділігі. |
|||
|
Сілтеме |
Р.Әлімқұлова, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева, Қ.Қайым, Қ.Жұмағұлова
|
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Оқушылар өсімдіктердің тыныс алуымен, олардың оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газы мен суды бөліп шығаруын, өсімдіктің тыныс алу процесінің қоршаған орта жағдайларына тәуелділігін біле отырып өздігінен білім алады |
|||
|
Оқу нәтижеcі: |
Өз бетімен ізденіске бейімделеді. Мәтін бойынша топпен жұмыс жасауға дағдалынады; Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді; Сынып оқушыларының қарым-қатынастары өрбиді; Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді; Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі; Әдістердіпайдалану нәтижесінде оқушылардың белсенділігі артады, қызығушылығы оянады, алға қойған мәселені бірлесе отырып шешеді. |
|||
|
Сабақтың түрі |
Ашық сабақ |
|||
|
Пән аралық байланыс |
Жаратылыстану, химия, экология, |
|||
|
|
|
|||
|
Керекті жабдықтар |
Оқулық, А – 4 қағаз, маркер, стикер, кесте |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. |
|||
|
Сабақтың өту барысы: |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушылардың іс – әрекеті |
||
|
І.Сабақты ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
І. Сабақты ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Топқа бөлу: үш жемісті атап сол бойынша кезектесіп айтып топқа бөлінеді Колдарына қағаз беріледі топтарынын атын жазып партаға қояды |
І. Мұғаліммен сәлемдесу Мысалы : алма , өрік, апельсин 1 топ _________________ 2 топ _________________ 3 топ__________________ Топ атын жазып партаға қояды Жеміс туралы мұғалім сұрақтарына жауап береді. |
||
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау 8 минут (4 минут тест орындауға, 2 минут тексеруге, 2 минут сұраққа жауап беруге) ІІІ. Жаңа сабақ 18 минут (7 минут оқу 2 минут талқылау, сызу 8 минут қорғау, 1 минут бағалау ) 2 минут |
І Тест Оқушылар үйге берілген тапсырманы тест тапсырмасы арқылы орындайды: Тест
1. Минералды қоректену
дегеніміз? Сурет беріледі Фотосинтез қандай процесс?
І. Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс. Тақырыпты бөліп әр топ берілген бөлімді жеке оқиды, жұбына түсіндіреді, тобымен ой бөліседі. Қағазға өз ойларын түсіреді, ортада қорғайсыздар 1 топ _________________ Өсімдіктердің тыныс алуы 2 топ _________________ Өсімдіктердің тыныс алуына әртүрлі жағдайлардың әсері 3 топ__________________ Ауаның тастануы өсімдіктің тыныс алуына әсері Сергіту сәті Бәріміз бірге билейміз |
Оқушылар жеке жеке өздеріне берілген тест тапсырмадарын орындайды. Топта жұптасып тексеріледі, бағалайды. Топ басшысы бағаларын парақшасына жазып отырады. Бағалау 10 сұрақ -5 9 сұрақ -4 7-8 сұрақ -3 6 сұрақтан төмен-2
Топтағы оқушылар өз ойларын айтады Жаңа тақырып ашылады Оқулықпен жұмыс. Тақырыпты бөліп әр топ берілген бөлімді жеке оқып топпен талқылап, берілген тапсырманы орындайды. «Екі жүрек – бір тілек» Бір оқушы тақтаға шығады қимылды қалғандары қайталайды |
||
|
ІҮ. Бекіту 10 минут |
ІІІ. Ой толғаныс Топтарға тапсырмалар беріледі І Тұжырымдардың дұрыс немесе дұрыс еместігін көрсетіңдер ІІ Сөйлемдердің жалғасын табыңдар ІІІ Тақырыпқа байланысты видеороликтерді көрсетемін |
Топ болып орындайды, Топта тексереді. |
||
|
Ү. Рефлексия 2 минут |
Жасыл түс-сабақты
толықтай түсіндім |
Оқушылар сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазу |
||
|
ҮІ. Бағалау 2 минут |
Топ басшысы бағасы Қорытынды бағалау |
Топ басшылары бағалау парақшасындағы ұпайларын айтады |
||
|
ҮІІ. Үй тапсырмасын беру. 1 минут |
Мәтінді оқып, мазмұндау, кестені дәптерге жазып алу |
Тапсырманы күнделігіне жазып алу |
||
шағым қалдыра аласыз













