|
САБАҚ: |
Мектеп: №6 орта мектеп |
|
|||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мукишева Д.А. |
|
|||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|
||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Отандық бренд киімдер |
|
|||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5. Т/А3 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. |
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: мәтін мазмұнын түсінеді; негізгі және қосымша ақпараттарды ажырата алады. Көпшілігі: мәтін мазмұнын толық түсінеді; негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды. Кейбіреуі: мәтін мазмұнын терең түсінеді; негізгі және қосымша ақпарат екенін дәлелдей алады. |
|
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: Отандық бренд, ұлттық киім, құндылық,болмыс,көшпелі халық, қазақ қыз-келіншектер киімі Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: сөйлеу арқылы, күнделікті өмір, басты құрал |
|
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Мәдениеттану |
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды игерту |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды таңдауда, бір-бірін оқытуда көрініс табады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен іздеуде, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеялар ұсынуда көрініс табады.Ынтымақтастық: жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды. |
|
|||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Сән және талғам |
|
|||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут 5 минут |
«Шынымды айтсам...» әдісі Оқушылар бір-бірінің киім киісі туралы бір сөйлемді «Шынымды айтсам...» деп бастайды. Мысалы: «Шынымды айтсам,адам көркі-шүберек дегенге көзім жетті.Бүгін құлпырып тұрсың» Ұйымдастыру: -оқушылардың сабаққа қатысын тексеру; - сабақ мақсатымен таныстыру; |
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут 10 минут 10 минут 7 минут |
Тыңдалым мәтіні Ерте заманнан бастау
алатын киім кию дәстүрі бүгінгі күнге дейін жалғасып келе жатса да,
ұлттық киім кию мәдениеті қандай болды? Қазақтың қыз-келіншектері
қалай киінген? Қазақ қыз-келіншектері киімінің негізгі ерекшелігі -
тұла-бойды жауып тұратындығында. Әйелдің киімі, әсіресе,
баскиімі оның жасы мен отбасындағы жағдайына байланысты өзгеріп
отырған. Қазақ киімі өзге ұлттардағыдай аса шеберлікпен, дәлдікпен,
әсемдікпен тігілген. Киімде бүкіл ұлттың, жалпы халықтың болмысы
жатса, қызға қырық үйден тию жасаған қазақ қыз-келіншектерінің
киімінде көшпелі ұлттың тарихы жатқандай. Қыз етегінің ұзын болу
себебі, әдептілікті білдірсе, кимешек секілді басты жауып тұратын
бас киімдер көшпелі халықты желдің өтінен, күннің ыстығынан, қыстың
ызғарынан қорғаған. Ғалымдардың ұзақ жылдар бойы әр түрлі тәжірибе
жасап барып, дәлелдеп жатқан дүниелерін бір ауыз сөзбен айтып
кеткен көреген халық, ақ түстің денсаулықты қорғай алатын қасиеті
бар екенін біліп, ақ түсті киелі түске айналдырған.Халқымыздың
ұлттық киімдері-біздің Отандық брендтер болып қала бермек.Себебі,ол
біздің болмысымызды дүниежүзіне таныстыратын бірден-бір
дүние 1.Тыңдалым кезіндегі тапсырма. Оқушылар дәптерлеріне орындайды: Ж.Маңыздылық аймағы
Сыртқы шеңберге- қосымша ақпараттар
2.Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. ЖЖ «6 Неліктен?» әдісі Оқушылар өздерінің жазған ақпараттарының негізгі және қосымша ақпарат болатынын дәлелдер келтіре отырып, өзара талқылайды. Мысалы: 1-оқушы: Халқымыздың ұлттық киімдері –біздің Отандық брендтер– негізгі ақпарат. 2-оқушы: Неліктен бұл негізгі ақпарат бола алады? 1-оқушы: Себебі мәтіннің негізгі айтайын деп тұрған ойы осы сөйлеммен тікелей байланысты. 2-оқушы: Неліктен осы сөйлеммен тікелей байланысты?..
|
|
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Рефлексия: Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?) Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасыз?) Түзетемін... (бүгінгі орындаған тапсырмаңыз\ сабаққа қатысыңыз бойынша нені түзетесіз?) |
|
|
||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс |
|||||||||||||||||
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|||||||||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отандық бренд киімдер 5-сынып
Отандық бренд киімдер 5-сынып
|
САБАҚ: |
Мектеп: №6 орта мектеп |
|
|||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мукишева Д.А. |
|
|||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|
||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Отандық бренд киімдер |
|
|||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5. Т/А3 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. |
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: мәтін мазмұнын түсінеді; негізгі және қосымша ақпараттарды ажырата алады. Көпшілігі: мәтін мазмұнын толық түсінеді; негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды. Кейбіреуі: мәтін мазмұнын терең түсінеді; негізгі және қосымша ақпарат екенін дәлелдей алады. |
|
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: Отандық бренд, ұлттық киім, құндылық,болмыс,көшпелі халық, қазақ қыз-келіншектер киімі Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: сөйлеу арқылы, күнделікті өмір, басты құрал |
|
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Мәдениеттану |
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды игерту |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды таңдауда, бір-бірін оқытуда көрініс табады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен іздеуде, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеялар ұсынуда көрініс табады.Ынтымақтастық: жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды. |
|
|||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Сән және талғам |
|
|||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут 5 минут |
«Шынымды айтсам...» әдісі Оқушылар бір-бірінің киім киісі туралы бір сөйлемді «Шынымды айтсам...» деп бастайды. Мысалы: «Шынымды айтсам,адам көркі-шүберек дегенге көзім жетті.Бүгін құлпырып тұрсың» Ұйымдастыру: -оқушылардың сабаққа қатысын тексеру; - сабақ мақсатымен таныстыру; |
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут 10 минут 10 минут 7 минут |
Тыңдалым мәтіні Ерте заманнан бастау
алатын киім кию дәстүрі бүгінгі күнге дейін жалғасып келе жатса да,
ұлттық киім кию мәдениеті қандай болды? Қазақтың қыз-келіншектері
қалай киінген? Қазақ қыз-келіншектері киімінің негізгі ерекшелігі -
тұла-бойды жауып тұратындығында. Әйелдің киімі, әсіресе,
баскиімі оның жасы мен отбасындағы жағдайына байланысты өзгеріп
отырған. Қазақ киімі өзге ұлттардағыдай аса шеберлікпен, дәлдікпен,
әсемдікпен тігілген. Киімде бүкіл ұлттың, жалпы халықтың болмысы
жатса, қызға қырық үйден тию жасаған қазақ қыз-келіншектерінің
киімінде көшпелі ұлттың тарихы жатқандай. Қыз етегінің ұзын болу
себебі, әдептілікті білдірсе, кимешек секілді басты жауып тұратын
бас киімдер көшпелі халықты желдің өтінен, күннің ыстығынан, қыстың
ызғарынан қорғаған. Ғалымдардың ұзақ жылдар бойы әр түрлі тәжірибе
жасап барып, дәлелдеп жатқан дүниелерін бір ауыз сөзбен айтып
кеткен көреген халық, ақ түстің денсаулықты қорғай алатын қасиеті
бар екенін біліп, ақ түсті киелі түске айналдырған.Халқымыздың
ұлттық киімдері-біздің Отандық брендтер болып қала бермек.Себебі,ол
біздің болмысымызды дүниежүзіне таныстыратын бірден-бір
дүние 1.Тыңдалым кезіндегі тапсырма. Оқушылар дәптерлеріне орындайды: Ж.Маңыздылық аймағы
Сыртқы шеңберге- қосымша ақпараттар
2.Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. ЖЖ «6 Неліктен?» әдісі Оқушылар өздерінің жазған ақпараттарының негізгі және қосымша ақпарат болатынын дәлелдер келтіре отырып, өзара талқылайды. Мысалы: 1-оқушы: Халқымыздың ұлттық киімдері –біздің Отандық брендтер– негізгі ақпарат. 2-оқушы: Неліктен бұл негізгі ақпарат бола алады? 1-оқушы: Себебі мәтіннің негізгі айтайын деп тұрған ойы осы сөйлеммен тікелей байланысты. 2-оқушы: Неліктен осы сөйлеммен тікелей байланысты?..
|
|
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Рефлексия: Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?) Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасыз?) Түзетемін... (бүгінгі орындаған тапсырмаңыз\ сабаққа қатысыңыз бойынша нені түзетесіз?) |
|
|
||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс |
|||||||||||||||||
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|||||||||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













