Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Отанға,туған жерге деген сүйіспеншілік
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмекші
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Қырқүйек 2018
1802
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
САБАҚ: Қазақ тілі | Мектеп: Т.Айтжанов атындағы жалпы орта мектебі | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
СЫНЫП: 7 «А» Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік | Қатысқандар:19 | Қатыспағандар:- |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқумақсаттары | 7.2.5.1. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру7.4.3.1. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: фразеологизмнің, мақал-мәтелдің беретін мағыналарын ажырата біледі | |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жағдаятқа сай диалогке түсіп,сөйлем құрай алады.Фразеологизмдерді, мақал- мәтелдерді мәтіннен таба алады. | ||
Кейбір оқушылар орындай алады:Тақырып аясында фразеологизмдерді, мақал -мәтелдерді еркін қолданып, диалогқа даярлықсыз түсіп, өз пікірін білдіре алады. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі | |
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тұрақты тіркес, «фразеологизм»,отан, сүйіспеншілік, мақал-мәтел | ||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: 10-12 үнқатымға түсе алады. | ||
Талқылауға арналған сұрақтар:Туған жерге деген сүйіспеншілікті қалай түсінесіз? | ||
Не себепті …. деп ойлайсыз?Не себепті сұлу арғымақты, сүйкімді балақайды, гүлденген қаланы көргенде эмоциямыз өзгереді? | ||
ишара: Қол соғу, белгі беру , бас бармақ,саяхат, сергіту сәті | ||
Алдыңғы оқу: Сүйіспеншілік – тіршіліктің негізгі тірегі | ||
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 7 минут | Психологиялық ахуал«Ақ пейілді жүрекпен» Үй жұмысы 6-тапсырмаТопқа бөліну күкірт әдісімен «Туған жер», «Отан» , «Атамекен» | күкірт |
Ортасы28 минут | Оқылым 1-тапсырмаМәтінді оқып, мазмұны бойынша сұрақтар құрастыр «Ерлікке тағзым, елжандылықтан – тағылым» атты әңгімесінен алынған мына бір үзіндіге зер салайық1993 жылы 3 шілде күні Талдықорған облысы Бел жайлауындаСалқам Жәңгір хан мен Жалаңтөс батыр басқарған Орбұлақ шайқасының 350 жылдығы салтанатында сөйлеген сөзі.Айналаға қараңызшы... Асқар тау, саумал ауа, көк майса – бәрі-бәрі: «өс, өн, өрбі, мейірлен, шаттан!» – дейтіндей ғой. Бірақ бүгін бұл араға осынша ғажайып сұлулықты қызықтауға, жомарт табиғаттың мынау шарасынан асып, шалқып-төгіліп жатқан шарапаты мен рахатын тамашалауға емес, тағзым етіп, тағылым алуға келіп тұрмыз. Біз үшін бұл араның әр тасы киелі, әр бұтасы қасиетті. Олар бұдан үш жарым ғасыр уақыт бұрын көз көріп құлақ естімеген ерен ерлікке куә болған. Сондағы атамекеннің қамы үшін, ата-жұрттың бағы үшін арыстан боп алысып, жолбарыс боп жұлысқан алты жүз сайыпқыранның бәрінің бірдей аты есімізге түсіп тұрған жоқ. Бірақ бәріміздің де бойымызды кернеп тұрған – солардың қаны, ойымызды тербеп тұрған – солардың арманы, жадымыздағы солардың өсиеті, жанымыздағы – солардың қасиеті. Бәлкім, тіпті талайымыздың бет-әлпетімізде де солардың дидары тұрған шығарҚалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)ОйтүрткіОқылым мәтінен тұрақты тіркестерді теріп жазып, мағынасын түсіндір. Шейіт болған, мейманасы тасыпТоптастыруМақал мен мәтелдерді бөліп топтастырыңдарАққу көлін аңсайды, адам туған жерін аңсайды. Бақа-батпағынаЖазылымПікірталас кестесін толтырып, ой бөлісіңдерҚалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)Сергіту сәті «Атамекен»Топтық бағалау іске асады..«Ойлан,жұптас, бөліс» Ортада берілген заттарға байланысты мақал-мәтел ойлап тап. Ағаш, топырақ, ине, ата-ана туралы сурет, кітап, жүзік, тас, иттің суреті, аттың суреті, жүз теңге, қамыс, сегіз саны, ақ жаулық, қамшы, Оқу инемен құдық қазғандайАғаш тамырымен, адам досымен мықтыЖүз теңгең болғанша, жүз досың болсынҚалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер) | қалам.Үлестірме қағаз Сергіту сәті . Караоке «Атамекен» Ағаш, топырақ, ине, ата-ана туралы сурет, кітап, жүзік, тас, иттің суреті, аттың суреті, жүз теңге, қамыс, сегіз саны, ақ жаулық, қамшы |
Соңы 5 минут | Симонид» әдісі. Орындау барысы: оқушылар сөздерді есте сақтау үшін оларды парақтарға жазып, өзін тұратын бөлме ішінде жайып қою керек. Бұл әдіс оқушыларға есте сақтау қабілетін дамыту үшін ұсыныс ретінде беріледіҚалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)Кері байланыс«Рефлексиялық шеңбер»Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. | смайликтер |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысДенсаулық жəне қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құнды-лықтарменбайланыс(тəрбиеэлементі). |
«Жоғары деңгей» Өз ойыңнан мақал құрастыр | Бағалау шәкілі«6»-5«5-»-4«3»-3 | Акт , әдебиет |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқуМіндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? ЖоспарланғанСаралау жақсы Іске асты ма?(тапсырмалар сəйкес болдыма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгерісенгіздім жəне неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауЕң жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесісабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)