Материалдар / Отанға,туған жерге деген сүйіспеншілік

Отанға,туған жерге деген сүйіспеншілік

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмекші
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қырқүйек 2018
1802
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
САБАҚ: Қазақ тіліМектеп: Т.Айтжанов атындағы жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

СЫНЫП: 7 «А» Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілікҚатысқандар:19Қатыспағандар:-

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқумақсаттары7.2.5.1. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру7.4.3.1. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады: фразеологизмнің, мақал-мәтелдің беретін мағыналарын ажырата біледі


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жағдаятқа сай диалогке түсіп,сөйлем құрай алады.Фразеологизмдерді, мақал- мәтелдерді мәтіннен таба алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:Тақырып аясында фразеологизмдерді, мақал -мәтелдерді еркін қолданып, диалогқа даярлықсыз түсіп, өз пікірін білдіре алады. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Тілдік мақсат



Оқушылар орындай алады: пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі


Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тұрақты тіркес, «фразеологизм»,отан, сүйіспеншілік, мақал-мәтел


Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: 10-12 үнқатымға түсе алады.


Талқылауға арналған сұрақтар:Туған жерге деген сүйіспеншілікті қалай түсінесіз?


Не себепті …. деп ойлайсыз?Не себепті сұлу арғымақты, сүйкімді балақайды, гүлденген қаланы көргенде эмоциямыз өзгереді?


ишара: Қол соғу, белгі беру , бас бармақ,саяхат, сергіту сәті
Алдыңғы оқу: Сүйіспеншілік – тіршіліктің негізгі тірегі
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы 7 минутПсихологиялық ахуал«Ақ пейілді жүрекпен» Үй жұмысы 6-тапсырмаТопқа бөліну күкірт әдісімен «Туған жер», «Отан» , «Атамекен»күкірт
Ортасы28 минутОқылым 1-тапсырмаМәтінді оқып, мазмұны бойынша сұрақтар құрастыр «Ерлікке тағзым, елжандылықтан – тағылым» атты әңгімесінен алынған мына бір үзіндіге зер салайық1993 жылы 3 шілде күні Талдықорған облысы Бел жайлауындаСалқам Жәңгір хан мен Жалаңтөс батыр басқарған Орбұлақ шайқасының 350 жылдығы салтанатында сөйлеген сөзі.Айналаға қараңызшы... Асқар тау, саумал ауа, көк майса – бәрі-бәрі: «өс, өн, өрбі, мейірлен, шаттан!» – дейтіндей ғой. Бірақ бүгін бұл араға осынша ғажайып сұлулықты қызықтауға, жомарт табиғаттың мынау шарасынан асып, шалқып-төгіліп жатқан шарапаты мен рахатын тамашалауға емес, тағзым етіп, тағылым алуға келіп тұрмыз. Біз үшін бұл араның әр тасы киелі, әр бұтасы қасиетті. Олар бұдан үш жарым ғасыр уақыт бұрын көз көріп құлақ естімеген ерен ерлікке куә болған. Сондағы атамекеннің қамы үшін, ата-жұрттың бағы үшін арыстан боп алысып, жолбарыс боп жұлысқан алты жүз сайыпқыранның бәрінің бірдей аты есімізге түсіп тұрған жоқ. Бірақ бәріміздің де бойымызды кернеп тұрған – солардың қаны, ойымызды тербеп тұрған – солардың арманы, жадымыздағы солардың өсиеті, жанымыздағы – солардың қасиеті. Бәлкім, тіпті талайымыздың бет-әлпетімізде де солардың дидары тұрған шығарҚалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)ОйтүрткіОқылым мәтінен тұрақты тіркестерді теріп жазып, мағынасын түсіндір. Шейіт болған, мейманасы тасыпТоптастыруМақал мен мәтелдерді бөліп топтастырыңдарАққу көлін аңсайды, адам туған жерін аңсайды. Бақа-батпағынаЖазылымПікірталас кестесін толтырып, ой бөлісіңдерҚалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)Сергіту сәті «Атамекен»Топтық бағалау іске асады..«Ойлан,жұптас, бөліс» Ортада берілген заттарға байланысты мақал-мәтел ойлап тап. Ағаш, топырақ, ине, ата-ана туралы сурет, кітап, жүзік, тас, иттің суреті, аттың суреті, жүз теңге, қамыс, сегіз саны, ақ жаулық, қамшы, Оқу инемен құдық қазғандайАғаш тамырымен, адам досымен мықтыЖүз теңгең болғанша, жүз досың болсынҚалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)қалам.Үлестірме қағаз







































Сергіту сәті . Караоке «Атамекен»





Ағаш, топырақ, ине, ата-ана туралы сурет, кітап, жүзік, тас, иттің суреті, аттың суреті, жүз теңге, қамыс, сегіз саны, ақ жаулық, қамшы



Соңы 5 минутСимонид» әдісі. Орындау барысы: оқушылар сөздерді есте сақтау үшін оларды парақтарға жазып, өзін тұратын бөлме ішінде жайып қою керек. Бұл әдіс оқушыларға есте сақтау қабілетін дамыту үшін ұсыныс ретінде беріледіҚалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)Кері байланыс«Рефлексиялық шеңбер»Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
  • Үй жұмысы 5-тапсырма




    смайликтер
    Қосымша ақпарат
    Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланысДенсаулық жəне қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құнды-лықтарменбайланыс(тəрбиеэлементі).


    «Жоғары деңгей» Өз ойыңнан мақал құрастыр

    Бағалау шәкілі«6»-5«5-»-4«3»-3Акт , әдебиет
    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқуМіндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? ЖоспарланғанСаралау жақсы Іске асты ма?(тапсырмалар сəйкес болдыма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгерісенгіздім жəне неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауЕң жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:

    Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесісабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1









    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ