Материалдар / Отанға,туған жерге деген сүйіспеншілік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Отанға,туған жерге деген сүйіспеншілік

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмекші
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қырқүйек 2018
1822
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

САБАҚ: Қазақ тілі

Мектеп: Т.Айтжанов атындағы жалпы орта мектебі


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:


СЫНЫП: 7 «А» Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік

Қатысқандар:19

Қатыспағандар:-


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу

мақсаттары

7.2.5.1. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру

7.4.3.1. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: фразеологизмнің, мақал-мәтелдің беретін мағыналарын ажырата біледі

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жағдаятқа сай диалогке түсіп,сөйлем құрай алады.Фразеологизмдерді, мақал- мәтелдерді мәтіннен таба алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:Тақырып аясында фразеологизмдерді, мақал -мәтелдерді еркін қолданып, диалогқа даярлықсыз түсіп, өз пікірін білдіре алады. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Тілдік мақсат



Оқушылар орындай алады: пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тұрақты тіркес, «фразеологизм»,отан, сүйіспеншілік, мақал-мәтел

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: 10-12 үнқатымға түсе алады.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Туған жерге деген сүйіспеншілікті қалай түсінесіз?

Не себепті …. деп ойлайсыз?

Не себепті сұлу арғымақты, сүйкімді балақайды, гүлденген қаланы көргенде эмоциямыз өзгереді?

ишара: Қол соғу, белгі беру , бас бармақ,саяхат, сергіту сәті

Алдыңғы оқу: Сүйіспеншілік – тіршіліктің негізгі тірегі

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

7 минут

Психологиялық ахуал

«Ақ пейілді жүрекпен»

Үй жұмысы 6-тапсырма

Топқа бөліну күкірт әдісімен «Туған жер», «Отан» , «Атамекен»

Picture 19 күкірт

Ортасы

28 минут

Оқылым 1-тапсырма

Мәтінді оқып, мазмұны бойынша сұрақтар құрастыр «Ерлікке тағзым, елжандылықтан – тағылым» атты әңгімесінен алынған мына бір үзіндіге зер салайық

1993 жылы 3 шілде күні Талдықорған облысы Бел жайлауында
Салқам Жәңгір хан мен Жалаңтөс батыр басқарған Орбұлақ шайқасының 350 жылдығы салтанатында сөйлеген сөзі.

Айналаға қараңызшы... Асқар тау, саумал ауа, көк майса – бәрі-бәрі: «өс, өн, өрбі, мейірлен, шаттан!» – дейтіндей ғой. Бірақ бүгін бұл араға осынша ғажайып сұлулықты қызықтауға, жомарт табиғаттың мынау шарасынан асып, шалқып-төгіліп жатқан шарапаты мен рахатын тамашалауға емес, тағзым етіп, тағылым алуға келіп тұрмыз. Біз үшін бұл араның әр тасы киелі, әр бұтасы қасиетті. Олар бұдан үш жарым ғасыр уақыт бұрын көз көріп құлақ естімеген ерен ерлікке куә болған. Сондағы атамекеннің қамы үшін, ата-жұрттың бағы үшін арыстан боп алысып, жолбарыс боп жұлысқан алты жүз сайыпқыранның бәрінің бірдей аты есімізге түсіп тұрған жоқ. Бірақ бәріміздің де бойымызды кернеп тұрған – солардың қаны, ойымызды тербеп тұрған – солардың арманы, жадымыздағы солардың өсиеті, жанымыздағы – солардың қасиеті. Бәлкім, тіпті талайымыздың бет-әлпетімізде де солардың дидары тұрған шығар

Қалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)

Ойтүрткі

Оқылым мәтінен тұрақты тіркестерді теріп жазып, мағынасын түсіндір.

Шейіт болған, мейманасы тасып

Топтастыру

Мақал мен мәтелдерді бөліп топтастырыңдар

Аққу көлін аңсайды, адам туған жерін аңсайды. Бақа-батпағына

Жазылым

Пікірталас кестесін толтырып, ой бөлісіңдер

Қалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)

Сергіту сәті «Атамекен»

Топтық бағалау іске асады..

«Ойлан,жұптас, бөліс» Ортада берілген заттарға байланысты мақал-мәтел ойлап тап. Ағаш, топырақ, ине, ата-ана туралы сурет, кітап, жүзік, тас, иттің суреті, аттың суреті, жүз теңге, қамыс, сегіз саны, ақ жаулық, қамшы,

Оқу инемен құдық қазғандай

Ағаш тамырымен, адам досымен мықты

Жүз теңгең болғанша, жүз досың болсын

Қалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)

қалам.

Үлестірме қағаз





















Сергіту сәті . Караоке «Атамекен»




Ағаш, топырақ, ине, ата-ана туралы сурет, кітап, жүзік, тас, иттің суреті, аттың суреті, жүз теңге, қамыс, сегіз саны, ақ жаулық, қамшы



Соңы

5 минут

Симонид» әдісі.

Орындау барысы: оқушылар сөздерді есте сақтау үшін оларды парақтарға жазып, өзін тұратын бөлме ішінде жайып қою керек.

Бұл әдіс оқушыларға есте сақтау қабілетін дамыту үшін ұсыныс ретінде беріледі

Қалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)

Кері байланыс

«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

Үй жұмысы 5-тапсырма



смайликтер

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?


Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?


Пəнаралық байланыс

Денсаулық жəне қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құнды-лықтармен

байланыс

(тəрбиеэлементі).


«Жоғары деңгей» Өз ойыңнан мақал құрастыр


Бағалау критериі

Дескриптор

Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру


Проблемалық сұрақ құрастыруда шатасады

1балл

Мәтінді оқып, ойларыңды ортаға салып,сұрақтар құрастырады

2 балл

Фразеологизмді мәтіннен табуы



Фразеологизмді таппайды


1балл

Тұрақты тіркестерді тауып, мағынасын ашады 2балл


Мақал-мәтелді топтастыруы, құрастыруы

Мақал мен мәтелді айыруда шатасады

1балл

Мақал-мәтелді бөлек топтастырып, құрастырады

2балл

Бағалау шәкілі

«6»-5«5-»-4«3»-3

Акт , әдебиет

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу

Міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған

Саралау жақсы Іске асты ма?

(тапсырмалар сəйкес болдыма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс

енгіздім жəне неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:


Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту

мен оқуға қатысты)?

1:


Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі

сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!