Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Отанға,туған жерге деген сүйіспеншілік 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық |
Мектеп: Н.Тұрсынбеков атындағы ШЖНОМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні:15.11.2023 |
Мұғалім: Жолдасбекова Айгуль Мейрамбековна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
7.2.6.1 – Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу; 7.4.4.1 – Етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті, етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
– Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу; – Етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың уақыты / кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Сәтті күн тілеу. Бүгінгі сабақтың мақсаттарымен таныстыру. Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сен» Топтарға бөлу. «Сиқырлы қорапша» әдісі бойынша,берілген мақал-мәтелдер арқылы екі топқа бөлінеді. 1-топ «Туған жер» тобы 2-топ «Отан» тобы Оқу мақсаты түсіндіріледі. Бағалау парақшасы «Домбыра» |
Оқушылар мұғаліммен амандасып, сабақтың мақсаттарымен танысады. |
“Домбыра” әдісі бойынша өз-өздерін бағалайды. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білімді бекіту |
« Пошта » әдісі: Оқушылар бізге поштадан хат келді. Құрметті оқушылар, жаңа сабаққа өтпес бұрын, алдыңғы оқуды еске түсірейік. Келесі сұрақтарға жауап беріп, белсенділік танытуға тырысыңыздар: 1.Есімше сөйлемде қандай қызмет атқарады? 2.Көсемшенің жұрнақтарын атаңдар? 3.Тұрақты тіркестер дегеніміз не? 4.Қазақ тілінде жалғаудың қанша түрі бар? 5.Септік жалғауларын ата? 6.Көптік жалғауы туралы.өз ойың? 7.Тұйық етістік атқаратын қызметі қандай? 8. Есімшенің жұрнақтарын ата? 9.Мақал дегеніміз не? 10.Мәтел дегеніміз не? 11.Сүйіспеншілік сөзіне өз көзқарасыңызды білдіріңіз? 12.Қазақ тілінде шылаудың қанша түрі бар? 13.Құрамында көсемшесі бар ,бір мақал-мәтел айтамыз. 14.Тұйық етістіктің жұрнағын ата? 15.Отан сөзін септе? Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді; -өз ойын білдіреді; «Отан мен туған жерге деген сүйіспеншілік туралы видео көрсетіліп, сол арқылы жаңа сабаққа өту қарастырылады. «Әр адамның бойында күн бар, тек оның нұрлануына мүмкіндік беріңдер». Сократ |
Оқушылар үй жұмысын еске түсіреді. Оқушылар видео тамашалайды |
|
Қазақ тілі:. / Ермекова Т.Н., Ильясова Н.Ә., Тоқтыбаева Г.Б. – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2017. – 192 бет. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма Топтық жұмыс 1-топ. Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды. «9 алмаз» әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып шығады.
2- топ. Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды. Зерттеу ағашы Екі топта бірігіп Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды. «Қосжазба күнделігі»
Дискриптор; -мәтіннен ақпаратты іріктейді; -мәтіндік зерттеу жасайды; -қорытындыға сүйеніп түсіндірме жазады; 2-тапсырма .Жұптық жұмыс “Пікірталас” әдісі. Оқылым мәтіні бойынша кестені толтырып, ой бөлісіңдер.
ЖАУАП ПАРАҒЫ:
Дескриптор -мәтіннен қажетті сөйлемдерді тауып,дәлел келтіреді; -өз жауабын жұбымен талқылайды. 3 – тапсырма. Жеке жұмыс. «Қазына іздеу» әдісі Мәтінге назар салыңыздар. Келесі кестеге етістіктің есімше, көсемше тұлғасындағы және тұйық етістіктің жұрнағы жалғанған етістіктерді үш бағанға бөліп,дәптерге жазамыз.
Дескриптор: -мәтіннен етістіктің көсемше,есімше,тұйық етістік тұлғалы сөздерін тауып,жазады. |
Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды. «9 алмаз» әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып
Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.
Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды.
Жеке жұмысты орындау барысында етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті қолданады. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 – тапсырма. « Жапырақ теру»әдісі. Тілдесім барысында етістіктің есімшелі, көсемшелі тұлғаларын, тұйық етістіктерді қолданыңыздар. 1.Ақылсыз адам---------- келеді. (айқайлай) Жан-жағын -------------- келеді(жайпай) 2 Жолға шықпай тұрып,----------(жолдасыңды сайла) 3.Сыпайы киімді ------- тоздырады(киіп) Сараң киімді ---------тоздырады (жиып) 4.Адамды өмір---------------(үйретеді) Үйренбесе ----------------(күйретеді) 5 Ақылды кісі----------(азбайды) Асыл бұйым-----------(-тозбайды) 6.----------------, кісіден сұра (Білмегенді) Үлкен болмаса ,кішіден сұра 7.Оқып сөйлеме, Көңіліңе ------(тоқып сөйле) 8.Ақылды кісі -----(азбайды), Асыл бұйым-------( тозбайды) 9.Аяққа кісен--------(салуға болар), Тілге кісен салынбас 10. Орынсыз ашу---------(от шашу) 11.Уәдені бұзу----------( ұяны бұзумен тең) 12.Жақсының қасиеті------(жарастыру) Жаманның қасиеті ------(таластыру) 13.Сауатсыздың сөзіне--------( сүрініп құлайсың.) 14.Сыпайы сызып айтады. Шешен---------( қызып айтады) 15 Шорқақ үзіп айтады. Жаман ------(бұзып айтады.) |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты бекіту |
«Жарық шамы» әдісі Құрметті оқушылар, сабақты қорытындылау мақсатында сіздерге бірнеше шам әзірленген. Шамдарды жағып, өз қалауыңызбен таңдау арқылы онда жасырылған сұрақтарға жауап беріңіздер.
Өз Отаныңның көркеюі үшін қандай іс-әрекеттер жасап жүрсіңдер?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақты бекітеді, қорытындылайды. |
Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар “Домбыра” әдісі бойынша өз-өздерін бағалайды. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы. Кері байланыс |
Кері байланыс.
Үй жұмысы: Етістіктің тұлғаларын, тұйық етістікті қатыстырып, «Туған жерге тағзым» тақырыбында алдымен жоспар құрып, жоспар бойынша мәтін құрыңыздар. |
Оқушылар мұғаліммен кері байланыс орнатады. |
|
|