Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Отбасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: Кішішыған орта мектебі |
|||||||
Сынып :2
|
Мұғалімнің аты-жөні: Таурбаев А.Р. |
||||||
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||
Сабақ тақырыбы |
Отбасылық портрет |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.3.2.1 жұмысты жасауға әсер ететін факторларды анықтай отырып, әр түрлі өнер, қолөнер, дизайн түрлерінің кейбір сипаттамаларын танып білу және сипаттау 2.1.3.1 Идеяларды талқылау және сұрақтар қою |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Идеяларды талқылау және сұрақтар қою арқылы жұмысты жасауды анықтау. |
||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||
Тілдік мақсаттар |
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Сыныптастардың бір-біріне деген , бір-бірінің ойына деген, пікіріне деген сыйласымдықты диалогтік оқыту арқылы арттыру. |
||||||
Бастапқы білім |
Оқушылар түстік қатынасты біледі, түстің реңктерін алуды біледі. «Портрет» жанрын біледі. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 2 минут |
Ұйымдастыру бөлімі
ә) оқушыларды түгендеу. |
|
|||||
Сабақтың ортасы 35 минут |
Зерттеу жұмысы Әртүрлі отбасы бейнеленген атақты суретшілердің салған суреттерінің көшірмесін, әртүрлі отбасы фотоларын қарастыру. Оқушыларға арналған сұрақтар қатары: Суреттерден кімдерді көріп тұрсыздар? Бұл қандай суреттер? Осы суретті бейнелеу өнерінің қай жанрына жатқызамыз, айта аласыздар ма? Зерттеу жұмысы Жұппен (немесе шағын топпен) көркем өнер туындыларын зерттеңіз және келесі сұрақтарды талқылаңыздар: Суреттен сіз не көріп отырсыз? Суретте бейнеленген немесе фотодағы адамдар немен айналысатынын, олардың мамандықтары қандай екенін таба аласыз ба? Сіз мұны қалай сипаттайсыз? Суретші киімді қалай бейнелеген? Суреттен қандай пішін, түс және реңк аңғаруға болады? Оқушылар зерттеу жұмыстарын саралап болған соң отбасылық портрет салатын болады. Портретте кімнің мамандығы қандай екені түсінікті болуы тиіс екендігін түсіндіремін. Оны қалай жасайтындығын оқушылардан сұрауға болады немесе өзім түсіндіріп өтемін. Оқушылар мамандықты қамтып көрсететін әртүрлі элементтер туралы және оны суретте қалай бейнелеу керек екендігі туралы ойларын дамытады. Оқушылар алдымен жылдам ойлана отырып, пішіннің сұлбасын жасап, композицияны графитті қарындашпен белгілейді, содан соң жұмысты бояумен бастауға болатындығын айтамын. Жұмысты төмендегі кезеңдерге сай орындаған дұрыс:
Дескриптор:
|
Слайд Көркем шығармашылық бояу құралдары, альбом немесе А 4 форматты қағазы |
|||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Рефлексия. Оқушыларға келесі сұрақтарды қоюға болады Саған не оңай болды? Қолыңнан не жақсы келді? Не қиын болды? Неге олай ойлайсың? Жаңадан не үйрендің? |
|
|||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың барысында қабілеті жоғары оқушыға тапсырманы күрделетемін |
Өзара бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі және мұғалім бағалауы (дескрипторлар арқылы) жүреді |
Денсаулық сақтау технологиялары. Интерактивті тақтаны 10-мин артық қолданбау Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет. Бұл сабақта практикалық жұмыс жасау барысында оқушылар орындарынан тұрып жүреді Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелері |
|||||
Сабақбойыншарефлексия Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы солжақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |