Пәні: Қазақ тілі | Мектеп: А. Байтұрсынов атындағы № 10 ЖОББМ |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Отаргалиева Камарслу |
Сынып 5 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
3-бөлім: «Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер» |
Сабақтың лексикалық тақырыбы | Отбасы – шағын мемлекет
|
Оқу мақсаттары /оқу бағдарламасына сілтеме/ | Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.);Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.). |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Сюжетті суреттегі негізгі ойды құрастыра алады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді белгілейді |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Жинақы мәтін жаза алады. |
Бағалау критерийі | 1.Сюжетті суреттердің желісі бойынша 4 сөйлем құрастырады.2. Негізгі ақпараттарды пайдаланып жинақы мәтін жазады. |
Алдыңғы білім | Үлкенге құрмет - кішіге міндет дегенді қалай түсінесің?Үлкен кісілерге күнделікті өмірде қандай көмек көрсетесің? |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Сабақтың басы
| «Тосын сұрақтар кезегі» Мұғалім әрекеті: Топқа бөлінген оқушыларға мына сұрақтарға жауап беруді өтінеді. Әр жауаптың нақты әрі қысқа болуы қажеттілігін ескертеді. Сұрақтарды дайындап, топтарға таратып береді.Оқушы әрекеті: Таратылған сұрақтар бойынша топтар өз пікірлерін айтады.Сұрақтар:Отбасында ең сыйлы кім? Ең қымбатты кім? Ең ақылды кім? Ең сүйкімді кім?«Ұлдың ұяты әкеге, қыздың ұяты шешеге» мақалын қалай түсінесің?Балапан ұяда не көрсе ...... ЖалғастырӘкені, ананы, баланы кімге теңейміз?Отбасын сақтайтын не?Әр отбасының басты ерекшелігі не?Отбасында кімді пір тұтасың?Мұғалім сауалы: Ендеше осы сұрақтарға жауап бере отырып, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?Сабақ тақырыбы, мақсаты таныстырылады |
|
Сабақтың ортасы
| Жазылым алдында. ЖЖ. «4 сөйлем» әдісі Бұл суретте қандай оқиға орын алды? Бірінші сөйлем «Менің ойымша .... Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»Үшінші сөйлем «Мен оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....»4. Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынандай қорытынды шешімге келдім...»Мұғалім әрекеті: Топтарға екі сурет беріледі. Тапсырма нұсқаулығымен таныстырады. Оқушыларға жетелеуші сұрақтар қою арқылы қолдау жасайды. Оқушы әрекеті: Берілген суреттер бойынша, 4 сөйлем жазады. Оқушылар 4 сөйлемін топта оқып береді. . ҚБ. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі. Дескрипторы: Сюжетті суреттегі негізгі ойды 4 сөйлеммен құрастыра алады.
Мұғалім әрекеті: Жұпта мәтінді оқып, негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді белгілеуді және сол арқылы жинақы мәтін құрастыруды тапсырады. Тілдік өзгерістер енгізуге болатынын айтады.Оқушы әрекеті: Жеке оқиды, жұпта ақылдаса отырып негізгі сөйлемдерді белгілеп жинақы мәтін жазады.Кейбір оқушылар мәтіндегі негізгі ойды сақтап қалуда қиналуы мүмкін, бұл жағдайда жетектеуші сұрақтар беремін, әр абзацты бөлек-бөлек қарастыруға бағыт беріп, қолдап отырамын.Отбасы - шағын мемлекет Отбасы - сыйластық, жарастық орнаған орта, кішкентай Отан. Отбасында ата мен әженің, әке мен ананың орны ерекше. «Отан – отбасынан басталады» дегендей Отанды сүю отбасынан басталатыны рас! Себебі, отбасы – бала тәрбиесінің ең алғашқы ұжымы. Отбасы - адам үшін ең жақын әлеуметтік орта. Отбасы белгілі дәстүрлердің, әдет - ғұрыптардың сақтаушысы. Отбасында бала алғаш рет өмірмен, қоршаған ортамен танысып, мінез - құлық нормаларын игереді. Отбасы балалардың азамат болып өсуінің негізі болып табылады. Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу. Отбасы тәрбиесі - бұл жалпы тәрбиенің ең басты бөлігі. Отбасы – бірлесіп күн көретін туыстық қатынаста тұратын адамдар тобы.Дескрипторы: - Мәтіннің баяндау желісін және негізгі ойды сақтай отырып жинақы мәтін жазу. - Тыныс белгілерін сақтау.- Орфографиялық қателер жібермеу.
ҚБ. Жұптар дескриптор арқылы өзара бағалап, стикерге жазып береді. Жарайсың!.............................................Келесіде ?.............................................Жарайсың!............................................Жұптардың жинақы мәтіні бағаланғаннан кейін «қайта түзету».
|
http://go.mail.ru/redir?via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS1y8vL9erykgsSizSS87P1S9JTC_WV3UxULV0VXUxVLUwArGdDMGkAVjEEEw6acOkgaQxmDSAKQKSTsiKLCAcVRcjVUtjJJMgSp0hIgwMhiaWZgbmRhYWxgyda7Y-tziUu_2it_n3yb-W-gEA0_ItKg
|
Сабақтың соңы
| Оқу мақсаттарына оралу. Екі сұраққа жауап берулерін ұсыну.Мен сабақтың мақсатын түсіндім, оны.................................................................................................................орындай алдым.Мен ...................................................түсінбедім, маған ең қиыны.............................болды. |
|
Қосымша мәлімет |
саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
| Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс. /тәрбие элементі/
|
Топтар мен жұптар бір –біріне қолдау көрсетеді. Қабілеті төмен оқушыларға жетелеуші сұрақтар қою арқылы қолдау жасаймын. Қабілетті оқушылар ойды сақтап жинақы мәтін жазады, жұбына көмектесіп, қателерін түзетеді. | 1.Топта «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бірін –бірі бағалайды.2. Жұптар дескриптор арқылы өзара бағалап, стикерге жазып береді. | Қазақ тілі, бейнелеу өнері пәнімен байланыс.Оқушылардың денсаулығы қауіп төнбейді. АКТ дағдыларына сюжетті суреттерді пайдалану. Ынтымақтастық, өзара бірлесе жұмыс істеу дағдылары, отбасына деген сыйластық қалыптасты. |