1-бөлім.
Таныстыру.
Отбасы мүшелері өздерін
таныстырады.
Балалар өз отбасы туралы
әңгімелейді.
Сенің отбасың қандай?
Сенің отбасыңда неше адам бар? Олар
кімдер?
Отбасыңда сені қалай еркелетіп
айтады?
Сен отбасыңдағы адамдарды қалай
атайсың?
2-бөлім. Ситуациялық
сұрақтар.
Бала тәрбиесіне қатысты қазаққа тән қандай
қасиеттерді дұрыс деп санайсыз?
Бала үшін ата – ананың қайсысының беделі күшті
деп ұғасыз?
Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым
ба, әлде мектептің жуапкершілігі басым ба?
Баланы еркін тәрбиелеген дұрыс па, әлде қатаң
тәрбиелеген дұрыс па?
Балалардың шығармашылығына назар
аударайық.
Отбасының басты қазығы, алтын діңгегі –бала.
Баланың жан-жақты тәрбиелі болып өсуіне берекелі, өнегелі,
ынтымақты отбасының ықпалы мол.
Отбасы берекелі, тату болу үшін сыйластық,
мейірімділік, жанашырлық, бауырмалдық қасиеттер әр адамның
жүрегінен орын алуы керек.
«Отан отбасынан басталады» дейді қазақ халқымыз.
Елдің, ұлттың, жалпы адамзаттың болашағы, даму деңгейі осы
отбасынан басталады.
1-оқушы: — Анашым, мен бүгін сабаққа бармай-ақ
қояйыншы, үйге берілген тапсырманы орындамап едім, апай сұраса,
«ауырып жатыр» деп айта салыңызшы.
2-оқушы: — Анашым, мен бүгін емтиханнан «2»
алдым.
3-оқушы: — Әке, мен бүгін мектепте жарысқа
қатысып, мақтау қағазын алдым.
Ата – аналар осы жағдайларды сол сәтте қалай
қабылдайтындықтарын(қуаныштарын, реніштерін нақыл сөздерді қолданып
) көрсетеді.
Балаңыздың туған күні қашан?
Балаңыздың парталас көршісі
кім?
Балаңыз бірінші сыныпқа қашан
барды?
Балаңыздың сүйікті асы не?
Балаңыздың аяқ киім өлшемі
қандай?
Балаңыз сізді ренжіикенде ең алдымен аузыңызға
қандай сөз түседі?
|