|
Пәннің аты |
Уақыты: |
|
|
Сабақтың атауы |
Отбасы мүшелері |
|
|
Мақсаты |
Оқушылар тақырыпты дұрыс айтып, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре түсу арқылы сөз байлығын арттырады және сауатты жазуға үйренеді |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Жаттығу жұмыстарын жүйелі орындау,нақты мысалдар келтіріп, өз ойын дәлелдеді Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
|
|
Әдіс тәсілдер |
Ойын, ББУ, тренинг, Кім жылдам ,,аквариум ойыны Семантикалық |
|
|
+Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер? Суретке қарап әңгіме жүргізу
|
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
|
Мағынаны тану |
Оқулықтағы суреттермен жұмыс. Сол бойынша сұрақтар қою. Сөйлету. 1. Қазақ тілі кітабы туралы мағлұмат бару.2. ҚР-ның президентінің сөзімен таныстыру Айналайын!Қолыңдағы әсем кітап «Қазақ тілі»-аяулы ана тіліңнің мөлдір бастауы, білім шыңына жол ашар ақылшың. Білім есігін ашқан алғашқы қадамың құтты болсын!Еңбегіңмен алған білімің өзің үшін де, елің үшін де таусылмас асыл қазына болмақ.Елін, жерін сүйетін, жаны ізгі жақсы азамат болып өсетініңе сенемін. Қазақстан Республикасының президенті:
Салыстыру арқылы тақырыпты түсіну
Н. Назарбаев. |
|
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
Постер пайдалану Шығармашылық тапсырма: 1 топ Бейбітшілік құсын бояңдар. 2 топ Отбасы жайлы суреттер салу 3 топ Отбасы қандай болады .
Оқушылар бояған суреттерін тақтаға іліп,сезімдерімен бөліседі. |
|
|
Үйге тапсырма |
Тағы қандай құстарды білесіңдер? Суретін салу. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
|
Сабақтың атауы |
Мен және менің отбасым |
|
|
Мақсаты |
Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Оқушылар тақырыпты дұрыс айтып, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре түсу арқылы сөз байлығын арттырады және сауатты жазуға үйренеді |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасы мүшелері
Отбасы мүшелері
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
|
|
Сабақтың атауы |
Отбасы мүшелері |
|
|
Мақсаты |
Оқушылар тақырыпты дұрыс айтып, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре түсу арқылы сөз байлығын арттырады және сауатты жазуға үйренеді |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Жаттығу жұмыстарын жүйелі орындау,нақты мысалдар келтіріп, өз ойын дәлелдеді Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
|
|
Әдіс тәсілдер |
Ойын, ББУ, тренинг, Кім жылдам ,,аквариум ойыны Семантикалық |
|
|
+Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер? Суретке қарап әңгіме жүргізу
|
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
|
Мағынаны тану |
Оқулықтағы суреттермен жұмыс. Сол бойынша сұрақтар қою. Сөйлету. 1. Қазақ тілі кітабы туралы мағлұмат бару.2. ҚР-ның президентінің сөзімен таныстыру Айналайын!Қолыңдағы әсем кітап «Қазақ тілі»-аяулы ана тіліңнің мөлдір бастауы, білім шыңына жол ашар ақылшың. Білім есігін ашқан алғашқы қадамың құтты болсын!Еңбегіңмен алған білімің өзің үшін де, елің үшін де таусылмас асыл қазына болмақ.Елін, жерін сүйетін, жаны ізгі жақсы азамат болып өсетініңе сенемін. Қазақстан Республикасының президенті:
Салыстыру арқылы тақырыпты түсіну
Н. Назарбаев. |
|
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
Постер пайдалану Шығармашылық тапсырма: 1 топ Бейбітшілік құсын бояңдар. 2 топ Отбасы жайлы суреттер салу 3 топ Отбасы қандай болады .
Оқушылар бояған суреттерін тақтаға іліп,сезімдерімен бөліседі. |
|
|
Үйге тапсырма |
Тағы қандай құстарды білесіңдер? Суретін салу. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
|
Сабақтың атауы |
Мен және менің отбасым |
|
|
Мақсаты |
Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Оқушылар тақырыпты дұрыс айтып, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре түсу арқылы сөз байлығын арттырады және сауатты жазуға үйренеді |
|
шағым қалдыра аласыз

















