Күні: 21.11.2018
Өткізген: Д.С Габбасова
Білім беру саласы: Коммуникация , таным, шығармашылық
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту. Көркем әдебиет .Сурет салу.
Тақырыбы: «Күз сыйы»
Мақсаты: Балалардың күз туралы түсініктерін кеңейту. Балалардың қоршаған ортаға деген көзқарастарын қалыптастырып, табиғатты сүюге, қамқор болуға үйрету.Күз мезгілінің атауларын, олардың ерекшеліктерін ұғындыру. Ертегі арқылы оқу іс-әрекетке деген қызығушылығын арттыру. Суреттер арқылы балалардың ой-өрісін, тілін, сөйлеу мәнерін дамыту. Көкөністер мен жемістерді ажырата білуге. Күз молшылығы туралы түсініктерін кеңейту.
Көрнекілігі: Күз мезгілінің суреттері. Шалқан ертегісінің кейіпкерлерінің суреттері.Көкөністер мен жемістер.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын.
|
Оқу-қызмет кезеңдері: |
Тәрбиешінің іс-әрекеті: |
Балалардың іс-әрекеті:
|
|
Мативацялық қозғаушы |
( Музыкамен ішке кіреді.) Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Үлкенге де сіз, Кішіге сіз Баршаңызға құрметтеп Бас иеміз біз! Шаттық шеңбері: /шеңберге тұрып,музыка арқылы жылы тілектерін білдіреді./ -Ал, балалар бүгінгі көңіл- күйлерің қалай? |
Келген қонақтар мен балалар амандасады.
шеңберге тұрады. - Жақсы |
|
Ұйымдастырушы , қозғаушы |
-Олай болса балалар бүгінгі оқу іс-әрекетімізді көңілді отырып бастайық. Бүгінгі оқу іс – әрекетіміздің тақырыбы «Күз сыйы» деп аталады. - Қазір жылдың қай мезгілі? - Күз екенін қайдан білдіңдер? - Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады? (Күз мезгілі туралы слайд қарау.) - Күз мезгілінде бау-бақшада не піседі? Сурет пен жұмыс. /көкөніс,жемістердің суреттерін көрсету, атап айтқызу./ Балалар бүгін бізге «Шалқан» ертегісіндегі кейіпкерлер қонаққа келіпті. Қонаққа келгенде балалар олар бізден көмек сұрап келіпті. Көмектесеміз бе? -Балалар «Шалқан» ертегісін білеміз бе? -Олай болса , балалар 1-ші Шалқан ертегісін есімізге түсірейік. Интер тақтамен жұмыс /Слайд қарау/ Балалар шалқан ертегісін естеріне түсіреді. -Балалар атайға шалқанын тартып көмектесейік, ол үшін атайдың бізге берген тапсырмасы бар екен соны орындайық. Атайдың тапсырмасы:
Шалқан жұлынбады. Енді көмекке әжейді шақырамыз.Әжейге көмектесу үшін әжейдің тапсырмасын орындайық. 1.Қазір жылдың қай мезгілі? 2.Күз мезгілінің неше айы бар? Шалқан жұлынбады.Енді көмекке кімді шақырамыз? -Немере қызды. Енді балалар немере қыздың тапсырмасын орындайық. 1.Күз мезгілінің ерекшеліктерін ата. -Шалқан жұлынды ма? -Жоқ. -Олай болса көмекке кімді шақырамыз? -Күшікті. Енді күшіктің тапсырмасын орындайық.
-Күшікке де шалқан жұлынбады. Енді көмекке кім келеді? -Мысық -Олай болса мысықтың тапсырмасын орындайық. 1. Кім күз туралы тақпақ біледі ? -Енді көмекке кім келеді? -Тышқан. Енді тышқанның тапсырмасын орындайық. -Балалар тышқанның бізге берген тапсырмасы жұмбақтарды шешу екен. 1. Ағайынды бәрі Шықса жасыл, Түссе сары Ол не? (жапырақ) 2.Қалың киімді ұнатады, Шешіндірсең жылатады. (Пияз) -Өте жақсы балалар міне сендер барлық тапсырманы жақсы орындадыңдар. Сендердің білімдеріңнің арқасында шалқан жұлынды. Қане, балалар, манадан бері тапсырмаларды орындаймыз деп шаршаған боларсыңдар сергіту жаттығуын жасап дем алып алайық. Сергіту сәті: Жер гулейді гу-гу Құйын келіп билейді ду-ду Қатты жел жел соқты Жапырақтар қол соқты. -Балалар ендігі тапсырма мына суреттердегі шалқанды көріп тұрсыңдарма? Осы шалқанды бояу керекпіз. Ол үшін қолымызды бүлдірмей, жай сыртқы бетінен жайлап саусағымызбен, жайып бояймыз. -Түсінікті ме? Сергіту сәті: Ветер дует нам в лицо Закачалось деревцо Ветер тише, тише, тише Деревцо все выше, выше, выше.
|
- Қазір жылдың күз мезгілі! /балалардың жауабы/ /көкөністермен жеміс-жидектерді атап айтады/ Назар салып қарайды. -иә! -иә! Назар салып қарайды. Қойылған сұрақтарға жауап береді. - Қазір жылдың күз мезгілі! /балалардың жауабы/ /көкөністермен жеміс-жидектерді атап айтады/ Балаларға сұрақтарға жауап береді. Балалар күз туралы тақпақтарын айтады -жапырақ -пияз Сергіту жаттығуын , қимыл арқылы жасайды |
|
Рефлексивті түзетушілік |
“Күз белгісі неде? (Ойын)
-Балалар «Шалқан» ертегісінің кейіпкерлерін айтайықшы. -Өте жақсы балалар -Балалар күз мезгілі неше айдан тұрады? - Бір жылда неше мезгіл бар ? -Өте жақсы. Балалар, бүгінгі оқу іс- әрекет ұнады ма? Оқу іс-әрекет ұнаса күнді көрсетеміз, ұнамаса бұлтты көрсетеміз. Бүгінгі оқу іс- әрекетіне жақсы қатысқан балаларды марапаттау. |
… (сарғаяды) … (суып, жаңбыр жауады) …(жылы жаққа ұшада) …(ұзарады) …(қысқарады) … (піседі) … (оқу басталады) -атай, әжей, қыз, күшік, мысық, тышқан. -Үш айдан тұрады. қыркүйек , қазан , қараша. - 4 мезгіл бар ! күз, қыс, көктем, жаз. -иә. |
Күтілетін нәтиже:
Не білді: Күз мезгілінің ерекшеліктерін толық ажырата білді.
Күз мезгілінің үш айдан тұратынын білді.
Не алды:Ертегі арқылы оқу іс-әрекетке деген қызығушылығы артты.
Не істей алды: Сұрақтарға жауап беріп, жұмбақтарды шешу, ойын ойнау арқылы рухани қасиеттерін арттыра отырып, сөйлеу қабілетін дамытты
№ 35 «Шұғыла» бөбекжайы Мкқк
Келісілді: __________ Бекітілді : _________
Әдіскер Н.З Калдышова Директор Ж.С Қадемова
отбасымен ынтымақтастық мақсатында ұйымдастырылған
ашық есік күніне ii- кші « Болашақ » тобының
ұйымдастырылған ашық оқу қызметі.
Білім беру саласы: Коммуникация , шығармашылық
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту. Көркем әдебиет . Сурет салу.
Тақырыбы: «Күз сыйы»
Өткізген: Д.С Габбасова
Орал 2018
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ОТБАСЫМЕН ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ МАҚСАТЫНДА ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН АШЫҚ ОҚУ ҚЫЗМЕТІ
ОТБАСЫМЕН ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ МАҚСАТЫНДА ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН АШЫҚ ОҚУ ҚЫЗМЕТІ
Күні: 21.11.2018
Өткізген: Д.С Габбасова
Білім беру саласы: Коммуникация , таным, шығармашылық
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту. Көркем әдебиет .Сурет салу.
Тақырыбы: «Күз сыйы»
Мақсаты: Балалардың күз туралы түсініктерін кеңейту. Балалардың қоршаған ортаға деген көзқарастарын қалыптастырып, табиғатты сүюге, қамқор болуға үйрету.Күз мезгілінің атауларын, олардың ерекшеліктерін ұғындыру. Ертегі арқылы оқу іс-әрекетке деген қызығушылығын арттыру. Суреттер арқылы балалардың ой-өрісін, тілін, сөйлеу мәнерін дамыту. Көкөністер мен жемістерді ажырата білуге. Күз молшылығы туралы түсініктерін кеңейту.
Көрнекілігі: Күз мезгілінің суреттері. Шалқан ертегісінің кейіпкерлерінің суреттері.Көкөністер мен жемістер.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын.
|
Оқу-қызмет кезеңдері: |
Тәрбиешінің іс-әрекеті: |
Балалардың іс-әрекеті:
|
|
Мативацялық қозғаушы |
( Музыкамен ішке кіреді.) Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Үлкенге де сіз, Кішіге сіз Баршаңызға құрметтеп Бас иеміз біз! Шаттық шеңбері: /шеңберге тұрып,музыка арқылы жылы тілектерін білдіреді./ -Ал, балалар бүгінгі көңіл- күйлерің қалай? |
Келген қонақтар мен балалар амандасады.
шеңберге тұрады. - Жақсы |
|
Ұйымдастырушы , қозғаушы |
-Олай болса балалар бүгінгі оқу іс-әрекетімізді көңілді отырып бастайық. Бүгінгі оқу іс – әрекетіміздің тақырыбы «Күз сыйы» деп аталады. - Қазір жылдың қай мезгілі? - Күз екенін қайдан білдіңдер? - Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады? (Күз мезгілі туралы слайд қарау.) - Күз мезгілінде бау-бақшада не піседі? Сурет пен жұмыс. /көкөніс,жемістердің суреттерін көрсету, атап айтқызу./ Балалар бүгін бізге «Шалқан» ертегісіндегі кейіпкерлер қонаққа келіпті. Қонаққа келгенде балалар олар бізден көмек сұрап келіпті. Көмектесеміз бе? -Балалар «Шалқан» ертегісін білеміз бе? -Олай болса , балалар 1-ші Шалқан ертегісін есімізге түсірейік. Интер тақтамен жұмыс /Слайд қарау/ Балалар шалқан ертегісін естеріне түсіреді. -Балалар атайға шалқанын тартып көмектесейік, ол үшін атайдың бізге берген тапсырмасы бар екен соны орындайық. Атайдың тапсырмасы:
Шалқан жұлынбады. Енді көмекке әжейді шақырамыз.Әжейге көмектесу үшін әжейдің тапсырмасын орындайық. 1.Қазір жылдың қай мезгілі? 2.Күз мезгілінің неше айы бар? Шалқан жұлынбады.Енді көмекке кімді шақырамыз? -Немере қызды. Енді балалар немере қыздың тапсырмасын орындайық. 1.Күз мезгілінің ерекшеліктерін ата. -Шалқан жұлынды ма? -Жоқ. -Олай болса көмекке кімді шақырамыз? -Күшікті. Енді күшіктің тапсырмасын орындайық.
-Күшікке де шалқан жұлынбады. Енді көмекке кім келеді? -Мысық -Олай болса мысықтың тапсырмасын орындайық. 1. Кім күз туралы тақпақ біледі ? -Енді көмекке кім келеді? -Тышқан. Енді тышқанның тапсырмасын орындайық. -Балалар тышқанның бізге берген тапсырмасы жұмбақтарды шешу екен. 1. Ағайынды бәрі Шықса жасыл, Түссе сары Ол не? (жапырақ) 2.Қалың киімді ұнатады, Шешіндірсең жылатады. (Пияз) -Өте жақсы балалар міне сендер барлық тапсырманы жақсы орындадыңдар. Сендердің білімдеріңнің арқасында шалқан жұлынды. Қане, балалар, манадан бері тапсырмаларды орындаймыз деп шаршаған боларсыңдар сергіту жаттығуын жасап дем алып алайық. Сергіту сәті: Жер гулейді гу-гу Құйын келіп билейді ду-ду Қатты жел жел соқты Жапырақтар қол соқты. -Балалар ендігі тапсырма мына суреттердегі шалқанды көріп тұрсыңдарма? Осы шалқанды бояу керекпіз. Ол үшін қолымызды бүлдірмей, жай сыртқы бетінен жайлап саусағымызбен, жайып бояймыз. -Түсінікті ме? Сергіту сәті: Ветер дует нам в лицо Закачалось деревцо Ветер тише, тише, тише Деревцо все выше, выше, выше.
|
- Қазір жылдың күз мезгілі! /балалардың жауабы/ /көкөністермен жеміс-жидектерді атап айтады/ Назар салып қарайды. -иә! -иә! Назар салып қарайды. Қойылған сұрақтарға жауап береді. - Қазір жылдың күз мезгілі! /балалардың жауабы/ /көкөністермен жеміс-жидектерді атап айтады/ Балаларға сұрақтарға жауап береді. Балалар күз туралы тақпақтарын айтады -жапырақ -пияз Сергіту жаттығуын , қимыл арқылы жасайды |
|
Рефлексивті түзетушілік |
“Күз белгісі неде? (Ойын)
-Балалар «Шалқан» ертегісінің кейіпкерлерін айтайықшы. -Өте жақсы балалар -Балалар күз мезгілі неше айдан тұрады? - Бір жылда неше мезгіл бар ? -Өте жақсы. Балалар, бүгінгі оқу іс- әрекет ұнады ма? Оқу іс-әрекет ұнаса күнді көрсетеміз, ұнамаса бұлтты көрсетеміз. Бүгінгі оқу іс- әрекетіне жақсы қатысқан балаларды марапаттау. |
… (сарғаяды) … (суып, жаңбыр жауады) …(жылы жаққа ұшада) …(ұзарады) …(қысқарады) … (піседі) … (оқу басталады) -атай, әжей, қыз, күшік, мысық, тышқан. -Үш айдан тұрады. қыркүйек , қазан , қараша. - 4 мезгіл бар ! күз, қыс, көктем, жаз. -иә. |
Күтілетін нәтиже:
Не білді: Күз мезгілінің ерекшеліктерін толық ажырата білді.
Күз мезгілінің үш айдан тұратынын білді.
Не алды:Ертегі арқылы оқу іс-әрекетке деген қызығушылығы артты.
Не істей алды: Сұрақтарға жауап беріп, жұмбақтарды шешу, ойын ойнау арқылы рухани қасиеттерін арттыра отырып, сөйлеу қабілетін дамытты
№ 35 «Шұғыла» бөбекжайы Мкқк
Келісілді: __________ Бекітілді : _________
Әдіскер Н.З Калдышова Директор Ж.С Қадемова
отбасымен ынтымақтастық мақсатында ұйымдастырылған
ашық есік күніне ii- кші « Болашақ » тобының
ұйымдастырылған ашық оқу қызметі.
Білім беру саласы: Коммуникация , шығармашылық
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту. Көркем әдебиет . Сурет салу.
Тақырыбы: «Күз сыйы»
Өткізген: Д.С Габбасова
Орал 2018
шағым қалдыра аласыз













