Ұйымдастыру кезеңі (7
мин)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық
ахуал
Бір түрлі кәмпит
алғандарды
1-топқа «», ал екіншісін
таңдағандарды 2-топқа «» тобына
бөлемін.
Ой
қозғау
Оқушыларға актуалдық
сұрақтар: 1. Үй дегенді қалай
түсінесің? 2. Үйдің жылу, ата –
ананың аялы алақаны дегенді қалай
түсінесің? 3. Бақытты отбасы дегенді қалай
түсінесіздер?
Балалар, бүгінгі сабағымыз отбасы құндылықтары туралы
болмақ. Әр адам өмірге келгенде ең алдымен ең мейірімді, жылы жүзді
анасын көреді. Қанаттыға қақтырмай, тұмсықтыға шоқтырмай бауырына
басып, шыр-пыр болатын –Ана. Ана тәрбиесі-қызға үлгі, әке
тәрбиесі-ұлға үлгі. Ана-ақылшың,әкең-қамқоршың, Отбасың-қорғаның,
бауырларың-тірегің болады. Өмірдегі маңызды құндылық ол
отбасы
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді.
Психологиялық
ахуал
Оқушылар
дың пікірі
тыңдалады
|
Компьютер
|
Сабақ басы (13
мин)
|
Отбасы мүшелерінің қайсысына қатысты екендігін
белгілеу.
А Т
А
Тіл
алғыш.
Әже
Ата ананың қолғанаты.
Б А Л
А
Ақыл айтушы.
А Н
А
Бар баланы сүйетін.
Ә К
Е
Немереге ертегі айтатын.
Н Е М Е Р
Е
Әрқашан саған қамқор
болатын
|
І бөлім.
Кезекті мақал-мәтелге
берейік.
«Әке-асқар тау, ана-қайнар бұлақ,
бала-.......»,
«Алты аға бірігіп әке болмас, жеті жеңге
бірігіп ......»,
«Ата-бәйтерек,бала-.......»,
«Ананың көңілі балада,
баланың............»,
«Ағайын алтау, ана
-........»,
« Әкесін сыйламаған кісіні баласы
.......»,
«Әкеге қарап ұл өседі, шешеге қарап
.......... .
|
суреттер
|
Ортасы (20
мин)
|
Отбасы ол ешкім де ештеңе
де теңесе алмас жеке бір ғалам. Отбасыңмен бірге өткізген әр
сағатқа, тіпті минутқа қуана білу қажет. Себебі, бүгінгі күн кешегі
күндей болмайды ал, ертеңгі күн бүгінгі күндей болмас. Сондықтан,
әр күніміз бір ертегі деп бір-бірімізді сыйлап, отбасымызды
қадірлейік!
Кластер
1-топ «Менің отбасым
»
2топ «Отбасыммен өткізге
қуанышты күндерім »
|
Оқушылар кластерді топтаса
отырып жасайды
«Отбасыммен өткізге
қуанышты күндерім »
Тақырыбында эссе
жазу
|
|
Соңы
|
«Менің сабақтан
кейінгі әсерім» кестесін
толтыр.
Қандай ой пайда
болды?
|
Не
сезіндім?
|
Не
ұнады?
|
|
|
|
|
Рефлексия
жасайды.
Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не
ұнағанын айтып, алған әсерімен
бөліседі
|
презентация
|