Пән: Дүниетану Мектеп:Қожаберген жырау атындағы №6 орта мектеп КММ Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты-жөні: Нұртазина Аида ТалғатқызыКүні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:Сынып: 1 Тарау:1 Бөлім: 1 Бөлімше: 6 |
Сабақтың тақырыбы: | Отбасындағы мерекелер |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау1.1.6.2.Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым – қатынастың маңызын түсініп, мысалдар келтіру. |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: Отбасылық мерекелер туралы түсінеді, түрлерін ажырата алады.Оқушылардың басым бөлігі: Отбасылық дәстүрлердің маңыздылығын біледі, бірін сипаттай алады.Кейбір оқущылар: Отбасылық құндылықтардың маңызын әңгімелеп айтып береді. |
Бағалау критерийлері | Отбасылық мерекелер туралы мағлұмат алады, біледі;Отбасы дәстүрінің бірін сипаттай алады;Отбасылық құндылықтарды ажыратып, түсіндіре алады. |
Тілдік мақсаттар | Негізгі сөздер мен сөз тіркестер: отбасылық дәстүрсөз тіркесінің мағынасын ашуотбасы - семья – family мереке – праздник – celebrationдәстүр – традиция – tradition |
Құндылықтарды дарыту | Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;Қарым-қатынас жасау қабілеті;Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау. |
Пәнаралық байланыстар | сауат ашу, музыка, көркем еңбек |
АКТ қолдану дағдылары | слайд, проектор, интербелсенді тақта |
Бастапқы білім | отбасындағы шағын мерекелері туралы түсінік бар. (туған күн, жаңа жыл, наурыз) |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңі | Сабақтағы жоспарланған іс –әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы2мин
4 мин
| Ынтымақтастық атмосфераны орнату мақсатында «Иық тірескен шеңбер» әдісін ұйымдастыру.(шеңбер жасап, тақтадағы суреттерді көріп (шар, торт, сыйлық, гүл, отбасы) бір – бірінің иығына қолдарын салып, құшақтасқан түрде, сабақ туралы өз пікірлерін білдіреді). Отбасылық құндылықтар бейне жазба (сілтеме: http:// m.youtube.com˃watch)Ашық сұрақтар пайдалану әдісі:Отбасында қандай мерекелер өтеді?Қай кезде көбірек қуанасыңдар?Отбасындағы мерекелерді атаңдар.Саған отбасында қандай мерекелер ерекше ұнайды?Неге?Сенің отбасында ерекше аталып өтетін мереке.Тілдік мақсатты жүзеге асыру отбасы - семья – family мереке – праздник – celebrationдәстүр – традиция – tra dition | суреттер: торт, гүл, сыйлық, отбасы
бейнежазба
|
Сабақтың ортасы2 мин
4 мин
5мин
2 мин
8 мин
5 мин
| Топқа бөлу: кәмпит арқылы бөлу.(кәмпиттің түстеріне байланысты)I –топ «Туған күн»II – топ «Бесік той»III – топ «Тұсау кесу» 1 – тапсырма. «Адасқан сөздер» әдісі арқылы тірек сөздермен сөйлем құрастыру.І топ ІІ –топ ІІІ - топ сыйлық, бөледі тұсау кесуәперді әжем тойынақызықты бесікке келдіата- анам інімді қонақтар Тапсырма соңында мұғалім тарапынан күлегештар таратылады.2 - тапсырмаБерілген мерекелерді семантикалық картаға белгілеп жаз, мерекелердің маңыздылығын айтып, сипаттап бер.Халықаралық отбасы күні -15-мамырҚР отбасы күні қыркүйектің 2-жексенбісіДескриптор:Мерекелерді атайды, ажыратады;Мерекелердің маңыздылығын біледі;Семантикалық картаны дұрыс толтырады.ҚБ: Оқушы тарапынан бас бармақ арқылы Сергіту сәті «Көңілді күн»3- тапсырмаШығармашылық жұмысБерілген үлестірме суреттер арқылы әр топ өз тапсырмаларын орындау 1 –топ «Өз пікірін білдіру» әдісі арқылы саған қандай отбасылық мереке ерекше ұнайды? Неге? (туған күн, жаңа жыл,есім қою ) ІІ – топ Суретте қандай ұлттық дәстүрлер көрсетілген? (бесікке салу, тұсау кесу,шілдехана)Дәстүрдің біреуін сипаттау. ІІІ – топМұғалімнің көмегімен наурыз мерекесінің әр халықта тойлау ерекшелігін сипаттап айтып бер (салыстырмалы кестемен жұмыс). ҚБ оқушы тарапынан әр топта өзара бағалау кестесі арқылы 4-тапсырма«Қызықты тапсырма» әдісі арқылы берілген қима қағаздарға жазылған жақсы қасиеттерден үйіміздің уықтарын қадап, шаңырағын биік қылып көтерейік. ҚБ оқушы тарапынан «Үш шапалақ» | кәмпиттер: туған күн, бесік той, тұсау кесу суреттерімен
күлегештерді сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға беріледі
Семантикалық карта
туған күн, жаңа жыл,есім қою
бесікке салу, тұсау кесу,шілдехана
кестекиіз үй суреті, уықтарға жазылған сөздер(сүйіспеншілік,арамдық,мейірімділік,жамандық,сыпайылық,адамгершілік) |
Сабақтың соңы3 мин
| «Серпілген сауал» әдісі әр топ бір - біріне сұрақтар қояды. Рефлексия: Табыс ағашы Сабақ бойынша тілектер жазу.ҚБ: Мұғалім тарапынан «Кері байланыс бутерброды» |
Ағаш суреті |
СаралауБлум таксонамиясы бойынша деңгейлік тапсырмаларды қолдандым. | Қалыптастырушы бағалауда, оқушы тарапынан бас бармақ, семантикалық карта, күлегештер
Мұғалім тарапынан бағалауда күлегештер, табыс ағашы, кері байланыс бутербродыМадақтау, жарайсың! | Сергіту сәттері мен белсенді ic – әрекеттер баланың денсаулығының дұрыс дамуына көмектеседі.
|