Материалдар / Отбасындағы мерекелер

Отбасындағы мерекелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасында аталып өтілетін ерекше мерекелер туралы айтылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2018
3267
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Дүниетану Мектеп:Қожаберген жырау атындағы 6 орта мектеп КММ Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты-жөні: Нұртазина Аида ТалғатқызыКүні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:Сынып: 1 Тарау:1 Бөлім: 1 Бөлімше: 6
Сабақтың тақырыбы:Отбасындағы мерекелер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау1.1.6.2.Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым – қатынастың маңызын түсініп, мысалдар келтіру.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Отбасылық мерекелер туралы түсінеді, түрлерін ажырата алады.Оқушылардың басым бөлігі: Отбасылық дәстүрлердің маңыздылығын біледі, бірін сипаттай алады.Кейбір оқущылар: Отбасылық құндылықтардың маңызын әңгімелеп айтып береді.
Бағалау критерийлері
  • Отбасылық мерекелер туралы мағлұмат алады, біледі;
  • Отбасы дәстүрінің бірін сипаттай алады;
  • Отбасылық құндылықтарды ажыратып, түсіндіре алады.
  • Тілдік мақсаттарНегізгі сөздер мен сөз тіркестер: отбасылық дәстүрсөз тіркесінің мағынасын ашуотбасы - семья – family мереке – праздникcelebrationдәстүр – традиция – tradition
    Құндылықтарды дарыту
  • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;
  • Қарым-қатынас жасау қабілеті;
  • Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.
  • Пәнаралық байланыстарсауат ашу, музыка, көркем еңбек
    АКТ қолдану дағдыларыслайд, проектор, интербелсенді тақта
    Бастапқы білімотбасындағы шағын мерекелері туралы түсінік бар. (туған күн, жаңа жыл, наурыз)
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңіСабақтағы жоспарланған іс әрекетРесурстар
    Сабақтың басы2мин













    4 мин



    Ынтымақтастық атмосфераны орнату мақсатында «Иық тірескен шеңбер» әдісін ұйымдастыру.(шеңбер жасап, тақтадағы суреттерді көріп (шар, торт, сыйлық, гүл, отбасы) бір – бірінің иығына қолдарын салып, құшақтасқан түрде, сабақ туралы өз пікірлерін білдіреді). Отбасылық құндылықтар бейне жазба (сілтеме: http:// m.youtube.com˃watch)Ашық сұрақтар пайдалану әдісі:
  • Отбасында қандай мерекелер өтеді?
  • Қай кезде көбірек қуанасыңдар?
  • Отбасындағы мерекелерді атаңдар.
  • Саған отбасында қандай мерекелер ерекше ұнайды?
  • Неге?
  • Сенің отбасында ерекше аталып өтетін мереке.
  • Тілдік мақсатты жүзеге асыру отбасы - семья – family мереке – праздникcelebrationдәстүр – традиция – tra dition
    суреттер: торт, гүл, сыйлық, отбасы













    бейнежазба

    Сабақтың ортасы2 мин















    4 мин



















    5мин













































    2 мин

    8 мин













































    5 мин

















    Топқа бөлу: кәмпит арқылы бөлу.(кәмпиттің түстеріне байланысты)I –топ «Туған күн»II топ «Бесік той»III – топ «Тұсау кесу» 1 – тапсырма. «Адасқан сөздер» әдісі арқылы тірек сөздермен сөйлем құрастыру.І топ ІІ –топ ІІІ - топ сыйлық, бөледі тұсау кесуәперді әжем тойынақызықты бесікке келдіата- анам інімді қонақтар Тапсырма соңында мұғалім тарапынан күлегештар таратылады.2 - тапсырмаБерілген мерекелерді семантикалық картаға белгілеп жаз, мерекелердің маңыздылығын айтып, сипаттап бер.Халықаралық отбасы күні -15-мамырҚР отбасы күні қыркүйектің 2-жексенбісіДескриптор:Мерекелерді атайды, ажыратады;Мерекелердің маңыздылығын біледі;Семантикалық картаны дұрыс толтырады.ҚБ: Оқушы тарапынан бас бармақ арқылы Сергіту сәті «Көңілді күн»3- тапсырмаШығармашылық жұмысБерілген үлестірме суреттер арқылы әр топ өз тапсырмаларын орындау 1 –топ «Өз пікірін білдіру» әдісі арқылы саған қандай отбасылық мереке ерекше ұнайды? Неге? (туған күн, жаңа жыл,есім қою ) ІІ – топ Суретте қандай ұлттық дәстүрлер көрсетілген? (бесікке салу, тұсау кесу,шілдехана)Дәстүрдің біреуін сипаттау. ІІІ – топМұғалімнің көмегімен наурыз мерекесінің әр халықта тойлау ерекшелігін сипаттап айтып бер (салыстырмалы кестемен жұмыс). ҚБ оқушы тарапынан әр топта өзара бағалау кестесі арқылы 4-тапсырма«Қызықты тапсырма» әдісі арқылы берілген қима қағаздарға жазылған жақсы қасиеттерден үйіміздің уықтарын қадап, шаңырағын биік қылып көтерейік. ҚБ оқушы тарапынан «Үш шапалақ» кәмпиттер: туған күн, бесік той, тұсау кесу суреттерімен











    күлегештерді сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға беріледі

















    Семантикалық карта













































    туған күн, жаңа жыл,есім қою









    бесікке салу, тұсау кесу,шілдехана

    кестекиіз үй суреті, уықтарға жазылған сөздер(сүйіспеншілік,арамдық,мейірімділік,жамандық,сыпайылық,адамгершілік)
    Сабақтың соңы3 мин

    «Серпілген сауал» әдісі әр топ бір - біріне сұрақтар қояды. Рефлексия: Табыс ағашы Сабақ бойынша тілектер жазу.ҚБ: Мұғалім тарапынан «Кері байланыс бутерброды»





    Ағаш суреті
    СаралауБлум таксонамиясы бойынша деңгейлік тапсырмаларды қолдандым. Қалыптастырушы бағалауда, оқушы тарапынан бас бармақ, семантикалық карта, күлегештер

    Мұғалім тарапынан бағалауда күлегештер, табыс ағашы, кері байланыс бутербродыМадақтау, жарайсың!
    Сергіту сәттері мен белсенді ic – әрекеттер баланың денсаулығының дұрыс дамуына көмектеседі.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ