Өйткеніолардыңөмірдегіжақсылықтарыөздеріненкейінгіұрпаққаазықболған.Олар
аталарымен мақтанған. Немесе керісінше, аталары жаман іс-әрекетімен
танылса, онда ұрпақтары өмір бойы
ұялыпөткен.
ҚБ «Бармақ
көрсету» стратегиясы: тапсырманы
түсіндіргеннен кейін оқушылардың тапсырманы түсініп-түсінбегенін
анықтау үшін мынадай қадамдарды жасау
ұсынылады:
-
кімтапсырманытүсінсенемесетапсырманытүсіндіреалса,басбармақтыжоғары
көтеріңдер;
-
кім әлі тапсырманы түсінбесе, бас бармақты
жанынабағыттаңдар;
-
кім тапсырманы анық
түсінгенін әлі де айта
алмаса, қолбұлғаңдар.
Алынған жауаптар бойынша тапсырманы жақсы
түсінген оқушылар арқылы тапсырманы түсінбеген оқушыларға
түсіндіруді ұйымдастыру керек.
Мұғалім: Ал енді шежіремен
жұмыс жасауды бастаймыз.
(Т) Оқушылар топта
жұмыс істей отырып, тапсырмалардың бірін таңдап алып, дәптерде
жұмыс істейді:
ҚБ Ал, енді, балалар, сабағымыздың мазмұнына
сай келетін бір фразанытаңдап,
сабағымыздықорытындылайық.
Оқулықтағы
тапсырманы орындаймыз!
(Т) Достарыңмен
бір-біріңе «Сен өзіңнің жеті атаңды білесің бе?» деген сұрақ қою
арқылы өзара сұхбат жүргізіңдер.
Сұхбатты
қорытындылау.
Оқушылар топта жұмыс істей отырып,
сыныптастарының өз Жеті аталарын қаншалықты білетінін анықтайды.
Бір-біріне сұрақ қоюдың нәтижесінде, қорытындылар
шығарады:
Немесе:
|