|
|
|
||||||
|
Күні |
09.09.2024ж. |
||||||
|
Класы, жетекші |
Амирова Э.А. |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Отбасындағы сыйластық» |
||||||
|
Мақсаты |
Оқушыларға отбасындағы сыйластықтың маңыздылығын түсіндіру, отбасы мүшелері арасындағы қарым-қатынасты нығайту, олардың сыйластыққа қатысты пікірлерін білу. |
||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Оқушылар отбасындағы сыйластықтың рөлін түсінеді. Отбасылық қарым-қатынастың маңыздылығын анықтайды. Сыйластықты сақтауға қатысты жеке пікірлерін айта алады. |
||||||
|
Керекті жабдықтар |
Интерактивті тақта Флипчарт, маркерлер Стикерлер, суреттер |
||||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
Сергіту, тренинг |
||||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, ынтымақтастық, жауапкершілік. |
||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|||||
|
Кіріспе (5мин) Тұсаукесер (10мин.) |
|
- Мұғаліммен амандасады, сабаққа дайындалады.- Бір-біріне жылы сөздер айтып, жағымды атмосфера жасайды. - Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын ортаға салады. |
|||||
|
Негізгі бөлім (15мин)
Қауіпсіздік сабағы (10мин)
ЖЖЕ №1 (3мин)
|
Оқушыларды топтарға бөледі. Топтық жұмыс:
«Отбасындағы сыйластықты нығайтатын факторларды анықтау».
постер арқылы көрсетіп, қорғау.
«Бейтаныс адамдармен қарым қатынас кезіндегі қауіпті сигналдар»
«Біздің қала (кент), аудан» |
- Ойынға белсене қатысып, рөлдерді сомдайды. Қауіпсіздік сабағыныдағы ережелермен танысады. ЖЖЕ танысады. |
|||||
|
Қорытынды (2мин.)
|
Сұрақ: «Отбасындағы сыйластықты қалай сақтай аламыз?». Оқушылар стикерлерге өз ойларын жазып, «Сыйластық ағашын» толтырады.
Топтардың жұмысы бағаланады, белсенді оқушыларды мадақтау.
«Менің отбасымдағы сыйластық» тақырыбында шағын эссе жазу.
|
- Стикерлерге өз ойларын жазып, «Сыйластық ағашын» толтырады. |
|||||
1. Топтық тапсырма: Отбасындағы сыйластықты сақтауға әсер ететін факторлар
-
Оқушыларды топтарға бөліңіз. Әр топқа отбасындағы сыйластықты нығайтуға арналған 3-4 факторды анықтауды тапсырыңыз.
-
Тапсырма нәтижесі: Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша постер дайындайды. Постерде өз пікірлерін суреттер, стикерлер немесе қысқа фразалар арқылы көрсетеді.
-
Уақыт: 10 минут.
2. Жеке тапсырма: «Менің отбасымда сыйластық қалай көрінеді?» эссе жазу
-
Әр оқушы өз отбасындағы сыйластық туралы шағын эссе жазады. Онда олар отбасы мүшелері арасындағы қарым-қатынастың ерекшеліктерін сипаттайды және қалайша сыйластық сақталатынын түсіндіреді.
-
Уақыт: 10-15 минут.
3. Шығармашылық тапсырма: «Сыйластық ағашын» жасау
-
Оқушыларға ағаштың суретін беріңіз немесе тақтаға суретін сызыңыз. Әр оқушы түрлі-түсті стикерлерге сыйластыққа қатысты бір жақсы әрекетті немесе сөзді жазып, ағашқа іледі.
-
Мысалы: «Анамның ақылын тыңдаймын», «Әкеммен көп сөйлесемін», «Інімді қорғап жүремін» т.б.
-
Уақыт: 5 минут.
4. Рефлексия тапсырмасы: «Отбасындағы сыйластықты қалай сақтай аламыз?»
-
Сұрақтар: «Отбасында қандай сыйластық ережелері бар?», «Сыйластықты қалай нығайтуға болады?».
-
Оқушылар стикерлерге жауаптарын жазады, содан кейін әрқайсысы өз ойларын ортаға салады.
5. Қысқа викторина: Сыйластық туралы мақал-мәтелдер
-
Оқушыларға сыйластық туралы мақал-мәтелдер айтыңыз және олардың мағынасын түсіндіріңіз. Мысалы: «Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер», «Әдепті бала – арлы бала» және т.б.
-
Тапсырма: Оқушылар мақал-мәтелдерді түсініп, мағынасын өз сөзімен айтуы керек.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасындағы сыйластық
Отбасындағы сыйластық
|
|
|
||||||
|
Күні |
09.09.2024ж. |
||||||
|
Класы, жетекші |
Амирова Э.А. |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Отбасындағы сыйластық» |
||||||
|
Мақсаты |
Оқушыларға отбасындағы сыйластықтың маңыздылығын түсіндіру, отбасы мүшелері арасындағы қарым-қатынасты нығайту, олардың сыйластыққа қатысты пікірлерін білу. |
||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Оқушылар отбасындағы сыйластықтың рөлін түсінеді. Отбасылық қарым-қатынастың маңыздылығын анықтайды. Сыйластықты сақтауға қатысты жеке пікірлерін айта алады. |
||||||
|
Керекті жабдықтар |
Интерактивті тақта Флипчарт, маркерлер Стикерлер, суреттер |
||||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
Сергіту, тренинг |
||||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, ынтымақтастық, жауапкершілік. |
||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|||||
|
Кіріспе (5мин) Тұсаукесер (10мин.) |
|
- Мұғаліммен амандасады, сабаққа дайындалады.- Бір-біріне жылы сөздер айтып, жағымды атмосфера жасайды. - Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын ортаға салады. |
|||||
|
Негізгі бөлім (15мин)
Қауіпсіздік сабағы (10мин)
ЖЖЕ №1 (3мин)
|
Оқушыларды топтарға бөледі. Топтық жұмыс:
«Отбасындағы сыйластықты нығайтатын факторларды анықтау».
постер арқылы көрсетіп, қорғау.
«Бейтаныс адамдармен қарым қатынас кезіндегі қауіпті сигналдар»
«Біздің қала (кент), аудан» |
- Ойынға белсене қатысып, рөлдерді сомдайды. Қауіпсіздік сабағыныдағы ережелермен танысады. ЖЖЕ танысады. |
|||||
|
Қорытынды (2мин.)
|
Сұрақ: «Отбасындағы сыйластықты қалай сақтай аламыз?». Оқушылар стикерлерге өз ойларын жазып, «Сыйластық ағашын» толтырады.
Топтардың жұмысы бағаланады, белсенді оқушыларды мадақтау.
«Менің отбасымдағы сыйластық» тақырыбында шағын эссе жазу.
|
- Стикерлерге өз ойларын жазып, «Сыйластық ағашын» толтырады. |
|||||
1. Топтық тапсырма: Отбасындағы сыйластықты сақтауға әсер ететін факторлар
-
Оқушыларды топтарға бөліңіз. Әр топқа отбасындағы сыйластықты нығайтуға арналған 3-4 факторды анықтауды тапсырыңыз.
-
Тапсырма нәтижесі: Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша постер дайындайды. Постерде өз пікірлерін суреттер, стикерлер немесе қысқа фразалар арқылы көрсетеді.
-
Уақыт: 10 минут.
2. Жеке тапсырма: «Менің отбасымда сыйластық қалай көрінеді?» эссе жазу
-
Әр оқушы өз отбасындағы сыйластық туралы шағын эссе жазады. Онда олар отбасы мүшелері арасындағы қарым-қатынастың ерекшеліктерін сипаттайды және қалайша сыйластық сақталатынын түсіндіреді.
-
Уақыт: 10-15 минут.
3. Шығармашылық тапсырма: «Сыйластық ағашын» жасау
-
Оқушыларға ағаштың суретін беріңіз немесе тақтаға суретін сызыңыз. Әр оқушы түрлі-түсті стикерлерге сыйластыққа қатысты бір жақсы әрекетті немесе сөзді жазып, ағашқа іледі.
-
Мысалы: «Анамның ақылын тыңдаймын», «Әкеммен көп сөйлесемін», «Інімді қорғап жүремін» т.б.
-
Уақыт: 5 минут.
4. Рефлексия тапсырмасы: «Отбасындағы сыйластықты қалай сақтай аламыз?»
-
Сұрақтар: «Отбасында қандай сыйластық ережелері бар?», «Сыйластықты қалай нығайтуға болады?».
-
Оқушылар стикерлерге жауаптарын жазады, содан кейін әрқайсысы өз ойларын ортаға салады.
5. Қысқа викторина: Сыйластық туралы мақал-мәтелдер
-
Оқушыларға сыйластық туралы мақал-мәтелдер айтыңыз және олардың мағынасын түсіндіріңіз. Мысалы: «Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер», «Әдепті бала – арлы бала» және т.б.
-
Тапсырма: Оқушылар мақал-мәтелдерді түсініп, мағынасын өз сөзімен айтуы керек.

шағым қалдыра аласыз













