Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Ресурстар
Сабақтың техникалық
құрал-жабдықтары
|
Ұйымдастыру кезеңі (7
мин)
|
-
Әңгімелесу: Оқушылармен отбасындағы зорлық-зомбылық туралы ашық әңгімелесу,
олардың
пікірлерін тыңдау.
-
Топтық жұмыс: Оқушылардың топқа бөлініп,
тақырыпты
талқылауы,
өз
ойларын
ортаға
салуы.
-
Бейнематериалдар: Зорлық-зомбылықтың түрлерін,
зардаптарын көрсететін бейнематериалдар көрсету.
-
Жағдаяттық талдау: Өмірде кездесетін зорлық-зомбылық жағдаяттарын талдау
және оларды шешу жолдарын
қарастыру.
-
Рольдік ойындар: Оқушыларға зорлық-зомбылық жағдайларында өздерін
қалай ұстау керектігін көрсететін рольдік
ойындар.
-
Презентациялар: Тақырып бойынша ақпаратты көрнекі түрде ұсыну,
деректер мен статистиканы
пайдалану.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
|
Компьютер
|
Сабақ басы (13
мин)
|
-
Отбасындағы зорлық-зомбылықтың түрлері: физикалық,
психологиялық,
экономикалық және сексуалдық зорлық-зомбылықтың анықтамаларын,
мысалдарын түсіндіру.
-
Зорлық-зомбылықтың себептері: әлеуметтік,
экономикалық,
психологиялық және мәдени себептерді талқылау.
-
Зорлық-зомбылықтың зардаптары: Денсаулыққа,
психологиялық жағдайға,
әлеуметтік қарым-қатынастарға тигізетін зардаптарын көрсету.
-
Зорлық-зомбылыққа қарсы тұру жолдары: Зорлық-зомбылыққа қарсы тұрудың және көмек сұраудың әдістерін,
оның
ішінде
сенім
телефонының нөмірлерін беру.
-
Отбасылық қарым-қатынастар: Өзара сыйластықтың,
сенімнің
және
қолдаудың
маңыздылығын талқылау.
-
Бейнематериалдар көрсету: Тақырыпқа қатысты қысқа бейнематериалдар көрсету.
|
Біз
тәуелсіз елде
өмір сүрудемізз. Біздің
алаңсыз білім алуымызға, бақытты балалық шағымызға барлық жағдай
жасалған. Арықарайда бақытты өмір
сүруіміз үшін бұзақылықпен айналыспауымыз қажет. Айналамызға
мейіріммен қарауымыз
керек.
|
Презентация
|
Ортасы (20
мин)
|
-
Зорлық-зомбылық құрбандарына көмек көрсететін ұйымдардың тізімін беру, байланыс нөмірлерін беру.
-
Оқушыларға арналған ақпараттық брошюралар,
жадынамалар,
буклеттер
дайындау
және
тарату.
-
Тақырыпқа сай кітаптар мен фильмдер тізімін ұсыну.
|
Мұғалімді тыңдайды, өз ойымен
бөлісіеді

|
Презентация
|
«ҚИЫН КЕЗЕҢДЕРДЕГІ ДОСТЫҚ: ЖАНЖАЛДА ДОСЫҢЫЗҒА ҚАЛАЙ ҚАУІПСІЗ КӨМЕКТЕСУГЕ
БОЛАДЫ»
|
-
-
Қиын кезеңдердегі достықтың
маңызы: Қиындықтарда
достықтың қолдау көрсетуі, достықтың адамға қалай әсер ететіні
туралы талқылау.
-
Жанжалдардың
себептері: Жанжалдардың әр түрлі себептерін, оның ішінде
түсініспеушілік, пікірлердің алшақтығы, эмоциялардың бақылаудан
шығуы туралы талқылау.
-
Досыңызға қалай көмектесуге
болады:
-
Тыңдау: Досыңызды мұқият тыңдаңыз, оның сезімін түсінуге
тырысыңыз.
-
Эмпатия: Досыңыздың жағдайын түсініп, оған жанашырлық
танытыңыз.
-
Қолдау көрсету: Досыңызға қолдау көрсетіңіз, оны жалғыз
қалдырмаңыз.
-
Кеңес беру: Досыңызға кеңес бергенде, ақылдылық танытыңыз, өз
пікіріңізді күштемеңіз.
-
Қауіпсіздік: Егер жағдай қауіпті болса, үлкендерден көмек
сұраңыз.
-
Араласпау: Егер жағдай тым күрделі болса, араласпаңыз, бірақ
досыңызды қолдауды жалғастырыңыз.
-
Жанжалдарды шешудің
жолдары:
-
Бейнематериалдар
көрсету: Тақырыпқа
қатысты қысқа бейнематериалдар
көрсету.
-
|
-
Топтық жұмыс және рольдік ойын (10
минут):
-
Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа жанжал туындаған
жағдаяттар беріледі.
-
Топтар жағдаятты талдап, досына қалай көмектесуге болатыны
туралы өз шешімдерін ұсынады.
-
Оқушыларға талқыланған жағдаяттарды рольдік ойындар арқылы
ойнауға мүмкіндік беру.
|
https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=H7eTrJ2yuPe8MSHX
|
Соңы
(5
мин)
Кері
байланыс
|
Осы
тәрбие сағаты арқылы оқушылар отбасындағы зорлық-зомбылықтың
түрлері, зардаптары және алдын алу шаралары туралы білімдерін
кеңейтеді. Олар отбасылық қарым-қатынастардағы өзара сыйластық пен
сенімнің маңыздылығын түсініп, зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға және
көмек сұрауға дайын
болады.
|
-
Зорлық-зомбылық құрбандарына көмек көрсететін ұйымдардың
тізімін беру, байланыс нөмірлерін
беру.
-
Оқушыларға арналған ақпараттық брошюралар, жадынамалар,
буклеттер дайындау және тарату.
-
Тақырыпқа сай кітаптар мен фильмдер тізімін
ұсыну.
|
презентация
|