|
Бөлім: 2-бөлім |
Мектеп: «Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп» КММ |
||
|
Күні: 23.09.20 |
Машықкерің аты-жөні: Айқын Гүлдана |
||
|
Сынып: 4 в |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Отбасының қоғам өміріндегі маңызы |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу 4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Отбасы ,отбасының қоғамдғы рөлі туралы меңгереді, жауап бере алады. |
||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Отбасы түрлерін бөле алады,отбасындағы қарым –қатынас туралы біледі. |
|||
|
Кейбір оқушылар: Ата-аналар мен балалардың құқықтары туралы қосымша ақпаратпен бөлісе алады. |
|||
|
Бағалау критерийлері |
-Ата-аналар мен балалардың құқықтары мен міндеттерін білуі. - Сабақта өтілген жаңа терминдерге анықтама бере алуы |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Отбасы туралы өз ойларын баяндай алады Негізгі сөздер мен тіркестер: Қоғам, отбасы, құқық, міндет, |
||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық құндылығы: -шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -қарым-қатынас жасау қабілеті; -өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; - жауапкершілік; -отбасы құндылықтарын құрметтеу, қамқорлық көрсету; |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Күнделікті өмірмен, өзін-өзі тану пәнімен байланысты. |
||
|
Бастапқы білім |
Отбасы туралы түсініктерін еске түсіру |
||
|
Сабақтың барысы |
|
||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басталуы 7 минут |
Амандасу. Психологиялық ахуал. «Мен ақылды баламын» Оқушыларды түгендеу. Тақырыпты ашу. Оқушылар суретке қарап өтілетін тақырып қандай екенін табады. ҚБ: мадақтау сөздер. Сабақтың мақсаты айқындалады. |
Отбасының суреті |
|
|
Сабақтың ортасы
10 минут
5 минут
5 минут 3 минут |
Отбасы, қоғам дегеніміз? Қоғам дегеніміз – қоршаған ортадағы адамдардың өзара қарым – қатынас жасауын айтамыз. Отбасы – ерлі – зайыптылардың, ата – аналардың, балалардың және басқа туыстардың арақатынасын реттейтін нормалардың, тәртіп үлгілерінің жиынтығымен сипатталатын әлеуметтік институт. «Отбасы» – сөзіне ассоциация жасау.
Отбасының қоғамдағы маңызы туралы оқушылар өз пікірін айтады.
Отбасы құндылықтарды ата.
Қ Дискриптор: -Тақырыпты нақты, түсінікті жеткізуі -уақытты тиімді қолдануы -жаңа термин сөздерді қолдануы
Отбасы мүшелерінің әр қайсысының қызметіне талдау жасау. Видео ролик ұсыну. ҚБ: мадақтау сөздер. Дискриптор: -Отбасы мүшелерінің қызметін ажыратуы -видео материалды мұқият тыңдауы
«Мақал-мәтелді жалғастыр»
ҚБ: басбармақ әдісі. Дискриптор: -мақал-мәтелді жалғастыра алуы -жылдап әрі дұрыс жауап бере алуы
Сергіту сәті. «Самолет»
|
Оқулық ИИнтербеленді тақта |
|
|
Сабақтың соңы 10
|
«Бес жол өлең» әдісі Үлгі:
ҚБ: шапалақ әдісі Қорытынды: «Бір сөйлем» әдісі Үйге тапсырма «Менің отбасым» эссе жазу |
Интербелсенді тақта |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасының қоғам өміріндегі маңызы 4 сынып
Отбасының қоғам өміріндегі маңызы 4 сынып
|
Бөлім: 2-бөлім |
Мектеп: «Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп» КММ |
||
|
Күні: 23.09.20 |
Машықкерің аты-жөні: Айқын Гүлдана |
||
|
Сынып: 4 в |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Отбасының қоғам өміріндегі маңызы |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу 4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Отбасы ,отбасының қоғамдғы рөлі туралы меңгереді, жауап бере алады. |
||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Отбасы түрлерін бөле алады,отбасындағы қарым –қатынас туралы біледі. |
|||
|
Кейбір оқушылар: Ата-аналар мен балалардың құқықтары туралы қосымша ақпаратпен бөлісе алады. |
|||
|
Бағалау критерийлері |
-Ата-аналар мен балалардың құқықтары мен міндеттерін білуі. - Сабақта өтілген жаңа терминдерге анықтама бере алуы |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Отбасы туралы өз ойларын баяндай алады Негізгі сөздер мен тіркестер: Қоғам, отбасы, құқық, міндет, |
||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық құндылығы: -шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -қарым-қатынас жасау қабілеті; -өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; - жауапкершілік; -отбасы құндылықтарын құрметтеу, қамқорлық көрсету; |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Күнделікті өмірмен, өзін-өзі тану пәнімен байланысты. |
||
|
Бастапқы білім |
Отбасы туралы түсініктерін еске түсіру |
||
|
Сабақтың барысы |
|
||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басталуы 7 минут |
Амандасу. Психологиялық ахуал. «Мен ақылды баламын» Оқушыларды түгендеу. Тақырыпты ашу. Оқушылар суретке қарап өтілетін тақырып қандай екенін табады. ҚБ: мадақтау сөздер. Сабақтың мақсаты айқындалады. |
Отбасының суреті |
|
|
Сабақтың ортасы
10 минут
5 минут
5 минут 3 минут |
Отбасы, қоғам дегеніміз? Қоғам дегеніміз – қоршаған ортадағы адамдардың өзара қарым – қатынас жасауын айтамыз. Отбасы – ерлі – зайыптылардың, ата – аналардың, балалардың және басқа туыстардың арақатынасын реттейтін нормалардың, тәртіп үлгілерінің жиынтығымен сипатталатын әлеуметтік институт. «Отбасы» – сөзіне ассоциация жасау.
Отбасының қоғамдағы маңызы туралы оқушылар өз пікірін айтады.
Отбасы құндылықтарды ата.
Қ Дискриптор: -Тақырыпты нақты, түсінікті жеткізуі -уақытты тиімді қолдануы -жаңа термин сөздерді қолдануы
Отбасы мүшелерінің әр қайсысының қызметіне талдау жасау. Видео ролик ұсыну. ҚБ: мадақтау сөздер. Дискриптор: -Отбасы мүшелерінің қызметін ажыратуы -видео материалды мұқият тыңдауы
«Мақал-мәтелді жалғастыр»
ҚБ: басбармақ әдісі. Дискриптор: -мақал-мәтелді жалғастыра алуы -жылдап әрі дұрыс жауап бере алуы
Сергіту сәті. «Самолет»
|
Оқулық ИИнтербеленді тақта |
|
|
Сабақтың соңы 10
|
«Бес жол өлең» әдісі Үлгі:
ҚБ: шапалақ әдісі Қорытынды: «Бір сөйлем» әдісі Үйге тапсырма «Менің отбасым» эссе жазу |
Интербелсенді тақта |
|
шағым қалдыра аласыз















