Материалдар / Отен сабакты псыктау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Отен сабакты псыктау

Материал туралы қысқаша түсінік
Отен сабакты псыктау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
305
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1





















Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы

Информатика

10-сынып


Page 2

Құрметті мұғалім!

Аталған тапсырмалар жинағы білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдерге
көмек құралы ретінде құрастырылды. Бұл мұғалімдердің ұжымдық жұмысының нәтижесі.
Бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар қалыптастырушы бағалауды
өткізуге, сабақты жоспарлауға, ұқсас тапсырмаларды құрастыруға және іріктеп алуға, оқу
мақсатына жетуге қатысты сындарлы кері байланыс беруге көмектесетін үлгі болып
табылады.
Жинақтың ұсынылған сипаты сізге білім алушының қажеттілігі мен мүмкіндігін
есепке ала отырып, тапсырмаларға толықтырулар мен өзгерістер енгізуіңізге, бейімдеуіңізге
мүмкіндік береді.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.),
форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері»
ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.

Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!

Жинақ негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша
өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Жинақты дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио
материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық
емес мақсатта құрастырылған.


Page 3

Мазмұны

1 тоқсан ............................................................................................................................................................. 4
«Ақпараттық қауіпсіздік» бөлімі ................................................................................................................... 4
«Бейне контент құру» бөлімі .......................................................................................................................... 7
2 тоқсан ........................................................................................................................................................... 10
«Дизайн теориясы» бөлімі ............................................................................................................................ 10
3 – тоқсан ........................................................................................................................................................ 14
«Веб-жобалау» бөлімі ................................................................................................................................... 14
4 – тоқсан ........................................................................................................................................................ 19
«Жасанды интеллект және Blockchain технологиясы» бөлімі .................................................................. 19



Page 4

1 тоқсан
«Ақпараттық қауіпсіздік» бөлімі

Тақырып «Ақпараттық қауіпсіздік»

Оқу мақсаттары 10.1.2.1 «Ақпарат қауіпсіздігі», «құпиялылық» және
«тұтастық» терминдерінің мағынасын түсіндіру
Бағалау критерийлері Білім алушы
 «Ақпарат қауіпсіздігі», «құпиялылық» және
«тұтастық» терминдерінің мағынасын түсіндіреді.

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну


Тапсырма.
Ақпараттық қауіпсіздіктің маңызды үш жағдайын түсіндіріңіз.
Құпиялылық
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Тұтастық
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Қолжетімділік
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________


Дескриптор

Білім алушы
- ақпараттық қауіпсіздіктің маңызды жағдайларын сипаттайды.


Page 5

Тақырып «Ақпаратты қорғау әдістері»

Оқу мақсаттары 10.1.2.2 Қауіпсіздік шараларын, оның ішінде түсініктерді
сипаттаңыз: деректерді резервтік көшіру және шифрлау
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Деректерді резервтік көшіру және шифрлаудың
маңыздылығын түсінеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Жоғары деңгей дағдылары

Тапсырма.
1. Төмендегі суретті (мәтін орын тілінде) қарастырыңыз.


Смартфонда көрсетілген функцияның маңыздылығын түсіндіріңіз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

2. Төмендегі суретте орындалған үдерісті түсіндіріңіз.

_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

Дескриптор

Білім алушы
- қауіпсіздік шараларының маңызын анықтайды;
- қауіпсіздік шараларын сипаттайды.


Page 6

Тақырып «Жеке тұлғаны идентификациялау әдістері»

Оқу мақсаттары 10.1.2.3 Әртүрлі сәйкестендіру әдістерін қолдануды
дәйектеу
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Қауіпсіздік үшін сәйкестендіру әдістерін біледі
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Жоғары деңгей дағдылары


Тапсырма.
Android операциялық жүйесіне арналған саусақ ізі арқылы блоктан шығаруды
басқаратын АРК мобильдік қосымшасы жасап шығарылды (төмендегі суретте).

Мобильді қосымшаны қолданудың мақсатын сипаттаңыз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

Биометриялық деректермен басқарудың жұмыс жасау принципін түсіндіріңіз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

Дескриптор

Білім алушы
- сәкестердіру әдістерін қолдану орталарын біледі;
- биометриялық деректермен басқарудың жұмыс жасау принципін
сипаттайды.






Page 7

«Бейне контент құру» бөлімі

Тақырып «Бейнемен жұмыс істеуге арналған программалар»

Оқу мақсаттары 10.2.2.3 Бейнемен жұмыс істеу үшін бағдарламалардың
мүмкіндіктерін салыстыру
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Бейнемен жұмыс істеу үшін бағдарламалардың
артықшылығын анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану

Тапсырма.
Төменде берілген бейнежазбаны монтаждауға арналған бағдарламалардың ішінен өзіңіз
жұмыс жасаған бағдарламаны көрсетіңіз.
1. Pinnacle Studio 15
2. Sony Vegas Pro
3. Camtasia Studio 8
4. Videomaster
5. Windows Movie Maker
6. Adobe Premier Pro
7. Movavi Video Editor
8. Corel VideoStudio Pro X5
9. Өз жауабым: ______________________________________________
Бағдарламаның артықшылығын сипаттаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

Дескриптор

Білім алушы
- бейнемен жұмыс істеу үшін бағдарламаны көрсетеді және
артықшылығын сипаттайды.


Page 8

Тақырып «Бейнемонтаждаудың ережесі»

Оқу мақсаттары 10.2.2.1 Бейнемонтаж және бейнежазбаның негізгі
қағидаларын қадағалау
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Бейнемонтаж және бейнежазбаның негізгі
қағидаларын ұстанады

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну
Жоғары деңгей дағдылары

Тапсырма.
Төменде берілген кадрларды қарастырыңыз.


Кадр түрлерін анықтаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

Композицияның сапалы шығуы үшін кадрлардың рөлін анықтаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

Дескриптор Білім алушы
- кадр түрлерін біледі;
- сапалы композицияны бағалайды.


Page 9

Тақырып «Бейнені монтаждау»
Оқу мақсаттары 10.2.2.2 Бейне клиптерді өз сценарийіңізге сәйкес
өңдеп, дыбыстарды, суреттерді, әсерлерді, өтулерді
және мәтінді қосу
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Сценарийге сәйкес бейнежазба құрады
 Бейнежазбаны өңдейді

Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Тапсырма.
Төмендегі кадрлар бойынша бейне монтаждауға арналған бағдарлама көмегімен
бейнежазба әзірлеңіз.

Қойылатын талаптар:
1. Кадрлар бойынша сценарий құру;
2. Кадрларды қолданып бейнежазба құру;
3. Бейнежазбаға сценарий бойынша дыбыз қосу;
4. Кадрларға ауысу түрлерін қолдану;
5. Бейнежазбаға мәтін енгізу.

Дескриптор Білім алушы
- кадрлар бойынша сценарий құрады;
- кадрларды қолданып бейнежазба құрады;
- бейнежазбаға сценарий бойынша дыбыз қосады;
- кадрларға ауысу түрлерін қолданады;
- бейнежазбаға мәтін енгізеді.


Page 10

2 тоқсан
«Дизайн теориясы» бөлімі

Тақырып «Біздің өміріміздегі дизайн»

Оқу мақсаттары 10.2.1.2 Түрлер бойынша көрнекі дизайнды жіктеу
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Ақпарат беруші мен қабылдаушыны анықтайды
 Байланыс арнасын анықтайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану

Тапсырмалар.

Дизайн түрлерінің қолдану саласына мысал келтіріңіз.

Графикалық дизайн Өндірістегі дизайн Орта дизайны















Дескриптор Білім алушы
- дизайн түрлеріне мысалдар келтіреді.


Page 11

Тақырып «Жақсы дизайн» принципі»
Оқу мақсаттары 10.2.1.3 Ақпараттарды қабылдау принциптері жобада
қалай іске асырылатынын түсіндіру

Бағалау критерийлері Білім алушы
 Жоба бойынша ақпаратты қабылдау дәрежесін
анықтайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Жоғары реттік дағдылар
Тапсырмалар
Төменде берілген жарнама дизайнын салыстырыңыз.



Берілген ақпараттарды қабылауыңызды түсіндіріңіз.
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________

Дескриптор Білім алушы
- жоба бойынша ақпаратты қабылдау дәрежесін
сипаттайды.



Page 12

Тақырып «Веб-бетке арналған графика»

Оқу мақсаттары 10.2.1.6 Графикалық файлдарды түрлендіру
қажеттілігін түсіндіру
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Графикалық файлдарды түрлендіру қажеттілігін
түсіндіреді
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну
Қолдану
Тапсырмалар

Кез келген графикалық редактордың өзіндік файл форматы болады. Мысалы:

Графикалық редактор Файл форматы
CorelDRAW CDR
Adobe Photoshop PSD
Adobe Flash FLA
Paint PNG

Неліктен Paint бағдарламасыда CDR форматындағы файлдың ашылмайтындығын
түсіндіріңіз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

Дескриптор Білім алушы
- файл форматтарын түрлендіру қажеттілігін анықтайды.












Page 13

Тақырып «Сайт дизайнын әзірлеу»

Оқу мақсаттары 10.2.1.7 Веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере отырып,
графикалық редактор арқылы сайттың дизайн-макетін жасау
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере отырып,
графикалық редактор арқылы сайттың дизайн-макетін
құрады.

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану

Тапсырмалар
Графикалық редакторда «Қазақ үні» газетінің ресми сайтының дизайн-макетін құрыңыз.


Құрылымына қойылатын талаптар:
- Сайт тақырыбы және логотип;
- Іздеу функциясының блогы;
- Мәзір блогы;
- Негізгі контент блогы;
- Қосымша ақпараттар блогы;


Дескриптор Білім алушы
- сайт тақырыбын және логотипін көрсетеді;
- іздеу функциясының блогын қосады;
- мәзір блогын құрады;
- негізгі контент блогын көрсетеді;
- қосымша ақпараттар блогын жасайды.


Page 14

3 – тоқсан
«Веб-жобалау» бөлімі

Тақырып «Сайттың картасы»

Оқу мақсаттары 10.2.1.7 Веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере
отырып, графикалық редактор арқылы сайттың
дизайн-макетін жасау
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере
отырып сайт картасын құрады.

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну
Қолдану
Тапсырма
Сайт картасы бұл -
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

«Қазақ үні» газеті үшін сайт картасын сызып көрсетіңіз.


















Дескриптор Білім алушы
- сайт картасының қажеттілігін түсіндіреді;
- сайт картасын құрады.


Page 15

Тақырып «Сайттың басты беті»

Оқу мақсаттары 10.2.3.1 Сайттар конструкторын қолданып веб-сайт жасау
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Сайттар конструкторын қолданып веб-сайт құрады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану

Тапсырма
Берілген үлгі бойынша веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере отырып, Bilimdiler.kz
сайтының басты бетін құрыңыз.

Дескриптор Білім алушы
- веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере отырып сайттың басты
бетін құрады.


Page 16

Тақырып «Мазмұны»
Оқу мақсаттары 10.2.3.1 Сайттар конструкторын қолданып веб-сайт жасау
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Сайт мазмұнын құрастырады.

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары реттік дағдылары
Тапсырма
Төмендегі сайттың басты бетін қарастырыңыз.

Сайттың мазмұнын және құрылымын анықтаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- сайт мазмұнын және құрылымын жасайды.


Page 17

Тақырып «Веб-беттегі мультимедия»

Оқу мақсаттары 10.2.3.2 Мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және
бейне)
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Мультимедианы веб-бетте орналастырады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі

Қолдану
Тапсырма
Веб-бетке < A HREF = “welcome. avi”> қатары арқылы бейнежазба қосылды. Тег параметрін
LOOP =False, AUTOSTART = TRUE деп тағайындалғандағы тегтің орындалуын сипаттаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

Дескриптор Білім алушы
- мультимедианы веб-бетте орналастыру параметрлерін қолданады.













Page 18

Тақырып «Сайтты насихаттау»

Оқу мақсаттары 10.2.3.3 Веб-сайтты насихаттау әдістерін сипаттау

Бағалау критерийлері Білім алушы
 Веб-сайтты насихаттау әдістерін ажыратады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Төменде берілген сайтты насихаттау әдістерін салыстырыңыз.



Іздеу жүйесі арқылы насихаттаудың кемшілігін сипаттаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Әлеуметтік желілер арқылы насихаттаудың артықшылығын сипаттаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

Дескриптор Білім алушы
- іздеу жүйесі арқылы насихаттаудың кемшілігін түсіндіреді;
- әлеуметтік желілер арқылы насихаттаудың артықшылығын
түсіндіреді.



Page 19

4 – тоқсан
«Жасанды интеллект және Blockchain технологиясы» бөлімі

Тақырып «Машиналық оқыту принциптері»

Оқу мақсаттары 10.3.1.1 Машиналық оқыту принциптерін, нейрондық желілерді
(нейрондық және синапстар) түсіндіру

Бағалау критерийлері Білім алушы
 Машиналық оқыту, нейрондық желілерді түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану

Тапсырма
Машиналық оқыту түсінігін сипаттаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Нейронды желілердің құрылымын түсіндіріңіз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

Дескриптор Білім алушы
- машиналық оқытуды сипаттайды;
- нейрондық желілердің құрылымын сипаттайды.












Page 20

Тақырып «Жасанды интеллектіні қолдану саласы»

Оқу мақсаттары 10.3.1.2 Өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында,
қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын сипаттау
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Өндірістегі жасанды интеллекттің дамуын талдайды.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары реттік дағдылар

Тапсырма
Tesla электромобилін өндіруші Элон Масктің пайымдауынша келесі 10 жылда жасанды
интеллект көлікті қауіпсіз және сенімді жүргізуден адамзатты озып түсетінін айтқан.
Сілтеме: https://invlab.ru/texnologii/primenenie-iskusstvennogo-intellekta

Жасанды интеллектің болашақтағы дамуының әсеріне болжам жасаңыз.
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________



Дескриптор Білім алушы
- өндірістегі жасанды интеллекттің дамуын болжайды.


Page 21

Тақырып «Blockchain технологиясы»

Оқу мақсаттары 10.3.1.3 Blockchain технологиясының мақсаты мен жұмысын
түсіндіру

Бағалау критерийлері Білім алушы
 Blockchain технологиясының жұмысын түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Тапсырма.
Берілген суретті қарастырыңыз. Blockchain технологиясының жұмысын түсіндіріңіз.


________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

Дескриптор

Білім алушы
- Blockchain технологиясының жұмысын істеу принципін
анықтайды.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!