Материалдар / Отен сабакты псыктау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Отен сабакты псыктау

Материал туралы қысқаша түсінік
Отен сабакты псыктау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
201
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Информатика
10-сынып

Құрметті мұғалім!
Аталған тапсырмалар жинағы білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдерге
көмек құралы ретінде құрастырылды. Бұл мұғалімдердің ұжымдық жұмысының нәтижесі.
Бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар қалыптастырушы бағалауды
өткізуге, сабақты жоспарлауға, ұқсас тапсырмаларды құрастыруға және іріктеп алуға, оқу
мақсатына жетуге қатысты сындарлы кері байланыс беруге көмектесетін үлгі болып
табылады.
Жинақтың ұсынылған сипаты сізге білім алушының қажеттілігі мен мүмкіндігін
есепке ала отырып, тапсырмаларға толықтырулар мен өзгерістер енгізуіңізге, бейімдеуіңізге
мүмкіндік береді.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.),
форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері»
ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.
Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!
Жинақ негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша
өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Жинақты дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио
материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық
емес мақсатта құрастырылған.

Мазмұны
1 тоқсан............................................................................................................................................................. 4
«Ақпараттық қауіпсіздік» бөлімі ................................................................................................................... 4
«Бейне контент құру» бөлімі .......................................................................................................................... 7
2 тоқсан........................................................................................................................................................... 10
«Дизайн теориясы» бөлімі ............................................................................................................................ 10
3 – тоқсан ........................................................................................................................................................ 14
«Веб-жобалау» бөлімі ................................................................................................................................... 14
4 – тоқсан ........................................................................................................................................................ 19
«Жасанды интеллект және Blockchain технологиясы» бөлімі .................................................................. 19

1 тоқсан
«Ақпараттық қауіпсіздік» бөлімі
Тақырып «Ақпараттық қауіпсіздік»
Оқу мақсаттары
Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының
деңгейі

10.1.2.1 «Ақпарат қауіпсіздігі», «құпиялылық» және
«тұтастық» терминдерінің мағынасын түсіндіру
Білім алушы
 «Ақпарат
қауіпсіздігі»,
«құпиялылық»
және
«тұтастық» терминдерінің мағынасын түсіндіреді.
Білу және түсіну

Тапсырма.
Ақпараттық қауіпсіздіктің маңызды үш жағдайын түсіндіріңіз.
Құпиялылық
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Тұтастық
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Қолжетімділік
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

Дескриптор

Білім алушы
- ақпараттық қауіпсіздіктің маңызды жағдайларын сипаттайды.

Тақырып «Ақпаратты қорғау әдістері»
Оқу мақсаттары
Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының
деңгейі

10.1.2.2 Қауіпсіздік шараларын, оның ішінде түсініктерді
сипаттаңыз: деректерді резервтік көшіру және шифрлау
Білім алушы
 Деректерді резервтік көшіру және шифрлаудың
маңыздылығын түсінеді
Білу және түсіну
Жоғары деңгей дағдылары

Тапсырма.
1. Төмендегі суретті (мәтін орын тілінде) қарастырыңыз.

Смартфонда көрсетілген функцияның маңыздылығын түсіндіріңіз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
2. Төмендегі суретте орындалған үдерісті түсіндіріңіз.

_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

Дескриптор

Білім алушы
- қауіпсіздік шараларының маңызын анықтайды;
- қауіпсіздік шараларын сипаттайды.

Тақырып «Жеке тұлғаны идентификациялау әдістері»
Оқу мақсаттары
Бағалау критерийлері
Ойлау дағдыларының
деңгейі

10.1.2.3 Әртүрлі сәйкестендіру әдістерін қолдануды
дәйектеу
Білім алушы
 Қауіпсіздік үшін сәйкестендіру әдістерін біледі
Білу және түсіну
Жоғары деңгей дағдылары

Тапсырма.
Android операциялық жүйесіне арналған саусақ ізі арқылы блоктан шығаруды
басқаратын АРК мобильдік қосымшасы жасап шығарылды (төмендегі суретте).

Мобильді қосымшаны қолданудың мақсатын сипаттаңыз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Биометриялық деректермен басқарудың жұмыс жасау принципін түсіндіріңіз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

Дескриптор

Білім алушы
- сәкестердіру әдістерін қолдану орталарын біледі;
- биометриялық деректермен басқарудың жұмыс жасау принципін
сипаттайды.

«Бейне контент құру» бөлімі
Тақырып «Бейнемен жұмыс істеуге арналған программалар»
Оқу мақсаттары
Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының
деңгейі

10.2.2.3 Бейнемен жұмыс істеу үшін бағдарламалардың
мүмкіндіктерін салыстыру
Білім алушы
 Бейнемен
жұмыс
істеу
үшін
бағдарламалардың
артықшылығын анықтайды
Қолдану

Тапсырма.
Төменде берілген бейнежазбаны монтаждауға арналған бағдарламалардың ішінен өзіңіз
жұмыс жасаған бағдарламаны көрсетіңіз.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Pinnacle Studio 15
Sony Vegas Pro
Camtasia Studio 8
Videomaster
Windows Movie Maker
Adobe Premier Pro
Movavi Video Editor
Corel VideoStudio Pro X5
Өз жауабым: ______________________________________________

Бағдарламаның артықшылығын сипаттаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Дескриптор

Білім алушы
- бейнемен жұмыс істеу үшін бағдарламаны көрсетеді және
артықшылығын сипаттайды.

Тақырып «Бейнемонтаждаудың ережесі»
10.2.2.1 Бейнемонтаж және бейнежазбаның негізгі
қағидаларын қадағалау
Білім алушы
 Бейнемонтаж
және
бейнежазбаның
негізгі
қағидаларын ұстанады

Оқу мақсаттары
Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну
Жоғары деңгей дағдылары

Тапсырма.
Төменде берілген кадрларды қарастырыңыз.

Кадр түрлерін анықтаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Композицияның сапалы шығуы үшін кадрлардың рөлін анықтаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Дескриптор

Білім алушы
- кадр түрлерін біледі;
- сапалы композицияны бағалайды.

Тақырып «Бейнені монтаждау»
Оқу мақсаттары

10.2.2.2 Бейне клиптерді өз сценарийіңізге сәйкес
өңдеп, дыбыстарды, суреттерді, әсерлерді, өтулерді
және мәтінді қосу

Бағалау критерийлері

Білім алушы
 Сценарийге сәйкес бейнежазба құрады
 Бейнежазбаны өңдейді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырма.
Төмендегі кадрлар бойынша бейне монтаждауға арналған бағдарлама көмегімен
бейнежазба әзірлеңіз.

Қойылатын талаптар:
1. Кадрлар бойынша сценарий құру;
2. Кадрларды қолданып бейнежазба құру;
3. Бейнежазбаға сценарий бойынша дыбыз қосу;
4. Кадрларға ауысу түрлерін қолдану;
5. Бейнежазбаға мәтін енгізу.
Дескриптор

Білім алушы
- кадрлар бойынша сценарий құрады;
-

кадрларды қолданып бейнежазба құрады;

-

бейнежазбаға сценарий бойынша дыбыз қосады;

-

кадрларға ауысу түрлерін қолданады;

-

бейнежазбаға мәтін енгізеді.

2 тоқсан
«Дизайн теориясы» бөлімі
Тақырып «Біздің өміріміздегі дизайн»
Оқу мақсаттары
Бағалау критерийлері

10.2.1.2 Түрлер бойынша көрнекі дизайнды жіктеу
Білім алушы
 Ақпарат беруші мен қабылдаушыны анықтайды
 Байланыс арнасын анықтайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Қолдану

Тапсырмалар.
Дизайн түрлерінің қолдану саласына мысал келтіріңіз.
Графикалық дизайн

Дескриптор

Өндірістегі дизайн

Білім алушы
- дизайн түрлеріне мысалдар келтіреді.

Орта дизайны

Тақырып «Жақсы дизайн» принципі»
Оқу мақсаттары

10.2.1.3 Ақпараттарды қабылдау принциптері жобада
қалай іске асырылатынын түсіндіру

Бағалау критерийлері

Білім алушы
 Жоба бойынша ақпаратты қабылдау дәрежесін
анықтайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану
Жоғары реттік дағдылар

Тапсырмалар
Төменде берілген жарнама дизайнын салыстырыңыз.

Берілген ақпараттарды қабылауыңызды түсіндіріңіз.
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________

Дескриптор

Білім алушы
- жоба бойынша ақпаратты қабылдау дәрежесін
сипаттайды.

Тақырып «Веб-бетке арналған графика»
Оқу мақсаттары

10.2.1.6
Графикалық
қажеттілігін түсіндіру

Бағалау критерийлері

Білім алушы
 Графикалық файлдарды түрлендіру қажеттілігін
түсіндіреді
Білу және түсіну
Қолдану

Ойлау дағдыларының деңгейі

файлдарды

түрлендіру

Тапсырмалар
Кез келген графикалық редактордың өзіндік файл форматы болады. Мысалы:
Графикалық редактор

Файл форматы

CorelDRAW
Adobe Photoshop
Adobe Flash
Paint

CDR
PSD
FLA
PNG

Неліктен Paint бағдарламасыда CDR форматындағы файлдың ашылмайтындығын
түсіндіріңіз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Дескриптор

Білім алушы
- файл форматтарын түрлендіру қажеттілігін анықтайды.

Тақырып «Сайт дизайнын әзірлеу»
Оқу мақсаттары

10.2.1.7 Веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере отырып,
графикалық редактор арқылы сайттың дизайн-макетін жасау

Бағалау критерийлері

Білім алушы
 Веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере отырып,
графикалық редактор арқылы сайттың дизайн-макетін
құрады.

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Қолдану

Тапсырмалар
Графикалық редакторда «Қазақ үні» газетінің ресми сайтының дизайн-макетін құрыңыз.

Құрылымына қойылатын талаптар:
- Сайт тақырыбы және логотип;
- Іздеу функциясының блогы;
- Мәзір блогы;
- Негізгі контент блогы;
- Қосымша ақпараттар блогы;
Дескриптор

Білім алушы
- сайт тақырыбын және логотипін көрсетеді;
- іздеу функциясының блогын қосады;
- мәзір блогын құрады;
- негізгі контент блогын көрсетеді;
- қосымша ақпараттар блогын жасайды.

3 – тоқсан
«Веб-жобалау» бөлімі
Тақырып «Сайттың картасы»
10.2.1.7 Веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере
отырып, графикалық редактор арқылы сайттың
дизайн-макетін жасау
Білім алушы
 Веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере
отырып сайт картасын құрады.

Оқу мақсаттары
Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну
Қолдану

Тапсырма
Сайт картасы бұл ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
«Қазақ үні» газеті үшін сайт картасын сызып көрсетіңіз.

Дескриптор

Білім алушы
- сайт картасының қажеттілігін түсіндіреді;
- сайт картасын құрады.

Тақырып «Сайттың басты беті»
10.2.3.1 Сайттар конструкторын қолданып веб-сайт жасау
Білім алушы
 Сайттар конструкторын қолданып веб-сайт құрады.
дағдыларының Қолдану

Оқу мақсаттары
Бағалау критерийлері
Ойлау
деңгейі

Тапсырма
Берілген үлгі бойынша веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере отырып, Bilimdiler.kz
сайтының басты бетін құрыңыз.

Дескриптор

Білім алушы
- веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере отырып сайттың басты
бетін құрады.

Тақырып «Мазмұны»
Оқу мақсаттары

10.2.3.1 Сайттар конструкторын қолданып веб-сайт жасау

Бағалау критерийлері

Білім алушы
 Сайт мазмұнын құрастырады.

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Қолдану
Жоғары реттік дағдылары

Тапсырма
Төмендегі сайттың басты бетін қарастырыңыз.

Сайттың мазмұнын және құрылымын анықтаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Дескриптор

Білім алушы
- сайт мазмұнын және құрылымын жасайды.

Тақырып «Веб-беттегі мультимедия»
Оқу мақсаттары
Бағалау критерийлері
Ойлау дағдыларының
деңгейі

10.2.3.2 Мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және
бейне)
Білім алушы
 Мультимедианы веб-бетте орналастырады.
Қолдану

Тапсырма
Веб-бетке < A HREF = “welcome. avi”> қатары арқылы бейнежазба қосылды. Тег параметрін
LOOP =False, AUTOSTART = TRUE деп тағайындалғандағы тегтің орындалуын сипаттаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

Дескриптор

Білім алушы
- мультимедианы веб-бетте орналастыру параметрлерін қолданады.

Тақырып «Сайтты насихаттау»
Оқу мақсаттары

10.2.3.3 Веб-сайтты насихаттау әдістерін сипаттау

Бағалау критерийлері

Білім алушы
 Веб-сайтты насихаттау әдістерін ажыратады.
Жоғары деңгей дағдылары

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Тапсырма
Төменде берілген сайтты насихаттау әдістерін салыстырыңыз.

Іздеу жүйесі арқылы насихаттаудың кемшілігін сипаттаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Әлеуметтік желілер арқылы насихаттаудың артықшылығын сипаттаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Дескриптор

Білім алушы
- іздеу жүйесі арқылы насихаттаудың кемшілігін түсіндіреді;
- әлеуметтік желілер арқылы насихаттаудың артықшылығын
түсіндіреді.

4 – тоқсан
«Жасанды интеллект және Blockchain технологиясы» бөлімі
Тақырып «Машиналық оқыту принциптері»
Оқу мақсаттары

10.3.1.1 Машиналық оқыту принциптерін, нейрондық желілерді
(нейрондық және синапстар) түсіндіру

Бағалау критерийлері

Білім алушы
 Машиналық оқыту, нейрондық желілерді түсіндіреді
Қолдану

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Тапсырма
Машиналық оқыту түсінігін сипаттаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Нейронды желілердің құрылымын түсіндіріңіз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Дескриптор

Білім алушы
- машиналық оқытуды сипаттайды;
- нейрондық желілердің құрылымын сипаттайды.

Тақырып «Жасанды интеллектіні қолдану саласы»
Оқу мақсаттары

10.3.1.2 Өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында,
қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын сипаттау

Бағалау критерийлері

Білім алушы
 Өндірістегі жасанды интеллекттің дамуын талдайды.
Жоғары реттік дағдылар

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Тапсырма
Tesla электромобилін өндіруші Элон Масктің пайымдауынша келесі 10 жылда жасанды
интеллект көлікті қауіпсіз және сенімді жүргізуден адамзатты озып түсетінін айтқан.
Сілтеме: https://invlab.ru/texnologii/primenenie-iskusstvennogo-intellekta
Жасанды интеллектің болашақтағы дамуының әсеріне болжам жасаңыз.
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________

Дескриптор

Білім алушы
- өндірістегі жасанды интеллекттің дамуын болжайды.

Тақырып «Blockchain технологиясы»
Оқу мақсаттары

10.3.1.3 Blockchain технологиясының мақсаты мен жұмысын
түсіндіру

Бағалау критерийлері

Білім алушы
 Blockchain технологиясының жұмысын түсіндіреді
Білу және түсіну

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Тапсырма.
Берілген суретті қарастырыңыз. Blockchain технологиясының жұмысын түсіндіріңіз.

________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Дескриптор

Білім алушы
- Blockchain технологиясының жұмысын істеу принципін
анықтайды.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!