Қазақ тілі. Тақырыбы : Өткенді қайталау
|
Жалпы сабақтың мақсаты |
1.Оқушыларға сөз таптары туралы түсінік беру, бір – бірінен ажырата білуге үйрету 2.Оқушылардың сөздік қорын , шығармашылық қабілетін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. 3.Оқушылар ұжымда , шағын топта жұмыс жасауды және сыйлауды үйренеді ,сауатты ұқыпты , таза жазуға баулу |
|
Күтілетін нәтиже |
-Сөзтаптары туралы түсініп меңгереді - Ашық , жабық сұрақтар қоя алады -Шығармашылық тұрғыда жұмылу арқылы өз ойларын еркін жеткізеді, қарсы пікір айта алады ; -Ұжымда , шағын топта , жұпта жұмыс жасай отырып, бірін – бірі тыңдауды , сыйлауды үйренеді; |
|
Сабақтың типі |
Жаңа білімді зерделеу мен алғашқы есте сақтау және іс әрекеттер тәсілдері |
|
Сабақты ұйымдастыру түрі |
Интербелсенді , ойын әдісі |
|
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер |
«Жүректен - жүрекке», кубизм әдісі бойынша топқа бөліну, сұрақ – жауап, ой тастау , бірік , бөліс, дайындал , назар сал, «Миға шабуыл», «Тыңдау , келісу , талқылау»,» «Көр , талқыла» |
|
Жұмыс түрі |
Ұжымдық , жеке жұмыс , топтық жұмыс |
|
Көрнекілігі |
Ақ парақшалар, маркерлер, стикерлер, электронды оқулық суреттер |
|
Қызығушылығын ояту Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
1 – әрекетҰжымдық жұмыс .Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру 2 мин. |
«Жүректен жүрекке сәлемдесу» |
|
2 – әрекет.Жұптық жұмыс: Тест жұмысы беріледі , өткен тақырыпты қайталайды |
Оқушыларға 10 мин. Тест беріліп , бірін – бірі тексеріп, бағалайды Қате жоқ 5 – 11 б 1 қате – 4 – 9 б 2 қате – 8 б 3 қате – 7б 4 қате – 6 б |
|
3 – әрекет «жасырынған сөзді тап » |
Оқушылар өрнектерді шешу арқылы , ұяшықтың артындағы сөзді табады Сөз таптары деген сөз шығады |
|
4 – әрекет. Топтық жұмыс «Кубизм әдісі бойынша топқа бөлінеді» |
Топтық жұмыс Оқушылар сөзтаптары туралы не білетінін қорғайды |
|
5- әрекет. Топтық жұмыс: «Ережені толықтыру» |
І топ : Зат есім ІІ топ Етістік ІІІ топ Сын есім 2 - жаттығу |
|
ІІ. Мағынаны ажырату кезеңі: |
|
|
6 – әрекет Ұжымдық жұмыс 3 - жаттығу |
Зат есім : жұлдыз, тау, ата, ақын, адам, құс Етістік: оқыды, жуынды, жүзді, Сын есім: көк, үлкен, биік, жасыл Сан есім: екі, жеті, отыз |
|
7 – әрекет. Ұжымдық жұмыс |
Сурет беріледі, сурет бойынша сөзтаптарына сөзтіркесіне айтады |
|
8 – әрекет: Ұжымдық жұмыс 4 – жаттығу |
Оқушылар өз беттерінше оқып талдап жазады |
|
9 – әрекет. Ұжымдық жұмыс 5 – жаттығу |
Оқушылар жаңылтпашты жатқа жазып , сөзтаптарына талдайды |
|
10 – әрекет. Топтық жұмыс |
Зат есім Етістік
|
|
Топтық жұмыс |
1 топ: 5 жолды өлең ІІ топ : Семантикалық карта ІІІ топ: Сурет бойынша сөз таптарын табу |
|
Сабақты қорыту «Бағдаршам» әдісі |
Оқушылар бүгінгі тақырып ты түсінгендерін бағдаршам арқылы көрсетеді Түсіндім ------- Көмек қажет ----- Түсінбедім ------- |
|
Бағалау |
Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау Өте жақсы «5» Жақсы «4» Қанағаттанарлық «3» |
|
Рефлексия |
«Көңіл күй гүлшоғы » .Бүгінгі сабақтан алғанын стикерге жазып іледі |
|
Үйге тапсырма: 6 – жаттығу |
|
|
Сабаққа рефлексия |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өткенді қайталау
Өткенді қайталау
Қазақ тілі. Тақырыбы : Өткенді қайталау
|
Жалпы сабақтың мақсаты |
1.Оқушыларға сөз таптары туралы түсінік беру, бір – бірінен ажырата білуге үйрету 2.Оқушылардың сөздік қорын , шығармашылық қабілетін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. 3.Оқушылар ұжымда , шағын топта жұмыс жасауды және сыйлауды үйренеді ,сауатты ұқыпты , таза жазуға баулу |
|
Күтілетін нәтиже |
-Сөзтаптары туралы түсініп меңгереді - Ашық , жабық сұрақтар қоя алады -Шығармашылық тұрғыда жұмылу арқылы өз ойларын еркін жеткізеді, қарсы пікір айта алады ; -Ұжымда , шағын топта , жұпта жұмыс жасай отырып, бірін – бірі тыңдауды , сыйлауды үйренеді; |
|
Сабақтың типі |
Жаңа білімді зерделеу мен алғашқы есте сақтау және іс әрекеттер тәсілдері |
|
Сабақты ұйымдастыру түрі |
Интербелсенді , ойын әдісі |
|
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер |
«Жүректен - жүрекке», кубизм әдісі бойынша топқа бөліну, сұрақ – жауап, ой тастау , бірік , бөліс, дайындал , назар сал, «Миға шабуыл», «Тыңдау , келісу , талқылау»,» «Көр , талқыла» |
|
Жұмыс түрі |
Ұжымдық , жеке жұмыс , топтық жұмыс |
|
Көрнекілігі |
Ақ парақшалар, маркерлер, стикерлер, электронды оқулық суреттер |
|
Қызығушылығын ояту Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
1 – әрекетҰжымдық жұмыс .Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру 2 мин. |
«Жүректен жүрекке сәлемдесу» |
|
2 – әрекет.Жұптық жұмыс: Тест жұмысы беріледі , өткен тақырыпты қайталайды |
Оқушыларға 10 мин. Тест беріліп , бірін – бірі тексеріп, бағалайды Қате жоқ 5 – 11 б 1 қате – 4 – 9 б 2 қате – 8 б 3 қате – 7б 4 қате – 6 б |
|
3 – әрекет «жасырынған сөзді тап » |
Оқушылар өрнектерді шешу арқылы , ұяшықтың артындағы сөзді табады Сөз таптары деген сөз шығады |
|
4 – әрекет. Топтық жұмыс «Кубизм әдісі бойынша топқа бөлінеді» |
Топтық жұмыс Оқушылар сөзтаптары туралы не білетінін қорғайды |
|
5- әрекет. Топтық жұмыс: «Ережені толықтыру» |
І топ : Зат есім ІІ топ Етістік ІІІ топ Сын есім 2 - жаттығу |
|
ІІ. Мағынаны ажырату кезеңі: |
|
|
6 – әрекет Ұжымдық жұмыс 3 - жаттығу |
Зат есім : жұлдыз, тау, ата, ақын, адам, құс Етістік: оқыды, жуынды, жүзді, Сын есім: көк, үлкен, биік, жасыл Сан есім: екі, жеті, отыз |
|
7 – әрекет. Ұжымдық жұмыс |
Сурет беріледі, сурет бойынша сөзтаптарына сөзтіркесіне айтады |
|
8 – әрекет: Ұжымдық жұмыс 4 – жаттығу |
Оқушылар өз беттерінше оқып талдап жазады |
|
9 – әрекет. Ұжымдық жұмыс 5 – жаттығу |
Оқушылар жаңылтпашты жатқа жазып , сөзтаптарына талдайды |
|
10 – әрекет. Топтық жұмыс |
Зат есім Етістік
|
|
Топтық жұмыс |
1 топ: 5 жолды өлең ІІ топ : Семантикалық карта ІІІ топ: Сурет бойынша сөз таптарын табу |
|
Сабақты қорыту «Бағдаршам» әдісі |
Оқушылар бүгінгі тақырып ты түсінгендерін бағдаршам арқылы көрсетеді Түсіндім ------- Көмек қажет ----- Түсінбедім ------- |
|
Бағалау |
Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау Өте жақсы «5» Жақсы «4» Қанағаттанарлық «3» |
|
Рефлексия |
«Көңіл күй гүлшоғы » .Бүгінгі сабақтан алғанын стикерге жазып іледі |
|
Үйге тапсырма: 6 – жаттығу |
|
|
Сабаққа рефлексия |
|
шағым қалдыра аласыз













