Материалдар / Өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғау

Материал туралы қысқаша түсінік
"Өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғау" тақырыбында 8 - сыныпқа өткен ашық сабақта оқушылар тәжірбиелер жасайды және өткізгіштерді параллель жіне тізбектей жалғауды үйренеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2018
412
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 17.02.17ж

Сабақтың тақырыбы: Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауға есептер шығару

Сабақтың мақсаты: Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу жайлы мағлұмат беру;

Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосуды күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету

Оқу нәтижесі:

  • Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу жайлы мағлұмат алады;

  • Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосуды күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді;

  • Формулалар бойынша есептер шығара алады.

Оқыту әдістері: Ыстық орындық әдісі ,«Әлемді шарлау» стратегиясы , «Айналмалы бекет»,сәйкестендіру тесті тест әдісі

Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңдері

уақыты

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Оқыту үшін бағалау

Қажетті ресурстар, қолданылатын құралдар

Кіріспе

4 мин





8 мин

- оқушылармен амандасу;

- сыныпты түгендеу;

- кезекшілік қызметін қадағалау;

  • Сыныпта жағымды ахуал жасау

  • Оқушыларды топқа бөлу сұрақтар қою арқылы 1өткізгіштің көлденең қимасы арқылы қандай да бір тасымалданатын зарядтың уақытқа қатынасын қалай айтамыз?2 Тізбекке тізбектей жалғанатын құрал қалай аталады?3 Тізбектей жалғағанда қай шама тұрақты болады? 4Ток күшін қандай құрал арқылы өлшейміз? Ток күшінің өлшем бірлігі?

  • 5Кулонның секундқа қатынасы қалай аталады?

  • 6Параллель жалғағанда қай шаманы қосамыз?электр

өрісінің атқарған жұмысының осы электр зарядына қатынасына тең шаманы .............қалай айтамыз?1Тізбекке параллель жалғанатын құрал қалай аталады??параллель жалғағанда тұрақты болатын шама?кернеудің өлшем бірлігі?джоульдің кулонға қатынасы қалай аталады.? Тізбектей жалғағанда қай шама қосылады? өткізгіштің ұзындығына және ауданына тәуелді шама? Оммен өлшенетін физикалық шама? Тізбектей жалғағанда кедергіні қалай есептейміз? Параллель жалғағанда кедеріні қалай есептейміз? Меншікті кедергі кандай шамаларға тәуелді

й тапсырмасын сұрау

«Ыстық орындық» әдісі арқылы

Әр топтан бір оқушы ыстық орындыққа отырады

-мұғаліммен сәлемдесу;

- жоқ оқушыларды айту


үш топқа бөлінеді

Әр топтың сұраққа жауап бере отырып бөлінеді.



















Топ оқушылары сұрақ береді


Формативті бағалау- смайликтер арқылы

Топ басшылары бағалап отырады .







Критерий

Дискриптор

Ұпай

топтың сұрағына жауап беру

Жауап берді

2

Жартылай жауап берді

1

Жауап бере алмады

0

Жаңа тақырыптың таныстырылым

2 мин

Дәптерлеріне сабақтың тақырыбын жазуды сұрайды.

  • Сабақтың мақсатын қою, оқушылардан сұрау

-Бүгінгі сабақтан нені күтесің, не білгің келеді?

Дәптерлеріне тақырыпты жазады


Сабақтың мақсатын айтып шығады


Слайд

Негізгі бөлім

20 мин

«Әлемді шарлау» стратегиясы

Ток көзі және оның полюстерін қосатын өткәізгіш тұйық электр тізбегін жасайды.

Электр құрылғыларын тізбектей қосу.

ӨShape1 ткізгіштерді тізбектей жалғағанда ток күштері тең, ал тізбектегі жалпы кернеу оның бөліктеріндегі кернеулердің қосындысына тең болады, ал жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергілерінің қосындысынан тұрады:







U=U1+U2+U3+…

I1=I2=I3=…

R=R1+R2+R3+…

Электр құрылғыларын параллель қосу.

ӨShape2 ткізгіштерді параллель жалғағанда, тізбектің барлық бөліктерінде кернеу бірдей, ал жалпы ток күші әрбір өткізгіштегі ток күштерінің қосындысына тең, жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергісінен кем болады.

I=I1+I2+I3+…

U1=U2=U3=…

Shape3


І. Топ . Өткізгіштерді тізбектей жалғау.



ІІ топ . Өткізгіштерді параллель жалғау


ІІІ топ. Өткізгіштерді тізбектей жалғау



ІV топ. Өткізгіштерді параллель жалғау


І және ІІ топ – ІІІ топтар бір – біріне «Әлемді шарлау» стратегиясы арқылы қонаққа барады.

Топтар бір біріне сұрақтар қояды







«Бағдаршам» арқылы бағалау







Бағдаршам түстері, плакат, маркер


Амперметр, вольтметр, сымдар, шам, кілт

Критерий

Дискриптор

Ұпай

Баяндап беру



Сұрақтаға жауап беру

Түсіндіре алды

2

Жартылай түсіндірді

1

Түсіндіре алмады алмады

0


Қорытынды

8 мин

«Айналмалы бекет» әдісі арқылы

1 Кедергілері 5Омға тең

. Жалпы кедергіні тап (1,5 Ом)


Shape4 R1

Shape8 R3


Shape14

R2

2 Кедергілері 4Ом –ға тең . Жалпы кедергіні тап (0,67 Ом)

Shape16 Shape17 R1 R2


Shape25 Shape24

R3

3 кедергілері 6 Ом- ға тең . жалпы кедергісін тап



Shape283 Кедергілері 5Ом, 10 Ом және 25 Ом үш резистор тізбектеліп жалғастырылып, кернеуі тұрақты 120 В желіге жалғанған. Әрбір резистордағы ток күші мен кернеудің кемуін анықтаңдар. ( I=3A , I1=I2=I3=3A; U1=15B; U2=30B; U3=75B)

4 Кедергілері 10 Ом, 20 Ом және 30 Ом үш резистор параллель жалғастырылып, тұрақты кернеуі 30В желіге жалғанған. Тізбектің осы бөлігіндегі жалпы кедергіні, тармақталған бөлігіндегі токты және әрбір резистордағы токты анықтаңдар (R0=5,5 Ом; I0=5,5A;I1=3A ; I2=1,5A; I3=1A)



Жеке тапсырма :

  • Қандай жағдайда кедергі көп болады: бір шамда ма әлде тізбектеле жалғаған екі шамда ма? Бір шам да ма әлде параллель жалғастырылған екі шамда ма?

1 айналым - Оқушылар топтасып есептерін шығарады.

2 айналым- келесі топтың есептерінің қатесін табады.

3 айналым - келесі топтың есептеріне түзетулер жүргізеді.

4 айналым - келесі топтың есептеріне қосар ойын жазады.























Жеке әр оқушы ойын жазбаша жауап жазады

Өзара жұмыстарын бағалайды.





А3 формат, стикер

Критерий

Дискриптор

Ұпай

Есептерді шығара алуы




Шығара алды

2

Жартылай шығарды

1

Шығара алмады

0


Сабақтан кейінгі кері байланыс

3 мин

  • Оқушылардың білімін бағалау

  • «Ойлаудың бес гүлі»

  1. Бүгін мен жаңадан нені үйрендім?

  2. Бүгін мен не жасадым және неге қол жеткіздім?

  3. Менің көңіл күйім?

  4. Бүгін кімге көмектесе алдым?

  5. Қандай қиындық болды, оны жеңе алдым ба?



Үйге тапсырма береді. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау . 20- жаттығу

  • Сабақ критерийлері арқылы топ басшылары бағалайды.

  • Сабақты меңгеруін, өздерінің көңіл күйлері кері байланыс плакатына жапсырып кетеді.

Смайликтер арқылы



Бағалау парақшасы



Кері байланыс плакат






Бағалау парағы

Топ мүшелері

Үй тапсырмасы . «Ыстық орындық»

«Әлемді шарлау» стратегиясы

Айналмалы бекет

Қорытынды баға

Жауап берді

2

Жартылай жауап берді

1

Жауап бере алмады

0

Түсіндіре алды

2

Жартылай түсіндірді

1

Түсіндіре алмады

0

Есеп шығара алды

2

Жартылай шығарды 1

Шығара алмады 0

10-8

7-6

5- 3

5

4

3















































































































































































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!